Świąteczne prezenty | Kosmetyczne Pudełko

Święta przyniosły kilka drobiazgów, tym samym wzbogacając Kosmetyczne Pudełko. Jestem z nich baaardzo (!) zadowolona, bo były na mojej 'chciej liście' już od jakiegoś czasu. Zapraszam! :-)


Mikołaj dokładnie wiedział, czego mi brakuje. :-)


I <3 MAKEUP, Death By Chocolate, czyli znana już chyba wszystkim paleta 16 cieni inspirowanych czekoladową obsesją. Jest dokładnie taka, jak sobie wyobrażałam. <3




Nie wiem, czy to tylko moja wyobraźnia, ale prócz typowo chemicznego zapachu, wyczuwam zapach czekolady. Są tu cienie i matowe i połyskujące. Kolorystyka powiedziałabym - raczej stonowana. Cała paleta to 22g, a przydatność równa się 12 miesiącom. Dostępna w wielu sklepach internetowych.



Pigmentacja jest naprawdę dobra, z bazą jeszcze lepsza. Nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie ją Wam polecić. :-)

MAYBELLINE, COLOR TATOO 24HR - kolor 40-Permanent Taupe.


Naczytałam się o nim wiele dobrego i postanowiłam wypróbować. Nadaje się jako cień, ale mnie będzie służył głównie do wypełniania brwi. Już po 2 użyciach wiem, że się polubimy. Do ciemnych brwi wcale nie jest za jasny i co ważne - nie wpada w rudości.


Kolejną i ostatnią nowością jest MATCH PERFECTION, korektor kryjąco-rozświetlająy w kolorze 030 CLASSIC BEIGE.


Aplikator w postaci pędzelka jest bardzo wygodny i przydatny w użyciu. Z kolorem Mikołaj trafił w dziesiątkę! :-) Pojemność to 7 ml, przydatny 24 miesiące.


Pokrywa cienie, nie wysuszył jak narazie skóry pod oczami, jest lekki. Zobaczymy, jak potoczy się ta znajomość.


Znacie którąś z moich nowości? Jaka jest Wasza opinia?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K

Komentarze

  1. porwałabym od Ciebie paletkę, wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wygląda ta paleta, aż mam ochotę ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. paleta bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowa paletka wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozazdrościć paletki, śliczne ma opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo nietypowe, wszyscy pytają 'a co to?' ;)

      Usuń
  8. lubię serię match perfection bardzo naturalnie wyglada :)
    happy new year : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka tej paletki! Uwielbiam ten cień z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo paletka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te cienie bankowo się dobrze sprawdzają na brwiach. Mam coś takiego, ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty