'Soft touch mousse' od essence


Parę dni temu powróciłam do używania ulubionego musu, jeszcze z czasów liceum. Mowa o 'soft touch mousse' od essence. Nigdy mnie nie zawiódł więc zasługuje na własną notkę. ;-)

Mój słoiczek jest jeszcze sprzed zmian wizualnych. Aktualny wygląd możecie sprawdzić tutaj.

Podstawowe informacje:
-dostępność: drogerie, np. Natura,
-cena: 15,99zł,
-mój odcień: 04 matt ivory,
-gama odcieni: 5,
-opakowanie: słoiczek 16g.

Kilka słów od producenta:
Super delikatna piankowa tekstura daje cerze jednolity, naturalny wygląd, pozwalając cerze oddychać.


 Moja opinia

Plusy:
-bezzapachowy,
-odcień dopasowuje się do koloru skóry,
-przystępna cena,
-nie tworzy zacieków i smug,
-lekka, miła konsystencja,
-niewielka ilość pozwala na pokrycie całej twarzy,
-nie zapycha.

Minusy:
-może uwidaczniać niektóre mankamenty skóry, np. suche skórki,
-dostępność.

Moje odczucia

Jestem właścicielką cery tłustej ze skłonnością do zmian trądzikowych. Ten mus był swego rodzaju zbawieniem. Mając go na twarzy czułam się dobrze, właściwie wcale nie odczuwamy, że coś na nią nałożyłyśmy. Jeśli jednak macie cerę bardzo tłustą z dużą ilością trądziku to raczej nie polecam tego produktu, gdyż nie poradzi on sobie. Odradzam go również właścicielkom cery suchej, ponieważ uwidacznia właśnie takie mankamenty.

Na różnego rodzaju forach znajdziecie mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat. Należy pamiętać, że każda z nas ma inną cerę i może mieć odmienne niż ja odczucia.

Moja kolekcja liczy mnóstwo podkładów, a zawsze wracam do tego jednego musu i męczę kilka słoiczków. ;-)


Macie kosmetyki, do których wciąż wracacie?


KP

Komentarze

  1. Musze w koncu wyprobowac! Juz kilka razy sie przymierzalam ;) nakladasz pedzelkiem czy palcami?

    OdpowiedzUsuń
  2. I chciałabym i boję się. Miałam kiedyś coś podobnego i strasznie się warzył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma suchą konsystencję więc raczej nie powinien się zważyć. Mam jeden słoiczek, którego nie używam, bo okazał się być za ciemny i nic się nie dzieje, a leży już sobie jakiś rok.

      Usuń
  3. Nie przepadam za musami, nie podoba mi się wykończenie jakie pozostawiają na skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kiedyś nabyć, ale żaden kolor do mnie nie pasował ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jakby się sprawdził na mojej mieszanej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować; ja też mam mieszaną i się sprawdził, tylko trzeba pilnować nawilżenia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty