Chwila dla siebie | Peeling skóry głowy i zastrzyk nawilżenia dla cery

W moim ulubionym sklepie zielarskim znalazłam spory asortyment różnych nowości od Marion. Takie "jednorazówki" to świetna sprawa - szybko je zużywamy i jeśli nie przypadną nam do gustu po prostu więcej ich nie kupujemy. Ich ceny nie są raczej wygórowane. W moim ręce wpadły dwie nowinki. Zapraszam na recenzje.


Zaczniemy od tego, co mnie nie zachwyciło - DETOX HairLine. Jest to oczyszczająco nawilżająca terapia do włosów i skóry głowy. Przeznaczona do włosów suchych i normalnych. Składa się z dwóch kroków - peeling i szampon.




Obietnice producenta i sposób użycia.




Konsystencja i zapach.

Peeling - konsystencja typowa dla tego typu kosmetyków: zwarta, nie spływa, posiada drobne granulki. Zapach bardzo ładny, przyjemny.

Szampon - konsystencja lejąca, lekko bezbarwna. Zapach do zniesienia, ale jednak gorszy od peelingu.

Moja opinia

Pierwszy raz robiłam peeling skóry głowy. Ciekawe doświadczenie, ale nie przypadło mi do gustu. 13 g peelingu nie wystarczyło mi na całą głowę, być może mam za dużą. :-) Szampon - okropny! Dobrze się pienił, ale już przy spłukiwaniu włosy stały się szorstkie, tępe w dotyku, bardzo się splątały. Nie byłam ich w stanie rozczesać. Umyłam włosy raz jeszcze swoim szamponem. Na pewno nie kupię ponownie.
13g/10ml - 2,40zł 

Drugą saszetką, którą zakupiłam jest MEZOTERAPIA hydrobalans. Są to 3 etapy - peeling, mezokoktajl i maska, przeznaczone dla skóry suchej, szarej i wrażliwej. Ta, nazwijmy to "kuracja", była bardzo przyjemna i korzystnie wpłynęła na moją cerę.




Zabieg ma za zadanie nawilżyć i rozświetlić skórę twarzy. Uzyskujemy efekt długotrwałego nawilżenia, przywracamy skórze zdrowy wygląd.


Konsystencja, zapach i moje odczucia

Peeling enzymatyczny - jeśli używałyście peelingu z ziaji to już wiecie, jak wygląda ten. Typowy, w postaci kremu. Zapach całkiem w porządku.

Mezokoktajl - bezbarwny, lekki, przypominający serum, ale nie przelewa się przez palce. Zapach cudowny! Nakładanie go to czysta przyjemność, mogłabym go wklepywać bez końca. Szybko się wchłania i pozostawia skórę wyraźnie nawilżoną i miękką. Zastrzyk nawilżenia. Uważam, że Marion powinno wprowadzić go jako produkt pełnowymiarowy.

Maska rozświetlająca - treściwa, o konsystencji kremu. Zapach również jest bardzo przyjemny, jednak troszkę mniej od mezokoktajlu. Zdecydowanie jest jej troszkę za dużo, chociaż nałożyłam wszystko, delikatnie wmasowując i całość znakomicie się wchłonęła. 

Moja opinia

Jestem zachwycona, krótko mówiąc. Peeling oczyścił skórę, a mezokoktajl i maska rozświetlająca znakomicie ją nawilżyły i odświeżyły. Mam cerę skłonną do trądziku, a "kuracja" nie spowodowała żadnego wysypu nieprzyjaciół, za to widocznie nawilżyła skórę, zero suchych skórek. Już zakupiłam kolejne saszetki. Polecam!

5g/2ml/2,5ml - 2,80zł


Podsumowując - peeling i szampon zupełnie mi się nie sprawdziły i na pewno nie zakupię ponownie. Odradzam. Za to zastrzyk nawilżenia, który uzyskałam dzięki Mezoterapii hydrobalans jest, moim zdaniem, naprawdę godny polecenia.


Próbowałyście już?



ZAPRASZAM NA FB: K L I K.


Komentarze

  1. Dosyć ciekawe produkty opisałaś. Jeszcze nie używałam peelingu na głowę i chyba zrobię sobie taki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mezoterapię bardzo chętnie bym wypróbowała :) Poszukam i przetestuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam raz peeling głowy - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi rzadko sprawdzają się tego typu produkty z Marion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do tej pory mi także, dlatego mezoterapia bardzo mnie zaskoczyła, pozytywnie :)

      Usuń
  5. Miałam taki peeling i szampon, tyle że zieloną wersję i też nie byłam zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling z Marion (z tym, że chyba inny rodzaj) i u mnie bardzo średnio się sprawdził.... lepiej sobie chyba samemu w domu zrobić :) A mezoterapia mnie zaciekawiła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów, ale chętnie wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty