Mój sposób na wągry | Oczyszczające plastry w żelu

Od sierpnia moja cera ma się naprawdę wyjątkowo dobrze. Pozostaje jeden "odwieczny" problem - wągry. Myślę, że nie tylko ja borykam się z tą niemiłą, a przede wszystkim nieestetycznie wyglądającą, przypadłością. Próbowałam już wielu specyfików, bez skutku. Aż w końcu trafiłam na oczyszczające plastry w żelu od AVON. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii - zapraszam do czytania.


OD PRODUCENTA

Clearskin professional  od AVON - oczyszczające plastry w żelu. Po aplikacji płynna formuła zamienia się w elastyczny "plaster". Oczyszcza, usuwa zanieczyszczenia oraz odblokowuje pory, tym samym eliminując wągry i poprawiając wygląd skóry. Nałóż, pozostaw do wyschnięcia i odklej, by uzyskać efekt gładkiej, doskonale oczyszczonej cery.


STOSOWANIE

Stosować do 2 razy w tygodniu na okolice nosa, czoło i brodę.


SPOSÓB UŻYCIA

Przed użyciem oczyścić skórę. Palcami nanieś grubą warstwę żelu na czubek i boki nosa, a także wzdłuż konturów płatków nosa, gdzie zazwyczaj tworzą się wągry. Żel powinien wystawać z obu stron na policzki, aby po wyschnięciu można go było łatwo oderwać. Kiedy żel wyschnie (po ok. 20 min.), suchym palcem delikatnie podważ brzeg powstałego "plastra" i powoli oderwij go. Jeśli trzeba, zetrzyj lub spłucz pozostałości żelu ciepłą wodą. Postępuj podobnie, kiedy oczyszczasz czoło i brodę. Unikać kontaktu z oczami.


KONSYSTENCJA, KOLOR, ZAPACH

Konsystencja jest bardzo ciągnąca, nawet bardziej niż miód, co troszkę utrudnia mi aplikację. Kolor - przeźroczysty niebieski. Zapach - tutaj zdecydowanie wyczuwam kwas salicylowy, który również widnieje w składzie. Nie jest on jednak uciążliwy, nie szczypie w oczy.

SKŁAD

Aqua, Polyvinyl Alcohol, PVP, Alcohol Denat, Salicylic Acid, Methylparaben, Disodium Edta, Parfum, Ammonium Hydroxide, CI 42090, CI 17200


DZIAŁANIE, MOJA OPINIA

Opakowanie - mała tubka o pojemności 30ml, wygodna i higieniczna. Mam wrażenie, że przez swoją konsystencję żel będzie mało wydajny. Używam go od 2 tygodni - czyli 4 razy. Działanie - jestem bardzo mile zaskoczona. Żel faktycznie wysycha po około 20 minutach i łatwo go ściągnąć. Stosowałam go na nos i brodę. Już po pierwszym użyciu wągry są widocznie oczyszczone. Kolokwialnie mówiąc - widać, że wyszedł z nich cały "brud". Pory również są odblokowane i znacznie zmniejszone. Po ściągnięciu żelu nos i broda są gładziutkie i miłe w dotyku, skóra rozjaśniona. Żel nie spowodował uczulenia, wysuszenia czy wysypu niedoskonałości.


Żel polecam "zrywać" szybkim ruchem, oszczędza to ból; ponieważ żel mocno przywiera do skóry. Zrywa nawet drobne włoski, także jest przydatny w depilacji wąsika. ;-)

Polecam go wypróbować osobom, które tak jak ja, próbują pozbyć się wągrów czy zmniejszyć widoczność porów. Ja zdecydowanie jestem zachwycona działaniem tego specyfiku. Poprawę widzę szczególnie po nałożeniu podkładu Bourjois 123, który bardzo podkreślał wągry na skrzydełkach i załamaniach nosa. Aktualnie prawie ich już nie ma.

Dostępność: katalogi Avon.
Cena: ok. 13zł (często w promocjach)



ZAPRASZAM NA FB: K L I K.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zamawiałam z katalogu, u konsultantki. Kosztuje jakieś 13zł.

      Usuń
  2. Właśnie nie którzy są za tym produktem inni przeciw ja chcę się pozbyć wągrów dlatego kupie ten produkt z Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko - jednym pomaga, a innym nie. Ja zawsze muszę przetestować wszystko na sobie, szczególnie, jeśli coś mi dokucza tak, jak wągry ;)

      Usuń
    2. Oj mi też dokuczają dlatego muszę ten produkt mieć. :)

      Usuń
  3. nie miałam go a moje wagry na nosie hmmm pasowało by sie ich pozbyc:)

    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę. Wiem, że akurat jest na niego promocja w Avonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, jeśli wągry przeszkadzają Ci tak jak mi :)

      Usuń
  5. Nie mam dostępu do Avonu, dlatego pewnie nie wypróbuję, ale pamiętam, że używałam takich specjalnych plastrów, które też się trzymało na nosie, po czym zrywało i rzeczywiście wyciągały wągry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie działa na tej samej zasadzie :)

      Usuń
  6. Znam znam i bardzo lubie, moj ulubieniec listopada! owszem nie zbyt wydajny,ale bardzo skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go zamówić i wypróbować na swoim nosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak maseczka peel-of :) myślę, że musi się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty