Kosmetyczne rozczarowania | 1

Podczas wiosennych porządków, przejrzałam swoje zapasy i postanowiłam wprowadzić na bloga nową serię, czyli kosmetyczne rozczarowania. Często zdarza się, że pomimo dobrych opinii innych osób, dany produkt totalnie się u nas nie sprawdził, a nierzadko nawet zaszkodził. Dziś pokażę Wam jeden taki produkt. Zapraszam!

Ziaja - liście manuka - krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc


Skład: Aqua (Water), Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetyl Alcohol, Panthenol, Zinc Gluconate, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Triethanolamine

Miałam co do niego spore oczekiwania. Był to mój pierwszy krem z kwasem migdałowym, który widnieje na 5 miejscu w składzie. Niestety, krem nie pomógł mojej skórze, a wręcz przeciwnie. 
+ faktycznie nawilża i ujędrnia skórę,
+ ładnie pachnie,
+ tani i łatwo dostępny;

- podrażnia i szczypie,
- nie wpływa na zmniejszenie zaskórników czy porów,
- nie rozjaśnia skóry,
- nie ujednolica koloru skóry,
- ZAPYCHA! I to bardzo w krótkim czasie - wystarczyły 2 noce z tym kremem, a potem 2 tygodnie leczenia;

Wysyp podskórnych krostek i gul na brodzie, policzkach i skroniach. Bardzo dawno nie trafiłam na takiego przereklamowanego bubla. Robiłam kilka podejść i za każdym razem to samo. Dlatego zostaję przy tradycyjnych zabiegach z kwasami, serum z Bielendy i kremie Effaclar Duo +.

Zdecydowanie nie polecam.

A Wy, z jakim bublem spotkałyście się ostatnio? 



ZAPRASZAM NA FB: K L I K !


Komentarze

  1. jak zapycha to zdecydowanie nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio nie sprawdził się szampon rosyjski z planeta organica. Tej serii ziaja nawet nie kupowałam bo rzadko coś z tej firmy u mnie dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych szamponów... jeszcze ;) Kiedyś lubiłam ziaja, ale ostatnio ciągle mnie rozczarowują.

      Usuń
  3. ja tez skusiłam się na ten krem i bardzo mnie rozczarował. mnie też zapchał! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go aktualnie używam - na razie za krótko żeby cokolwiek stwierdzić. Mam nadzieję, że u mnie lepiej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałam się ostatnio na niego skusić :/ teraz mam mieszane uczucia co do niego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ryzykuj, lepiej dołożyć i sprawić sobie coś pewniejszego :)

      Usuń
  6. Nie tykam go nawet, bo to już któraś opinia o tym, że zapycha, którą czytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie miałam, Twoja recenzja dodatkowo mnie zniechęciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam. Ogólnie spotykam same skrajne opinie na jego temat...

      Usuń
  8. uuu.... szkoda, że zrobił Ci taką krzywdę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie lubię tego kremu... u mnie tez się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty