Farbowanie włosów | Joanna - Multi Cream

Dzisiaj nieco inny post niż zwykle - efekt mojej koloryzacji. Dotąd moją ulubioną farbą do włosów była Garnier Olia w kolorze 7.0 ciemny blond. Będąc w Naturze, wpadła mi w oko farba Multi Cream marki Joanna, w przystępnej cenie 8,99zł. Zapraszam na opinię i efekty!


Wybrałam kolor nr 33 - naturalny blond. Za cel wyznaczyłam sobie zlikwidowanie rudego odcienia, który ciągnie się za mną od wakacji. Wypatrzyłam go dopiero na zdjęciach, włosy były niemalże czerwone. Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja jest opanowana i w normie.


W kartonowym opakowaniu tradycyjnie znajdziemy:
  • utleniacz w kremie,
  • tubkę z kolorem farby,
  • odżywkę.
Moja opinia:
  • ładny zapach farby w trakcie nakładania, jak i po,
  • w niektórych miejscach skóra troszkę swędziała, ale nie było to długotrwałe ani uciążliwe, nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna,
  • dla wzmocnienia efektu trzymałam ją na głowie maksymalną ilość czasu - 40 minut,
  • farba szybko i łatwo się zmywała,
  • producent zapewnia utrzymanie koloru do 24 myć (zwykle sięgam po tego typu farby),
  • kolor wyszedł nawet lepszy, niż oczekiwałam,
  • plus za tubkę z odżywką, nie znoszę tych w saszetkach, które później niefajnie zalegają w łazience i wyglądają mało estetycznie; tubka wystarczyła na 4 razy.
Na koniec to, co najistotniejsze, czyli EFEKTY.


 Miałyście do czynienia z tą farbą? Jakie polecacie?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K.













Komentarze

  1. ładny kolor ;) jednak ja nie farbuję włosów , raz zafarbowałam i do teraz tego żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam karmelowy blond i totalnie się nie sprawdził! Nie zauważyłam żadnej koloryzacji prócz tego, że włosy były zniszczone :) Tubkę z farbą ciężko było wycisnąć i pękła mi po bokach... No u mnie totalny BUBEL i więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelowy blond wychodzi świetnie :):) zależy kto jakie ma włosy. Polecam te farby :)

      Usuń
    2. To prawda, wszystko zależy od włosów :)

      Usuń
  3. kolor wyszedł super:) a te loki ehhh zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego czego zazdrościć, same problemy z nimi :)

      Usuń
  4. Również jestem oczarowana kolorem, a włosy wygladaja na wygładzone; wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam tej farby i juz od ponad roku nie farbuję włosów. ładny est u Ciebie efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam nigdy fart bej firmy, ale widziałam ciekawe fiolety i na pewno kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto, szczególnie, że cena niska :)

      Usuń
  7. Przyjemny kolor. Ja w tej chwili staram się zejść z czarnego i zafundować sobie rudy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )