Sięgnęli dna!

To już, albo dopiero, drugi post z serii słynnego projektu Denko. Myślałam, że uda mi się zużyć więcej produktów, ale lepszy rydz niż nic. Zapraszam :-)



Dodam jeszcze, że zużycie tych kosmetyków zajęło mi dużo czasu, bo nawet ponad rok. Strasznie oszczędna jestem. :-)


WŁOSY

Udało mi się zużyć tylko jeden produkt - suchy szampon ISANA HAIR. Pamiętam, że kupiłam go w cenie promocyjnej 3,99zł za 200ml. Używałam go rzadko, bo jakoś nie byłam przekonana do takiego odświeżania włosów.
  • bardzo ładny zapach,
  • unosił włosy, stawały się lżejsze,
  • aplikowany z odpowiedniej odległości nie bielił włosów,
  • nie wysuszał, nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na włosy,
  • efekt odświeżenia utrzymywał się dość długo (około pół dnia),
  • w moim przypadku bardzo wydajny
Czy kupiłabym go jeszcze raz? TAK.

DŁONIE I PAZNOKCIE


Znany wszystkim - zmywacz do paznokci ISANA. Za 125 ml zapłacimy około 5zł, o ile się nie mylę, bo jeszcze nie kupiłam nowego. Słyszałam, że z niektórych Rossmannów został wycofany. Ktoś coś o tym wie?
  • podoba mi się zapach; nie cuchnie jak 'typowy' zmywacz,
  • szybko i dokładnie usuwa lakier, radzi sobie też z piaskowymi i brokatowymi mazidłami,
Czy kupiłabym ponownie? TAK.

Dezynfekujący żel do rąk z aloesem i pantenolem POLBITA. Kupiłam go dawno dawno temu, z ciekawości, w drogerii Natura za około 5zł.
  • tani i całkiem wydajny - mała ilość wystarcza na odświeżenie/zdezynfekownaie dłoni,
  • szybko się wchłania,
  • lekko przesuszał mi skórę dłoni,
  • wygodny w aplikacji,
Czy kupiłabym ponownie? RACZEJ NIE.

TWARZ


Produktów do twarzy udało mi się zużyć najwięcej. No to po kolei.

PLASTRY Z WOSKIEM do depilacji twarzy od Joanny. W opakowaniu mamy 12 pojedynczych plastrów do depilacji twarzy oraz tubkę z oliwką łagodzącą podrażnienia. Cena to około 7-8zł, często w promocji.
  • dokładnie usuwają włoski ('wąsik'),
  • nie podrażniają tak, jak początkowo myślałam,
  • skóra jest delikatnie zaczerwieniona, ale tylko przez kilka minut,
  • oliwka nawilża i przyspiesza usuwanie podrażnień,
Czy kupiłabym ponownie? TAK.

LA ROCHE POSAY - EFFACLAR DUO + - przez jednych kochany, przez innych wręcz odwrotnie. U mnie sprawdził się w 100%. Dostępny w aptekach, jego cena może sięgać 60zł. Warto czekać na promocje, bo są one częste.
  • bardzo przyjemny zapach,
  • nawilża, żadne przesuszenie nie miało miejsca, 
  • idealnie nadaje się pod makijaż,
  • redukuje niedoskonałości, ślady potrądzikowe, korzystnie wpływa na pory,
  • w żaden sposób nie wpłynął na wągry (to zdecydowanie minus),
  • kiedy czułam 'coś' pod skórą ten specyfik szybko 'to' likwidował i po podskórnym nieprzyjacielu nie było śladu;
  • na pojedyncze niedoskonałości działa szybko, ale na poprawę ogólnej kondycji skóry potrzebna jest cierpliwość w stosowaniu,
  • 40 ml wystarczyło mi na 5 miesięcy codziennego stosowania, więc jest bardzo wydajny,
  • minusem jest także cena,
Czy kupiłabym go ponownie? TAK.

Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu od Lirene. Różne opinie o nim czytałam, ale ja jestem w gronie tych, którzy bardzo go lubią. Jest to moje 3 już opakowanie. Za 200 ml zapłacimy około 12zł, również często jest w promocji.
  • dokładnie zmywa makijaż twarzy i oczu,
  • nie podrażnia, nie powoduje uczucia szczypania,
  • nie wysusza skóry,
  • nie powoduje wysypu nieprzyjaciół,
  • pozostawia efekt lepkości na skórze, ale kompletnie mi to nie przeszkadza - grunt, że dobrze zmywa makijaż,
  • wydajny
Czy kupiłabym go ponownie? TAK.

Znane wszystkim LIP BUTTER od NVEA - vanilla & macadamia. Zużycie go zajęło mi rok. Jakoś nie mogłam się przekonać do tych masełek. Dla mnie aplikacja nawilżających produktów do ust powinna być szybka, łatwa i przyjemna. Nie podoba mi się to, że muszę je aplikować palcem. Po prostu uważam to za niehigieniczne. Sprawdziło się ono u mnie tylko NA NOC. Nakładając grubą warstwę przed zaśnięciem, rano budziłam się z przyjemnie gładkimi i odżywionymi ustami.
  • do stosowania na noc, jak najbardziej TAK,
  • cena to około 10 zł za 19 ml,
Czy kupiłabym ponownie? NARAZIE NIE.









Znacie te produkty, używałyście? Jakie są Wasze opinie? :-)





ZAPRASZAM NA FB:   KLIK.










Komentarze

  1. Lubię zmywacz z Isana ;-)
    miałam ten krem effaclare plus ale się u mnie kompletnie nie sprawdził :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to szkoda, że się nie sprawdził... ;/

      Usuń
  2. Lubię to masełko Nivea :)
    Suchy szampon Isana kupuje regularnie, chociaż zdradziłam go ostatnio z szamponami Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Effaclar Duo + - mój wybawiciel <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne denko, zmywacz Isany też w tym miesiącu zdenkowałam i całe szczęście, bo bardzo wysuszał paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko, znam tylko Effaclar - to mój wielki ulubieniec i HIT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój także! :) Nawet cena nie jest aż tak straszna, biorąc pod uwagę wydajność ;)

      Usuń
  6. masełko nivea miałam i było w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest w porządku, ale najlepiej mi się sprawdza na noc ;)

      Usuń
  7. ja właśnie skończyłam już 3 butelkę szamponu suchego z Isany, bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plasterki Joanna znam i lubię. Szmapon Isana niestety wywołuje u mnie podrażnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten krem z La Roche Posay :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie na początku szampon Isana nie zachwycił, jednak po pewnym czasie zmieniłam zdanie i się przekonałam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten suchy szampon z Isany :)
    Masełka z Nivea starczają na strasznie długi czas.. Mam dwa opakowania od pół roku i dna nie mogę ujrzeć, a już mi się trochę nudzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo miałam z tym masełkiem. Polecam nakładać grubą warstwę na noc, albo jak siedzisz w domu; tak je zużyłam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty