Matujący krem BB 8w1 | Eveline

Dzisiaj o kremie BB, który jest stałym bywalcem mojej kosmetyczki. Zużyłam już dobrych kilka opakowań i póki co, nie mam zamiaru z niego rezygnować. Krem jest przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej. Zapraszam do czytania.



Matujący krem BB 8w1 to innowacyjny produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Ultralekka, beztłuszczowa konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze. Nowatorska formuła natychmiast matuje i długotrwale zapobiega błyszczeniu się skóry. Optymalnie nawilża, wygładza i odżywia. Niweluje oznaki zmęczenia oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po zastosowaniu kremu skóra wygląda na wypoczętą i promienną, a cera zyskuje aksamitnie matowy wygląd, gładkość i ujednolicony koloryt. Ultralekka, beztłuszczowa formuła z FAST MATT COMPLEX™ natychmiast wygładza cerę, likwiduje błyszczenie i na długo matuje skórę. Odżywcza formuła z bioHYALURON COMPLEX™, koktajlem witamin (A, E, F) i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Kolagen zapewnia skórze jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.


Błyskawiczny efekt 8 w 1:
  • długotrwale i skutecznie matuje
  • zmniejsza widoczność porów
  • wyrównuje koloryt cery
  • pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
  • intensywnie nawilża 24h
  • wygładza i rozświetla
  • redukuje oznaki zmęczenia
  • SPF 15 chroni przed UVA/UVB

Dostępne są 2 kolory - cera jasna i cera śniada. Cena to +/- 15zł, często znajdziemy go w promocji w popularnych drogeriach. Pojemność to 40 ml.


Moja opinia:

Plusy:
  • nie ciemnieje,
  • nawilża,
  • nie podkreśla suchych skórek,
  • przyjemnie pachnie (cytrusowo?), zapach nie utrzymuje się na twarzy,
  • wyrównuje koloryt skóry,
  • matuje, ale jest to taki zdrowy mat; fankom totalnego zmatowienia nie przypadnie do gustu; do 5h maksymalnie,
  • delikatnie rozświetla, cera wygląda zdrowo,
  • krycie - średnie, moim zdaniem bardzo dobre jak na krem BB (lepsze od BB Under Twenty - klik),
  • SPF 15,
  • ściera się równomiernie,
  • tani i wydajny,
  • nie zapycha,
  • nawilża.
Minusy:
  • jasny odcień będzie za ciemny dla prawdziwych bladziochów,
  • nie zmniejsza widoczności porów,
  • nie matuje długotrwale

Podsumowując, krem ten to fajna alternatywa dla podkładów w lecie bądź gdy nie potrzebujemy idealnego krycia i zmatowienia. Taki krem BB 'na szybko'. :-)

Jakie są Wasze ulubione kremy BB?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K.

Komentarze

  1. Bardzo chętnie zapoznałam się z Twoją recenzją, ponieważ jak świat długi i szeroki, ja ciągle poszukuję kremu BB :) Prezentowanego przez Ciebie nie miałam przyjemności stosować, ale chyba nie pokuszę się, ponieważ jestem bladziochem i boję się, że będzie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz jaśniutkiego to polecam ten z Under Twenty, idealny ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciągle sobie obiecuje, żeby je wypróbować...

      Usuń
  3. lubie kremy bb chocby jako baza pod minerały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt :) uwielbiam eveline

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie kończę krem BB z Avonu :) Może się później skuszę na ten kto wie? :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kremy BB, obecnie używam z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten krem bb i lubiłam go używać, zwłaszcza latem, gdy moja twarz była bardziej opalona. Buzia ładnie wyglądała, nie wykluczam, że kiedyś do niego wrócę ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam od nich krem CC jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem właśnie w trakcie poszukiwania jakiegoś dobrego kremu BB. Jestem bladziochem z cerą mieszaną, mam rozszerzone pory i sporo zaskórników. Widzę, że ten się za bardzo nie nada, choć fajnie, że nie ciemnieje i nie podkreśla skórek. Niestety poszukuję czegoś bardzo jasnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ten z Under Twenty? Jest naprawdę jaśniutki :)

      Usuń
    2. A jak sprawdza się poza tym? Szukam czegoś lekkiego, ale żeby jednak zakryło to co trzeba i wyglądało fajnie na skórze :)

      Usuń
    3. Pisałam o nim ---> http://kosmetycznepudelko.blogspot.com/2015/02/multifunkcyjny-antybakteryjny-krem-bb.html

      Krycie można stopniować, jest całkiem fajne, jedynie wymaga przypudrowania. :)

      Usuń
    4. Nie mogę wejść, ani skopiować linku przez blokadę. Poszukam sama. ;)

      Usuń
  11. Myślę że spodobalby mi się ten krem BB :) mimo że nie kryje idealnie byłby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys bardzo chciałam go wypróbować ale właśnie ten kolor wgl mi nie pasuje a szkoda bo na lato wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo bardzo fajnie sie zapowiada ! Za krem bo z garnierr nie przepadam ale ten chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty