Cera trądzikowa - co dobrego w drogeriach?

Dziś przychodzę z małym podsumowaniem. Która z nas nie zaczynała swojej pielęgnacji od kosmetyków dostępnych w drogeriach? Wybór jest ogromny, coraz większy. Wybrałam kilka takich kosmetyków, które moim zdaniem, są godne uwagi. Przede wszystkim nie wyrządziły mi żadnej krzywdy, polubiły się z rodzajem cery (trądzikowa/mieszana), dlatego też często do nich wracam wplatając w codzienną pielęgnację. Zapraszam!


SORAYA - PEELING MORELOWY, przeznaczony dla skóry tłustej i trądzikowej.

+ porządny zdzierak (drobnoziarnisty),
+ bardzo wydajny (wystarcza mi na około 4 miesiące),
+ dobrze złuszcza naskórek,
+ pozostawia skórę gładką i wyraźnie oczyszczoną,
+ ładnie pachnie (ocena subiektywna),
+ duża ilość drobinek, które nie rozpuszczają się w wodzie,
+ tani i łatwo dostępny,
+ nie uczula nie podrażnia,
+wygodne opakowanie;

Cena: ok. 12zł / 150ml.


ALTERRA - EMULSJA OCZYSZCZAJĄCA - GRANAT BIO, przeznaczona do skóry bardzo suchej.

Używam jej rano, wymiennie z żelem Iwostin. "Budzi" cerę, ożywia, przyjemnie oczyszcza jednocześnie nawilżając, chociaż nawilżenie nie jest spektakularne. Jak na kosmetyk drogeryjny - naprawdę przyzwoite. Emulsja nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła skóry, jest bardzo delikatna. Ma przyzwoity skład. Poręczne opakowanie. Dodatkowym plusem jest przyjemny zapach.

Cena: ok. 9zł / 125ml.


BIELENDA - SUPER POWER MEZO SERUM, przeznaczone dla cery z niedoskonałościami. Mój hit i wybawiciel. Recenzja - KLIK.

Cena: ok. 28zł / 30ml.


BARWA - BARWA SIARKOWA - krem siarkowy długotrwale nawilżający. Również już o nim pisałam - KLIK. 

Cena: ok. 17zł / 50ml.


SORAYA - VITA THERAPY SYSTEM B3 VITAMIN - KREM MATUJĄCO-NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ, przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej. Pisałam o nim troszkę na początku działalności bloga - KLIK.

+ naprawdę nawilża i matowi cerę zarazem (matowi ok. 4h),
+ sprawdza się jako krem pod makijaż,
+ ma tłustą konsystencję, ale absolutnie nie pozostawia tłustej warstwy na skórze,
+ szybko się wchłania,
+ pozostawia skórę "satynową", gładką i miękką w dotyku,
+ uspokaja cerę,
+ nie zapycha,
+nie uczula, nie podrażnia,
+ orzeźwiający (cytrusowy?) zapach,
+ bardzo wydajny i dość tani,
+ porządny słoiczek;

Pamiętajcie, że jest to tylko moja SUBIEKTYWNA opinia. Każdy ma inny typ cery i niekoniecznie musi nam się sprawdzać to samo. Jeśli jednak również macie cerę mieszaną/trądzikową i szukacie czegoś na drogeryjnych półkach, możecie skorzystać z moich propozycji. :-)

Cena: ok. 20zł / 50ml.



ZAPRASZAM NA FB: K L I K.

Komentarze

  1. Też mam taką cerę i emulsja z Alterry świetnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling i serum uwielbiam :) kusi mnie też ten krem z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię peeling Soraya ;) Emulsję chętnie kupię no i to serum mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emulsje Alterry miałam kiedyś i się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubiłam ten peeling z Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam właśnie jakiegoś dobrego serum! dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam serum, a emulsję używam dalej, i jestem zadowolona z obu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tego:) fajny blog i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba się skuszę w końcu na ten peeling morelowy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam suchą skórę i ta emulsja z Alterry spisuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z uwagi na fakt, że mam skórę suchą, czy też mieszaną w stronę suchej, naczyniową i do tego wrażliwą, nie znam osobiście żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra z granatem jest do bardzo suchej skóry :)

      Usuń
  12. te serum od Bielendy muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. peeling morelowy ,3 <3 <3 uwielbiam ! a o serum z bielendy słyszałam wiele dobrego, kiedyś muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty