Kosmetyki warte uwagi za mniej niż 20zł

Porządki w Kosmetycznym Pudełku zaowocowały pomysłem na nowy post. Zauważyłam, że mam sporo kosmetyków, które towarzyszą mi przez dłuższy czas, a ich ceny nie są wygórowane. Krótko mówiąc: tanie i dobre. Jeśli jesteście zainteresowani moim ulubieńcami w przedziale 20zł - zapraszam do czytania i oglądania! ;-)








Najtańszy, ale na pewno nie najgorszy (!), dezodorant jaki miałam  - ISANA MED ultra sensitiv, przeznaczony dla skóry wrażliwej. Ma bardzo ładny, delikatny zapach, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Zapach i ochrona utrzymują się naprawdę długo, biorąc pod uwagę cenę.

Dostępność: Rossmann.

Cena: 3,49zł (%) / 150ml.

Ekstremalne nawilżenie? Tylko Biały Jeleń! Mowa o hipoalergicznym balsamie do ciała dla skóry wrażliwej. Bez alergenów, parabenów, silikonów i barwników, przebadany w kierunku atopii. Balsam ma delikatny, przyjemny zapach, charakterystyczny dla marki. Idealnie nawilża skórę, łagodzi podrażnienia (np. te wywołane alergią), zapobiega powstawaniu kolejnych, wyraźnie poprawia kondycję i regeneruje skórę. Posiada przyjemną w nakładaniu konsystencję, wydajny.

Dostępność: drogerie, apteki.

Cena: ok. 12zł / 200ml.

Rozstępy, cellulit, słabo ujędrniona skóra - chyba każda z nas to zna. Mi z pomocą przychodzi lioton pielęgnacyjny z lanoliną i ekstraktem z alg. Wprawdzie przeznaczony jest dla kobiet w ciąży, ale tym bez brzuszka też pomaga. ;-) Co zauważyłam? Zapobiega powstawaniu kolejnych rozstępów, spłyca te, które już są (mowa jeszcze o tych różowych, na 'stare' - białe nie pomaga) i CUDOWNIE ujędrnia skórę.

Dostępność: Rossmann.

Cena: ok. 12zł / 250ml.


Posiadaczce cery baaardzo mieszanej dość ciężko jest utrzymać optymalne nawilżenie. Z pomocą przychodzi AloeVera firmy GORVITA. Żel przywraca nawilżenie, a dodatkowo działa łagodząco. Pisałam już o nim tutaj.

Dostępność: apteki, sklepy zielarskie.

Cena: 13zł.

Kolejnym krokiem w pielęgnacji cery są peelingi - ziarniste oraz enzymatyczne. Moimi ulubieńcami są: Peeling morelowy z SORAYI i peeling enzymatyczny od ziaji. O nich też już pisałam i to nie raz: klikklik.

Dostępność: drogerie.

Cena: do 12zł.

 W mojej torebce zawsze znajdziemy krem do rąk, zawsze! Od zeszłego roku upodobałam sobie migdałowy krem do rąk i paznokci 'sweet secret' od FARMONY. Zniewalający zapach i nawilżenie bez efektu natłuszczenia - nie ma nic gorszego od lepkich, klejących się dłoni.

Dostępność: drogerie, np. Natura.

Cena: ok. 8zł / 100ml.

Odkrycie roku - żel ze świetlikiem i herbatą do powiek i pod oczy od Pharma Solution. Niweluje cienie pod oczami, przyjemnie chłodzi, koi i nawilża. Zakupiony 'całkiem przypadkiem' w aptece. ;-)

Dostępność: apteki.

Cena: 4zł / 20g.

Na niedawnej promocji w drogeriach Natura wzbogaciłam swoje zapasy o jedwabną kurację do włosów farbowanych od NATURA Silk. Aplikacja produktu jest bardzo wygodna i higieniczna. Na swoje dość długie włosy potrzebuję 2 pompki, które wmasowuję w wilgotne włosy, szczególnie końcówki. Włosy od razu lepiej się rozczesuje, są delikatnie nabłyszczone, nie puszą się ani nie elektryzują. Dodatkowym plusem jest przyjemny zapach, który jednak stosunkowo krótko utrzymuje się na włosach.

Dostępność: drogerie, np. Natura.

Cena: 3zł (%).

Ostatni ulubieniec jest ze mną już około 5 lat. Mowa o paście cynkowej. Ma działanie ściągające, lekko antybakteryjne i wysuszające. Jest to mój ideał na niespodziewane pojedyncze niespodzianki, które często pojawiają się na mojej twarzy. Niesamowicie wydajna i tania.

Dostępność: apteki.

Cena: 3-7zł.


Tak właśnie wygląda moje zestawienie. Chętnie dowiem się, jakie kosmetyki polecacie w takim przedziale cenowym? ;-)



KP

Komentarze

  1. na ten peeling z Soraya czaję się już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze polecam, w Rossmannie jest chyba w najkorzystniejszej cenie, bo kupiłam za 9zł a w Naturze widziałam za 15zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś oglądałam program w którym w tv o kosmetykach w którym poruszany był temat tanich kosmetyków. I faktycznie tańszy wcale nie oznacza gorszy. Seria Soraya Świat Natury - próbowałam balsamy, kremy i byłam z nich zadowolona.
    Bardzo fajny post. Pozdrawiam :)
    F

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Fur Mama za piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty