Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB | Under Twenty

Skuszona sporą ilością pozytywnych komentarzy, sięgnęłam po krem BB marki Under Twenty. Czy spełnił moje oczekiwania i zagości w kosmetyczce na dłużej? Zapraszam do czytania.


Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB - algi + kwas hialuronowy + pigmenty + filtry UV. 24h przeciw trądzikowi! Krem dostępny jest w dwóch kolorach. Ja, tradycyjnie, posiadam jaśniejszy - 01 LIGHT BEIGE (jasny beżowy).

INFORMACJE OD PRODUCENTA / STOSOWANIE / SKŁAD


OPAKOWANIE / ZAPACH / KONSYSTENCJA / KOLOR

Krem kupujemy w fikuśnym kartoniku. Sam BB znajduje się w dużej, bo mamy tu aż 75ml, porządnej tubie. Wygodna aplikacja. Jedyny minus za ciężko otwierający się zatrzask.

Zapach - przyjemny, delikatny, odświeżający, typowy dla kosmetyków Under Twenty.

Konsystencja - gęsta, krem nie spływa. Nie potrzeba go dużo, aby pokryć całą twarz. Z pewnością wydajny.

Jasny kolor będzie idealny dla "bladziochów", takich jak i ja. Ciężko znaleźć na drogeryjnych półkach naprawdę jasny krem BB. Kolor nie ciemnieje w ciągu dnia.


MOJA OPINIA

Plusy:
  • duża pojemność w niskiej cenie - 75ml kupiłam w cenie 7,49zł,
  • łatwo dostępny (np. drogerie Rossmann),
  • jasny kolor jest naprawdę JASNY,
  • nie ciemnieje w ciągu dnia,
  • krycie - średnie ku dobremu,
  • przyjemnie nawilża - wcześniejsze nałożenie kremu nie jest konieczne, chociaż ja nigdy nie pomijam tego kroku,
  • wygląda naturalnie,
  • wyrównuje kolor skóry,
  • nie zapycha,
  • ładnie pachnie,
  • ściera się równomiernie,
  • jest lekko żółtawy, nie wpada w różowe tony.
Minusy:
  • nie matuje - dla większości może być to minus, osobiście mi to nie przeszkadza; z przypudrowaniem skóra zaczęła się lekko błyszczeć w strefie T po trochę ponad 4 godzinach,
  • nie podpasuje osobom z dużą ilością niedoskonałości, które oczekują bardzo dobrego krycia.
Przypomnijmy - typ mojej skóry: trądzikowa. Zdjęcia zrobione po ok. 4h od nałożenia.


Z bliska:


Podsumowując, na pewno nie jest to krem na "wielkie wyjścia", kiedy oczekujemy matu i krycia przez więcej niż 4h. Polecam go szczególnie nastolatkom i osobom, które mimo niedoskonałości nie lubią katować skóry ciężkim podkładem.

Jakie kremy BB polecacie?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K.

Komentarze

  1. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of
    having backlinks from high PR blogs. And you also know how
    costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high
    PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My homepage: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam takich kremików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :) dawno nie miałam nic z Under20, moze dlatego, ze mam 3 lata powyzej 20 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 2 lata powyżej, chciałam się odmłodzić ^^

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten krem BB, jeden z lepszych tego typu kosmetyków dostępnych w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam kremu BB Garnier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, ale dla mnie za ciemny i zapychał...

      Usuń
  6. Ja bardzo lubie ten krem BB i czesto do niego wracam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie matuje to zdecydowanie nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty