Nowości lutego

Luty dobiega końca. Swoją drogą, czy tylko mnie czas niemiłosiernie ucieka? Czas więc na podsumowanie nowości. Nie ma tego dużo, oszczędzanie idzie mi w miarę dobrze. ;-) Jeśli coś niewiarygodnie mnie zachwyci bądź rozczaruje - na pewno będą osobne posty. 


WŁOSY


Schwarzkopf GLISS KUR ULTIMATE REPAIR - szampon do włosów bardzo zniszczonych i suchych. W styczniu polubiłam się z ekspresową maseczką regeneracyjną tej samej serii - K L I K. Póki co jestem zadowolona z jego zakupu - włosy dobrze się rozczesują, nie są spuszone. Ładny zapach. (ok. 13zł)

AVON Advance Techniques - serum na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów. Kupiłam ze względu na pompkę, która pasuje do podkładu Revlon Colorstay. Ma perfumowany zapach z dość mocno wyczuwalnym alkoholem. Zapach długo utrzymuje się na końcówkach włosów. Działania regenerującego nie jestem jeszcze w stanie opisać. (Avon, ok. 12zł)

TWARZ / PODKŁADY


REVLON COLORSTAY w kolorze 110 IVORY, skóra mieszana i tłusta. Znany, wsławiony i jak się okazało - nie dla każdego, a przynajmniej nie dla mnie. Lepiej sprawuje się ze zmieszaniem go z kremem nawilżającym lub BB, choćby od Under Twenty. Niebawem szersza opinia. (ekobieca.pl, 27zł)

UNDER TWENTY, multifunkcyjny antybakteryjny krem BB - recenzja K L I K. Bardzo się polubiliśmy. Lekki ideał na co dzień. (Rossmann, 7,49zł)


TWARZ / PIELĘGNACJA / USTA


ZIAJA sopot spa, płyn micelarny 30+. Wprawdzie 30+ nie jestem, ale podkradając go mamie, polubiłam jego kojące i odświeżające działanie. Zmywanie makijażu wychodzi mu raczej kiepsko. (Natura, 9,99zł)

ALTERRA, pomadka z granatem. To już moje drugie opakowanie. Posiadam też wersję rumiankową, ale moim zdaniem jest gorsza. Ta ma treściwą formułę, długo utrzymuje się na ustach, ładnie pachnie, jest tania i przede wszystkim regeneruje bardzo spierzchnięte usta. (Rossmann, 4,99zł)


Znacie którąś z moich nowości?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K.






Komentarze

  1. Podkład mam i bardzo lubię :) tonik też dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten płyn micelarny, ale nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie jest najwyższych lotów :)

      Usuń
  3. Uwielbiam azjatyckie kremy BB, a temu z Under20 jest najbliżej do oryginałów. Bardzo fajna konsystencja, nie wysusza i jest jasny. Również bardzo go lubię :) Revlon za to mnie nie zachwycił. Dobrze się trzyma na buzi, ale nie kryje jak sobie to wyobrażałam po jego recenzjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Revlonu - zgadzam się, spodziewałam się czegoś lepszego... Azjatyckich kremów BB niestety nie używałam póki co, ale ten Under Twenty rzeczywiście jest taki, jak piszesz :)

      Usuń
  4. Widzę że w Revlona się zaopatrzylas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chciałam się zakupić ten krem BB under twenty, ale nie mogłam się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio kupiłam podkład Revlon ;-) obok pomadki z Alterry przechodziłam już kilka razy i ciągle zapominam kupić... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry podklad

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne nowości! :) ja tego podkładu z revlon używałam lata, a teraz szukam czegoś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Revlon lubię, kremy BB się u mnie nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie pokochałam Revlona. Ulżyło mi, bo myślałam, że jestem jakimś wydziwiatym dziwadłem ;) Też mieszam go z kremem BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że nie jestem sama ^^ Koniecznie z BB bądź kremem nawilżającym :)

      Usuń
  11. Pomadka mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Revlon kiedyś miałam i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje włosy lubią szampony gliss kur, a skóra podkład revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam Revlon i był bardzo kryjący. Na co dzień dla mnie za ciężki. Mam akurat rumiankową alterrę i do ust faktycznie dość kiepska, ale fajnie wzmacnia brwi i rzęsy. A głównie w tym celu ją kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do brwi i rzęs nie stosowałam, brak mi systematyczności. Revlon rzeczywiście kryjący, też nie dla mnie dlatego go mieszam.

      Usuń
  15. Ja też bardzo lubię ten krem BB z Under20 :) Aktualnie używam już drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też długo posłuży :)

      Usuń
  16. U mnie Revlon na szczęście dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie służą mi szampony gliskur

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )