Sięgnęli dna

W dzisiejszym poście pokazuję zużycia z ostatniego czasu. Jeśli jesteście ciekawe opinii na temat tych kilku produktów, serdecznie zapraszam do czytania. :-)


Dogłębnie oczyszczający żel Aroma - Perfection  - NUXE. 

Działanie wg producenta: oczyszcza pory, redukuje wydzielanie sebum; przeznaczony dla skóry mieszanej i tłustej. W kontakcie z wodą zamienia się w delikatną piankę.


Moja opinia: żel jest niesamowicie delikatny dla skóry, ma ładny niedrażniący zapach. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę, nie podrażnia, nie spowodował "wysypu nieprzyjaciół" ani żadnej reakcji alergicznej. Nie zauważyłam, żeby zamieniał się w piankę. Był bardzo wydajny - 200ml żelu wystarczyło mi na 5 miesięcy codziennego stosowania (1-2 razy dziennie). Jedna pompka w zupełności wystarcza. Czy kupiłabym ponownie? Tak.


200 ml / ok. 50zł

Żel + oliwka z bawełny pod prysznic od Lirene.

Działanie wg producenta:  intensywne nawilżenie, nadaje skórze miękkość i zdrowy wygląd, olejek z bawełny chroni skórę przed wysuszeniem, poprawa kondycji skóry.


Moja opinia: żel ma przyjemny, delikatny i bardzo relaksujący zapach. Co zauważyłam? Na pewno nawilża i dobrze się pieni. Wydajny. Czy kupiłabym ponownie? Tak.



250ml / ok. 8zł

Nabłyszczająca maska do włosów KALLOS.

Działanie wg producenta: nabłyszcza i odżywia włosy - stają się błyszczące, jedwabiste i łatwo się rozczesują. Nakłdać na umyte włosy na około 10 minut. Stosować 2-3 razy w tygodniu.


Moja opinia: w 100% zgadzam się z tym, co jest napisane na opakowaniu. Włosy stają się błyszczące i gładkie, świetnie się rozczesują - dla posiadaczki kręconych włosów jest to bardzo ważne. Na korzyść działa też spora wydajność i cena. Czy kupiłabym ponownie? Tak.


275ml / 5zł

All about matt od essence - fixing compact powder.

Działanie wg producenta: transparentny puder matujący (prasowany). Daje naturalne wykończenie przez cały dzień. Przeznaczony dla wszystkich kolorów skóry.


Moja opinia: matuje do 4 godzin, nie bieli, daje naturalny efekt, nie osadza się na niedoskonałościach. Wady: tandetne opakowanie, przez które po tygodniu cały puder mi się połamał i pokruszył. Z tego względu nie kupię go ponownie.


8g / ok. 12zł

Znacie te produkty? Jakie są Wasze opinie? :-)

Zapraszam na Fb: https://www.facebook.com/pages/Kosmetyczne-Pude%C5%82ko/139488906258972?ref=hl

Komentarze

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten puder z essence tylko miałam i ie zachwycił mnie - zaraz się świeciłam w strefie T. Już lepszy był synegren z rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze, że mi przypomniałaś; synergen bardzo lubiłam swego czasu ;)

      Usuń
  3. Hehe! Fajny tytuł!

    Nie znam żadnego, choć mam chęć poznać markę Nuxe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pewien sentyment do tych zeli z oliwką od Lirene- kojarzą mi sie z fajnymi studenckimi czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zel+oliwka to jakas nowosc? wlasciwie nigdy go nie widzialam, a chetnie sprobuje :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, używałam go już w zeszłym roku :)

      Usuń
  6. Znam tą maskę Kallos i powiem szczerze, że nawet przypadła mi do gustu. Zainteresował mnie żel Nuxe, bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jak najbardziej polecam, fajnie oczyszcza i pozostawia skórę przyjemnie odświeżoną :)

      Usuń
  7. Chyba skuszę się na tą maskę Kallos. Również mam kręcone włosy i strasznie ciężko je ujarzmić ;) Gdzie można ją kupić? Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel z oliwką Lirene mnie zainteresował. Nigdy go nie widziałam, ale jak znajdę to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam żel z oliwką tyle, że inną wersję i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą dużą, błękitną maskę Kallosa i jest całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się skusze na ten żel z oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow nie pamiętam kiedy ostatni raz tak puder skończyłam . Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Essence często miewa naprawdę fajne produkty w wyjątkowo szkaradnych opakowaniach, tak jak w przypadku tego pudru ;) Muszę się rozejrzeć za tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żel Nuxe baaardzo mnie zasstanawia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kiedyś wypróbować, często jest w cenie promocyjnej w super-pharm :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )