Kolorowa rutyna ostatniego miesiąca | Ulubione

Kolejny miesiąc minął w mgnieniu oka. Ostatnio moja cera była bardzo kapryśna, co wiązało się z odpowiednio dobraną pielęgnacją, ale i makijażem. Bywają dni kompletnej klapy - podkład nie chce się wtopić, tusz rozmazuje, usta spierzchnięte, a brwi... szkoda słów. Dobrałam w końcu kilka, jak się okazało, idealnych produktów i kombinacji, które właśnie Wam przedstawiam. Na tę chwilę mogę przyznać, że jestem zadowolona. 

Bourjois 123 i krem BB Under Twenty


Bourjois 123 to podkład o bardzo dobrym kryciu, który matowi skórę, pozostawiając swego rodzaju pudrowe wykończenie. Jest wydajny. Wady: ciemnieje, podkreśla każdą suchą skórę, przesuszenie. Posiadam kolor 51 - najjaśniejszy i nie przypadnie on do gustu bladziochom.

Krem BB od Under Twenty - lekki, nawilżający, jaśniutki (idealny dla bladolicych). Recenzja tutaj.

Mieszanka tych dwóch podkładów to strzał w dziesiątkę dla mojej kapryśnej cery. Skóra wygląda zdrowo, promiennie, a niedoskonałości są zakryte.

Eveline Extension Volume


Ideał! Polecam każdej z Was, która szuka rozdzielenia i wydłużenia rzęs. Zero grudek, czy posklejanych rzęs. Mam go już ponad miesiąc i ani trochę nie zgęstniał. Również się nie osypuje i nie odbija na powiekach.

Maybelline Color Tatoo 24 HR | 40 - Permanent Taupe


Cień w kremie, którego używam do wypełniania brwi. Idealny kolor, konsystencja, łatwa aplikacja. Polecam wszystkim, którzy się jeszcze wahają.

Rimmel Match Perfection | 030 Classic Beige


Korektor, którego używam od ponad 3 miesięcy, a więc jest bardzo wydajny. Plusy: jasny kolor, wygodny aplikator, kryje, rozświetla, jest lekki, nie wysusza skóry pod oczami, nadaje się też na niedoskonałości.


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. szukam teraz jakiegoś korektora, więc może skusze się na ten z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz naturalny efekt ze średnim kryciem, to polecam :)

      Usuń
  2. miałam ten krem bb jeśli można tak go nazwać , a sądzę że nie powinien mieć takiej nazwy :)) ale to tylko moje skromne zdanie. U mnie spisywał się średnio, małe krycie, zapychanie ale na lato był ok :))
    Ostatnio szukam fajnego tuszu do rzęs, może skuszę się na Twój :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma minimalne, to fakt. Mnie jak dotąd nie zapchał. Lubię go mieszać z cięższymi podkładami ;)

      Tusz polecam :)

      Usuń
  3. Krem BB z Under20 bardzo lubię i używam regularnie, jak się skończy jedno opakowanie to kupuję następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ma skrajne opinie, ale fajnie, że jest tu ktoś, komu też odpowiada ;)

      Usuń
  4. Podkład Bourjois 123 znam i bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic nie miałam z Twojej rutyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam BB z Under20 i powoli się z nim zaznajamiam. Ale już wiem, że nie jest to ideał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest, z pewnością. Najbardziej lubię go mieszam z ciężkimi podkładami. :)

      Usuń
  7. strasznie szybko faktycznie ten marzec minął;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tusz z Eveline bardzo lubiłam ale krem BB z Under 20 zapchał mnie tak, że wyglądałam jak nastolatka z trądzikiem przez dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niefajnie; zawsze obawiam się zapychania... ;/

      Usuń
    2. To pierwszy kosmetyk w moim życiu, który mnie tak urządził :-/ Ważne że Tobie krzywdy nie robi.

      Usuń
  9. uzywam tego samego cienia do wypełniania brwi i jestem w nim bezgranicznie zakochana! jest świetny pod każdym względem dla mnie... jedynie mam wrażenie, że szybko zasycha w słoiczku. A na korektor z rimmela mam chęć- słyszałam o nim sporo dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor polecam, mega wydajny i nie powinien robić krzywdy, a cień póki co mi nie zasycha.

      Usuń
  10. ja się zastanawiam nad bourjois 123 ... hm

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze miałam spróbować tego podkładu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawy, ale ma trochę wad, przede wszystkim ciemnieje...

      Usuń
  12. Ten krem bb kompletnie się u mnie nie sprawdził, powodował paskudne błyszczenie cery.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten sam cień/wypełniacz do brwi i po 2 miesiącach mi zaschnął;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;/ Ja mam od grudnia i póki co nic się nie dzieje.

      Usuń
  14. ten cień ciekawy, tym bardziej do brwi, ja używam linera w kremie z elite. Już rok i sprawdza się zawsze super :) Ale takich rzeczy trzeba umieć używać.. na początku umiałam przesadzić i wyglądałam bardzo sztucznie, trzeba miec wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, u mnie początki też nie wyglądały ciekawie ^^

      Usuń
  15. Korektor uwielbiam. Pierwszy naprawdę wydajny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Chyba nigdy nie miałam tak długo korektora pod oczy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty