Przegląd odżywek do paznokci | Do 15zł

Wraz z nadejściem jesieni mój organizm zaczął szwankować. Zaczynając od przeziębień i infekcji, a kończąc na wypadaniu włosów, pękaniu ust, suchej skórze, łamaniu i rozwarstwianiu paznokci. W dzisiejszym poście skupię się na tym ostatnim. Zadbane i przyzwoicie wyglądające paznokcie są pożądanym elementem kobiecego wyglądu. Przynajmniej moim skromnym zdaniem. Zawsze zwracam uwagę na dłonie i paznokcie.

Jak już wspomniałam, stan moich paznokci znacznie się pogorszył wraz z rozpoczęciem jesieni. Dokładnie to samo dzieje się wiosną. Są to dwa najgorsze, 'przejściowe' sezony dla mojej skóry i nie tylko.

Zebrałam kilku ulubieńców w tej kategorii i zapraszam do czytania. :-)


 PRZECIW ŁAMANIU I ROZDWAJANIU PAZNOKCI

Pierre Rene - natural REPAIR + - Nail Xpert.
Nr 32.
Pojemność: 11 ml.
Przydatność: 18 miesięcy.
Cena: do 13zł.
Dostępność: np. Natura.


Preparat ma za zadanie wzmocnić paznokcie słabe i kruche. Zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu. Możemy go używać jako bazy pod lakier bądź samodzielnie. Odżywka powinna wzmocnić i zregenerować nasze paznokcie. Formuła zawiera koktajl witamin, glicerynę, olejek arganowy, minerały i mikroelementy. Według producenta - stymuluje produkcję kolagenu, wypełnia i uszczelnia płytkę paznokcia. Produkt testowany laboratoryjnie, hipoalergiczny. 

Przy dłuższym stosowaniu obietnice producenta zostały spełnione. Moje paznokcie stały się twardsze, a po rozwarstwianiu nie pozostał żaden ślad. Odżywka nie wywołała żadnych reakcji alergicznych, ani przebarwień. Nadaje ładny połysk paznokciom. 

WZMOCNIJ SWOJE PAZNOKCIE

AVON - nail experts - strong results.
Pojemność: 12ml.
Przydatność: 24 miesiące. 
Cena: 10zł (%), często w promocji.
Dostępność: katalogi AVON (nie w każdym).

SENSIQUE - silky smooth - STRONG NAILS.
Pojemność: 10ml.
Przydatność: określona data, u mnie 08.2015.
Cena: do 8zł.
Dostępność: np. Natura.

Odżywka z AVONu zawiera diamentowy pył, proteinę sojową i prowitaminę B5. Ma za zadanie wzmocnić, utwardzić, a przede wszystkim odżywić paznokcie. Nie jest to formuła lakierowa. Zapach także na to nie wskazuje - jest łagodniejszy i wyczuwa się w nim coś przyjemniejszego dla węchu. Konsystencja jest wodnista i wchłania się w płytkę paznokcia błyskawicznie. Sprawia, że wyglądają na zdrowsze i nawilżone. Moim zdaniem nie nadaje się pod lakier - pozostawia na paznokci delikatny (ale jednak) tłustawy film. Bardzo wydajna.

SENSIQUE - preparat do paznokci z jedwabiem. Nie zawiera toluenu i formaldehydu. Ma za zadanie wzmocnić i utwardzić paznokcie. Zawiera jedwab wygładzający nierówności płytki paznokcia oraz odżywcze proteiny pszenicy. Dodatek akrylu chroni i wzmacnia paznokcie. Zapobiega przebarwieniom i łamaniu się paznokci. 

Odżywka jest gęsta i z reguły za takimi nie przepadam. Początkowo nie umiałam jej nakładać - tworzyła nieestetyczne smugi i długo wysychała. Dałam jej drugą szansę i tym razem się polubiłyśmy. Nadaje paznokciom intensywnie mleczny kolor i połysk. Widocznie utwardza płytkę. Wydajna.


PRZECIW ŻÓŁKNIĘCIU PAZNOKCI + KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA

miss sporty - NAIL EXPERT - WHITENER - NAIL BRIGHTENER.
Pojemność: 8ml.
Przydatność: 24 miesiące.
Cena: ok. 10zł.
Dostępność: np. Rossmann.

miss sporty - NAIL EXPERT - 5 in 1 - TOTAL CARE ACTION.
Pojemność: 8ml.
Przydatność: 24 miesiące.
Cena: ok. 10zł.
Dostępność: np. Rossmann.

Mój faworyt - odżywka wybielająca. Ma zapobiegać żółknięciu paznokci, nadawać świeży i naturalny wygląd manicure'u. Sprawdziła się u mnie w 100%. Zlikwidowała pożółkłe końcówki paznokci, a do tego nadaje delikatny mleczny kolor i nienachalny połysk. Bardzo szybko wysycha. Idealna jako baza pod lakier.

Odżywka 5w1 - kompleksowa pielęgnacja:
  • wzmocnienie i odbudowa paznokci,
  • wygładzenie,
  • nawilżenie, połysk i zdrowy wygląd,
  • szybszy wzrost.
Z reguły nie przepadam za produktami 'kilka w jednym', ale ta odżywka sprawdza mi się całkiem przyzwoicie. Często nakładam ją pod lakier, jako bazę. Zastępuje mi zwykły bezbarwny lakier - całkowicie z niego zrezygnowałam na rzecz tego typu odżywek. Na pewno wzmacnia paznokcie, nadaje połysk i zdrowy wygląd. Płytka paznokcia jest twardsza. Mam wrażenie, że to pod jej wpływem zmniejszyła się widoczność 'nierówności'  niektórych paznokci.


Moim ulubieńcami są miss sporty - odżywka wybielająca oraz Pierre Rene przeciw łamaniu i rozdwajaniu i tą parę polecam Wam przede wszystkim. 


Znacie którąś z moich propozycji? Jakie są Wasze ulubione preparaty do pielęgnacji paznokci? :-)


ZAPRASZAM NA FB: K L I K.


Komentarze

  1. Nie mam żadnej z tych odżywek, choć przyznaje, że to ciekawe pozycje :) ja ostatnio trafiłam na odżywkę z Bielenda i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bielendy? Nie wiedziałam, że mają odżywki do paznokci... ;)

      Usuń
  2. Kurczę, ile tego masz! :) Ja do paznokci używam tylko olejku rycynowego i oliwy z oliwek, nie stosuję żadnych kupnych odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrało się trochę :) Olejku rycynowego nie próbowałam, jedynie na rzęsy i końcówki włosów, ale patent z oliwą z oliwek postaram się sprawdzić :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też jej używałam, ale skutki uboczne spowodowały, że na pewno już do niej nie wrócę.

      Usuń
  4. Właśnie szukałam jakieś dobrej odżywki do paznokci i raczej zdecyduje się na tą z Pierre Rene ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, w którejś gazetce reklamowej widziałam je w promocji, chyba Natura :)

      Usuń
  5. Żadnej z tych nie znam :) Ja mam z eveline diamentową i u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odżywkę z Pierre Rene i zgadzam się z Tobą, jest naprawdę dobra :)
    Bardzo fajny blog - obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się sprawdziła :)
      Dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Mialam Miss Sporty 5w1 ale się nie polubiłyśmy niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ja zdecydowanie wolę tę wybielającą :)

      Usuń
  8. Miałam tą z Avon i niestety cudów nie zdziałała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przede wszystkim wygładzała i nawilżała paznokcie, dzięki czemu się nie rozdwajały :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )