Coś nowego | Kosmetyczne Pudełko

Kolejny raz Kosmetyczne Pudełko wzbogaciło się o kilka nowości. Nie ma tego wiele, w tym miesiącu uzupełniam braki i odhaczam małe przyjemności z mniej oficjalnej listy. Może wśród nich znajdziecie coś dla siebie, zapraszam!


Wraz z początkiem stycznia, a tym samym nowego roku - postanowiłam skupić się na pielęgnacji włosów. Dotąd nie miałam z nimi żadnego problemu i odpowiadał mi dosłownie każdy szampon czy odżywka. Długoletnie używanie prostownicy, farbowanie, aktualny sezon grzewczy - sprawiają, że ostatnio nie wyglądają najlepiej. Ogłaszam noworoczną akcję - ratuj swoje włosy. :-) 

SUPER LOKI - odżywka przeznaczona do włosów kręconych i falowanych od Joanny. Formuła wzbogacona o polimer podkreślający skręt loków - nadanie sprężystości i elastyczności. Zawira proteiny jedwabiu. Dla mnie brzmi zachęcająco. Kupiłam ją w drogerii Jasmin, za około 9zł / 200g.

TERMOOCHRONA - mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury od MARION. Nigdy nie miałam produktu tego typu, a w drogerii Natura skusiła mnie jej promocyjna cena - 4,99zł. Po kilku użyciach: ma ładny zapach, dobrze się aplikuje, nie skleja ani nie przetłuszcza włosów, mam wrażenie, że włosy szybciej ulegają ciepłu prostownicy, ale wyglądają lepiej - nie puszą się i nie elektryzują.



Ulubieniec - SUPER POWER MEZO SERUM od Bielendy. Recenzję znajdziecie tutaj. Napiszę to jeszcze raz - POLECAM!


Kolejny nowy krem pod oczy i na powieki - tym razem padło na bio-żel zmniejszający obrzęki - szałwiowy z prowitaminą B5 od ziaji. Cena to około 7zł.


Ostatnią nowością jest baza pod cienie MIYO. Poprzednio używałam bazy od KOBO i skoro o niej wspomniałam - nie polecam! Po 2 miesiącach zaschła i nijak nie dało się z nią pracować. Baza MIYO kosztowała niewiele (ok. 9zł) i jak narazie świetnie współgra z cieniami z mojej nowej paletki Death by Chocolate (klik).


Znacie którąś z moich nowości?



ZAPRASZAM NA FB: K L I K.

Komentarze

  1. Mgiełkę Marion poleciłam kiedyś mojej mamie, bo ona często używa lokówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą mgiełkę z Mariona, dla mnie średnia... Ale bardzo ciekawi mnie jak się u Cb sprawdzi ta baza pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam jej z czym porównać :) Co do bazy - po pierwszych kilku użyciach jestem zadowolona i zaskoczona, że cienie wytrzymują praktycznie cały dzień. Zobaczymy jak będzie się dalej sprawować.

      Usuń
  3. Jutro idę do Rossmana i mam nadzieję, że dostanę to serum od Bielendy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie go nie dostaniesz, póki co w żadnym nie widziałam. Kieruj się do Natury, Jasmina bądź jakichś prywatnych, osiedlowych drogerii. :)

      Usuń
  4. To serum Bielendy chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka z Ziaji to mój hit roku a krem pod oczy też bardzo lubię :d

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie te żele pod oczy z Ziai w ogóle się nie sprawdziły :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jakiś dawno temu, zobaczymy co to będzie - w razie czego dużej straty nie będzie ;)

      Usuń
  7. Ach te serum chodzi mi po głowie od miesięcy! I oczywiście wycofali tę serię z mojego Rosska:/ Jak gdzieś je znajdę to na pewno kupię, bo uwielbiam kwas migdałowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Poszukaj w Naturze, jeśli masz u siebie :)

      Usuń
  8. przymierzam się do zakupu tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nowości, niemal na wszystko mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę na to serum Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad tym kremem pod oczy mogłabym się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szałwia jak i kosmetyki z nią są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Szałwia jak i kosmetyki z nią mają rewelacyjne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi, z tego co kojarzę ma właściwości łagodzące :)

      Usuń
  14. Miałam tą mgiełkę z Marionu i sprawdzała się całkiem fajnie.
    Świetny blog z przyjemnością obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Ziaja ma taki krem pod oczy... Muszę wypróbować, bo moje cienie doprowadzają mnie już do szału :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i moje.... Do tego przesuszona skóra pod oczami i pierwsze zmarszczki ;(

      Usuń
  16. Mam bazę pod cienie MIYO - jest super ! Posiadam również krem pod oczy z Ziaji, ale wersję ze świetlikiem i mam mieszane odczucia co do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazy jestem narazie zadowolona, nawet bardziej niż z tej z KOBO, a co do kremu - nie mogę się jeszcze wypowiedzieć. Ten ze świetlikiem widziałam, ale używałam już mnóstwo żelów ze świetlikiem i nie dawały one u mnie rady, więc wybrałam szałwię. :)

      Usuń
  17. bardzo lubię mgiełkę ochronną z Mariona :) Niestety w tym miesiącu zdenkowana

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę na serum z Bielendy, każdy je poleca :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )