Nowi mieszkańcy

Mowa oczywiście o nowościach, jakie wzbogaciły Kosmetyczne Pudełko w ubiegłym miesiącu. Z niektórymi znam się dłużej, z innymi dopiero zaczynam znajomość. Jeśli któryś z kosmetyków okaże się rewolucją w mojej pielęgnacji, to na pewno nie omieszkam Was o tym powiadomić. Zapraszam do czytania! :-)

Zachwalana w blogosferze odżywka pielęgnacyjna Ultra Doux GARNIER - olejek z awokado i masło karite. Przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych, ma intensywnie odżywiać i uelastyczniać włosy. W opisie zachęca także obietnica łatwego rozczesywania. 

W pakiecie zakupiłam jeszcze szampon z tej samej serii. Jest to szampon odbudowujący. Obietnice producenta są niemalże takie same, jak przy odżywce; włosy odżywione, elastyczne, niewiarygodnie miękkie.

Odżywka: 200 ml / ok. 8zł.
Szampon: 400 ml / ok. 10zł.

Dostępne np. w Rossmannie.


Co do szamponu - narazie się nie wypowiem. Odżywka natomiast podpasowała moim włosom w 99% i jestem z niej baaardzo zadowolona. Zobaczymy, jak będzie przy dalszym użytkowaniu.


Żel pod prysznic ISANA, czyli coś, co wszyscy znają z rossmannowskich półek. Aktualnie upajam się orzeźwiającym zapachem jogurtowym. Zawiera witaminę E i prowitaminę B5, dobrze się pieni i nie uczula. Czego chcieć więcej za 2,99zł (300 ml)?


Coś, czego szukałam dość długo, aż w końcu wpadł mi w ręce w osiedlowej drogerii Natura. Mowa o płynie micelarnym 3 w 1 z rumiankiem od Green Pharmacy. Skład jest całkiem całkiem, chociaż mógłby być lepszy. Póki co, nie wyrządził mojej skórze żadnej krzywdy. Myślę, że wkrótce pojawi się o nim jakaś recenzja. Za 500 ml zapłacimy około 13zł.


W październiku uzupełnienie kolorówki jest dość ubogie. Zakupiłam tylko, co konieczne, ale za to skusiłam się na nowe lakiery do paznokci. :-)


Rozświetlający korektor Lovely Magic Pen już znacie <klik>. Kredkę do brwi kupiłam pod wpływem impulsu, aby wypróbować coś nowego. Jest to 02 BROWN od essence. Kolor okazał się za jasny więc raczej się nie polubimy. Dostępna w drogeriach Natura za około 6zł. 


Jednymi z moich ulubionych pomadek są te od Avon. Tym razem stałam się posiadaczką nudziakowego mazidła z połyskującymi drobinkami, kolor shimmer peach. Uwielbiam je za design i właściwości nawilżające. Cena promocyjna ok. 10zł.


Dawno nie uzupełniałam mojej lakierowej kolekcji. Od lewej: wybielająca odżywka miss sporty, 1 COAT MANICURE od wibo i colour TRENDS KOBO.



Perełkę, za którą biegałam po całym mieście, zostawiłam na sam koniec. Jak już kobieta sobie coś postanowi, to musi to mieć! :-)


SUPER POWER MEZO SERUM od BIELENDY - aktywne serum korygujące przeznaczone dla cery z niedoskonałościami. Zadania: redukcja porów i błyszczenia skóry, rozjaśnienie przebarwień, dodanie blasku i korekta jakości skóry. Zawiera 10% kwasu migdałowego AHA, laktobionowego PHA i witaminy B3. Może być używana na dzień i na noc. 


Jest to seria ANTI-AGE - skóra młodsza o 10 lat. Ciekawe. Przyznam szczerze, że do kupna zachęciły mnie pozytywne opinie na stronie wizaż. I uległam. Pokładam w nim spore nadzieje, po pierwszym użyciu nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna, ani żaden inny negatywny skutek. Zauważyłam wyraźne nawilżenie i miękkość skóry, ale narazie nie wydaję wyroków.


Serum udało mi się kupić w Naturze, 29zł / 30g.

Zapach jest bardzo ładny, buteleczka szklana, porządnie wykonana, do tego szata graficzna przyjemna dla oka. W ofercie Bielendy znajduje się jeszcze kilka innych serum, każdego do innego typu skóry. Przypuszczam, że każdy znalazłby coś dla siebie. Recenzja będzie na pewno!


Znacie któryś z tych produktów? Lubicie / nie lubicie? :-)


Zapraszam na FB: <klik>.

Komentarze

  1. Garnier AiK to mój ulubieniec, ale od dawna już zdenkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę to serum, dla jakiej kategorii wiekowej jest przeznaczone?

    Tego micela miałam z owsem, ponoć rumiankowy / z owsem różni się tylko tym właśnie jednym składnikiem :) Był ok., choć ja właściwie miceli nie lubię :)

    "Poka" tego nudziaka na ustach :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, jak moje usta będą w lepszej formie. ;) Na serum nie ma żadnej wzmianki, co do wieku, ja jestem 20+ ;-) A micel jak narazie okej, ale też jakoś szczególnie za nimi nie przepadam ;)

      Usuń
  3. O, widzę moją ulubioną odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki ! Zaciekawiło mnie serum Bielendy i płyn micelarny Green Pharmacy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie kosmetykó z Green Pharmacy sama nie wiem dlaczego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ich szamponów, do płynu narazie jestem przekonana.

      Usuń
  6. Odżywka Garniera z awokado jest świetna, bardzo ją lubię :) Zaciekawiło mnie też to serum Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ciekawe, że szampon tak pozytywnie wpłynął na Twoje hery :D u mnie się zupełnie nie sprawdził, w przeciwieństwie do odżywki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo osób wypowiada sie pozytywnie o tej serii Garniera a ja jeszcze jej nie miałam :)
    Zaciekawiłaś mnie tą Bieladą ! Jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi i może sprawię ją mamie pod choinkę jako dodatek do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor lakieru KOBO ;) Pomadka z avonu również wpadła mi w oko, muszę jej poszukać;) a odżywka z garniera cudowna i bardzo ją polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem prze ciekawa tego serum od Bielendy! Któryś raz je widzę i ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci, że narazie dostrzegam w nim same pozytywy, niedługo zrecenzuję :)

      Usuń
  11. Mam płyn micelarny GP, ale wersję z owsem (praktycznie się od siebie nie różnią w składzie). Jestem nim oczarowana, świetnie radzi sobie z makijażem, nie szczypie w oczy, nie podrażnia. Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba. Mam kilka odżywek do paznokci Miss Sporty i wszystkie to mega buble :)
    Jestem bardzo ciekawa serum od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płynu GP jestem jak narazie zadowolona - ładnie zmywa makijaż i przede wszystkim nie lepi się! Odżywkę ms bardzo lubię, jedna z moich ulubionych :) A recenzja serum będzie niebawem, jeszcze chcę trochę poużywać zanim się konkretnie wypowiem ;)

      Usuń
  12. Znam tylko Garnier AiK :) ale zainteresowałaś mnie tym serum muszę je mieć :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty