Mój pierwszy raz

Test maseczki na żywo, no niemalże na żywo... :-) 

Bielenda PROFESSIONAL FORMULA - glinka zielona, glinka Ghassoul, cynk + niacinamide (wit. B3) - Oczyszczająca MASECZKA wygładzająca z efektem DETOKSYKUJĄCYM, przeznaczona dla cery mieszanej, tłustej, trądzikowej, wrażliwej.

Za 2 połączone ze sobą 5g saszetki zapłacimy ok. 3zł (2,69zł w Rossmannie).


Opis producenta: 

Profesjonalny preparat oparty na formule stosowanej w gabinetach kosmetycznych. Ten nowatorski kosmetyk do zadań specjalnych w szybki i wygodny sposób pozwala osiągnąć efekty porównywalne z zabiegami detoksykującymi i może stanowić alternatywę dla wizyt w salonach piękności. Skoncentrowana maseczka profesjonalnie i głęboko oczyszcza skórę, zwęża pory, zmniejsza ich widoczność. Skutecznie redukuje zaskórniki i zapobiega powstawaniu wyprysków, pochłania nadmiar sebum, reguluje jego wydzielanie. Doskonale wygładza, poprawia mikrokrążenie i kondycję skóry. Działa detoksykująco, ujędrniająco i antybakteryjnie. Dzięki zawartości cenionych składników aktywnych używanych w profesjonalnych zabiegach gabinetowych: glinka zielona, glinka ghassoul, cynk oraz niacinamide (wit. B3), spektakularne rezultaty widoczne są natychmiast, już po jednym zastosowaniu.


Efekt:

Oczyszczona, idealnie matowa, świeża i gładka cera o ładnym, zdrowym kolorycie. Pory zwężone i mniej widoczne.

Stosowanie:

2 razy w tygodniu maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy. Po 10 minutach zmyć ciepłą wodą. Przeznaczona dla osób w każdym wieku.


Kolor: tutaj bez zaskoczenia, typowy dla maseczek z glinką zieloną, czyli lekko zielonkawy.

Konsystencja: dość zwarta - ani tępa ani rzadka.

Zapach: największe zaskoczenie, ponieważ jest BARDZO INTENSYWNY. Maseczka pachnie jak męskie perfumy, albo jakaś woda po goleniu. Utrzymuje się na twarzy dopóki maseczka nie zaschnie. Początkowo woń spowodowała delikatne szczypanie oczu. Zmyłam maseczkę już jakieś 40 minut temu, a jej zapach wciąż mam na dłoniach i skórze twarzy.

Działanie: maseczka szybko wysycha, wsiąka w skórę, lekko ją napinając, ściągając. Po zmyciu nie zauważyłam żadnego efektu napięcia skóry. Pod koniec tych 10 minut poczułam lekkie swędzenie w okolicach nosa, jednak żadne podrażnienia jak dotąd nie wystąpiły.

Efekty: zmywa się bardzo szybko i łatwo letnią wodą. Aktualnie czuję takie 'ciepło' na skórze, szczególnie w problemowych miejscach, efekt rozgrzania? Skóra jest miękka, sprężysta i gładka w dotyku.


Gdzieś w składzie ma ISOPARAFFIN, więc ryzyko zapchania i wysypu jest realne, ale to okaże się w ciągu tego tygodnia. Mam zamiar zużyć drugą saszetkę i wtedy napisać co nie co o rzeczywistych efektach. Dzisiaj wpis z serii 'pierwsze wrażenie'.

Na zdjęciu widzicie mój tzw. 'problemowy policzek'. Borykam się z niedoskonałościami w tej części twarzy już baaaardzo długo i to, co widać to naprawdę namiastka z tego, co było jeszcze w czerwcu, kiedy moje policzki, broda i szyja pokryte były rozognionymi zaskórnikami. 


Odsyłam Was także na wizaz. :-)


Znacie tę maseczkę? Co o niej sądzicie? 



Komentarze

  1. Tej jeszcze nie miałam - ostatnio skupiam się na wykończeniu tych co mam i się nie rozglądam za nowymi. Nie lubię efektu rozgrzewania - więc mocno się zastanawiam czy ten produkt jest dla mnie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miała maseczki z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej maseczki i raczej się na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam jej jeszcze okazji używać. Ostatnio miałam serum wybielające na przebarwienia z tej firmy ale niestety słabo się u mnie sprawdza ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nigdy żadnej maski z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tej maseczki,ale lubię bielende :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inną jej wersję i ją polubiłam, tej konkretnej jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pójdę jutro do Rossmanna i ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )