Mój sposób na cerę bez błyszczenia

Długo szukałam sposobu na pozbycie się błyszczenia, szczególnie w strefie T. Z pomocą przychodziły mi fora, filmiki, artykuły w gazetach. W końcu udało się, dlatego dziś dzielę się z Wami moją 'kuracją'. :)

Nie wystarczy działać od zewnątrz. Moja walka rozpoczęła się od  zażywania witamin, dopiero niedawno dołożyłam do tego odpowiednie kremy.

SUPLEMENTY:

- witamina C (1000 mg)

Ma postać tabletek musujących, które rozpuszczamy w 1/4 szklanki letniej wody.

- witamina B

- cynk


Wyszczególnione tu suplementy (witaminę C, B i cynk) bierzemy RAZ DZIENNIE PO JEDNEJ TABLETCE. 

Zdjęcia zapożyczyłam z internetu, aczkolwiek są to te same witaminy, które brałam. Jeżeli chodzi o cynk, to Zincas jest mocniejszy i możecie go nie dostać bez recepty. Na początek polecam ten zwykły 10 mg. 

Pierwsze efekty, w moim przypadku, były widoczne po około 2 tygodniach. Taką kurację stosuję przez 2 miesiące, a potem robię 1-2 tygodnie przerwy.
Jestem już po trzech takich kuracjach i mój odwieczny problem tłustej cery odszedł w zapomnienie. 

Serdecznie polecam wypróbowanie tej kuracji.

KREMY

Aktualnie pod makijaż używam stale jednego kremu. Jest to SORAYA - krem matująco-nawilżający.


Skóra jest po nim wyraźnie nawilżona, wygładzona, bardzo przyjemna w dotyku, mogę tu nawet zaryzykować określeniem - satynowa. Efekt matowienia to jakieś 4h. Dla mnie ważniejsze jest nawilżenie, bo matowienia już jako takiego nie potrzebuję. 

Dostaniecie go w przyzwoitej cenie, mniej niż 20zł. Dostępny w stacjonarnych drogeriach, np. Rossmann.

W upalne dni pod makijaż i nie tylko używam LRP ANTHELIOS XL z SPF 50. 


W przypadku tego filtra efekt zmatowienia jest natychmiastowy i utrzymuje się nawet do 8h, co w lecie jest nie lada wyczynem. Dodatkowym plusem jest fakt, że nie pozostawia białego filmu na twarzy, ale może nam rozjaśnić zbyt ciemny podkład, jeśli uprzednio nałożymy jego sporą ilość.

Według mnie jego jedynym minusem jest cena, która sięga do 60zł.


W taki właśnie sposób uzyskałam zdrowo wyglądającą cerę, bez nadmiernego błyszczenia.
Zachęcam do pytań, jak również będę wdzięczna za wszelkie rady i Wasze sposoby na piękną cerę. :-)


KP

Komentarze

Popularne posty