Tanie nawilżanie | Cera trądzikowa


Nawilżanie odgrywa niezmiernie istotą rolę w mojej codziennej pielęgnacji. Chyba żadna z nas nie lubi uczucia ściągnięcia czy przesuszenia skóry. Suche skórki podkreślone po nałożeniu makijażu, brzmi znajomo? W przypadku cery skłonnej do trądziku, wybór odpowiedniego kremu, który nawilży, ale nie zapcha skóry jest nie lada wyzwaniem. Dziś pokażę Wam dwa kremy, które polubiły się z moją skórą, a dodatkowo ich ceny nie przekraczają 20zł. Zapraszam!


Pierwszym z nich jest krem siarkowy długotrwale nawilżający - Barwa Siarkowa.

Skład: Aqua, Isostearyl Isostearate, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Gossypium Herbaceum Seed Oil, PEG-100 Stearate, Imperata Cylindrica roqt Extract, Ceteareth-20, Trehalose, Sulfur, Allantoin, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Parfum, Carbomer, Sodium Polyacrylate, PEG-60 Almond Glycerides, PEG-8, PEG-30 Castor Oil, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol.


Opakowanie/zapach/konsystencja:

Krem zamknięty jest w słoiczku z grubego plastiku o pojemności 50ml. Zapach - bardzo świeży, przyjemny chociaż specyficzny. Konsystencja - zwarta, ale lekka, krem bardzo szybko się wchłania.

Moja opinia:

Plusy:
  • niedrogi i wydajny - 50ml kosztuje ok. 17zł (często w promocji),
  • dostępny w Rossmannach,
  • lekka konsystencja, krem szybko się wchłania,
  • skóra jest nawilżona i miękka w dotyku,
  • nie zapycha,
  • daje efekt takiego "satynowego" wykończenia, skóra nie się nie świeci, jest "uspokojona",
  • niweluje uczucie ściągnięcia,
  • przyspiesza gojenie drobnych niedoskonałości, nie pogarsza stanu cery,
  • nie pozostawia lepiej warstwy,
  • odświeża skórę, lekko ją matowiąc,
  • nadaje się pod makijaż
Minusy:
  • zapach nie każdemu może się spodobać,
  • nie poradzi sobie z mocno przesuszoną skórą,
  • słoiczek - niezbyt higieniczna forma aplikacji.
Podsumowując, nie widzę w tym kremie żadnych "poważnych" minusów, przez które miałabym go nie kupić ponownie. Odkąd wprowadziłam go do codziennej pielęgnacji moje problemy z suchymi skórkami znacznie się zmniejszyły.

Drugim kremem, godnym polecenia jest hipoalergiczny krem do twarzy przeznaczony dla skóry wrażliwej - Biały Jeleń. 



Bardzo Was przepraszam za wygląd opakowania, ale krem jest eksploatowany przez całą moją rodzinę i trochę się wysłużył.

Skład: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Coco- Caprylate, Cetearyl Alcohol, Dicetyl Phosphate, Ceteth-10 Phosphate, Panthenol, Isopropyl Myristate, Hydroxyethyl Urea, Isododecane Hydrogenated Tetradecenyl/ Methylpentadecene, Imperata Cylindrica (Root) Extract, Glycerin, Peg-8, Carbomer, Sorbitol, Dipropylene Glycol, Boswellia Serrata Gum, Sodium Polyacrylate, Isotridecyl Isononanoate, Trideceth-6, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum. 


Opakowanie/zapach/konsystencja:

Opakowanie - wygodna tubka, porządnie wykonana o pojemności 100ml. Zapach - powiedziałabym, że mydlany (jeśli używałyście szarego mydła BJ zapewne wiecie, co mam na myśli), lekko perfumowany, nienachalny, delikatny, ale też specyficzny. Konsystencja - gęstsza od poprzednika, mała ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy, potrzebuje nieco więcej czasu, aby się wchłonąć.

Moja opinia:

Plusy:
  • cena i wydajność - 100ml kosztuje ok. 13zł,
  • łagodzi, koi skórę, wszelkie podrażnienia,
  • nie uczula,
  • nie zapycha,
  • nie przetłuszcza skóry, po nałożeniu buzia nie świeci się,
  • nadaje się pod makijaż, nie roluje się,
  • polska marka.
Minusy:
  • zapach nie spodoba się każdemu,
  • może być problem z dostępnością stacjonarnie,
  • nie będzie wystarczający dla skóry bardzo przesuszonej.



ZAPRASZAM NA FB: K L I K.

Komentarze

  1. Uwielbiam ten krem z Białego Jelenia!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całą serię z Białego Jelenia - mnie zapach bardzo odpowiadał, działanie było super i w dodatku są wydajne (w szczególności krem do rąk).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii mam jeszcze balsam do ciała i też lubię :)

      Usuń
  3. nie miałam tych kremów, ale chętnie kupię białego jelenia, bo jakoś tak mnie ciągnie do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w razie czego można zużyć go do ciała ;)

      Usuń
  4. Miałam z Barwy krem siarkowy i uważam że jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Found your blog recently and I’d like to say that I’m in love with it!
    Interesting posts and beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. barwa mnie kuci juz jakos czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam na trądzik olej tamanu.
    Dodany do masek algowych działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie będę musiała się w ktoryś zaopatrzec bo akurat mój krem się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam suchą skórę,wrażliwą i teraz mam dylemat ,który kupić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty