Kosmetyczne rozczarowania | 2

Kolejne rozczarowanie nowego roku. Tym razem jest to bio - żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki, szałwiowy z prowitaminą B5. Ostatnio ziaja wciąż mnie rozczarowuje... Zapraszam!



OPIS PRODUCENTA

Żel przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu, w każdym wieku. Delikatny, nieperfumowany. Substancje aktywne: wyciąg z szałwii i prowitamina B5 (D-panthenol).



MOJA OPINIA

+ tani (ok. 8zł),
+ dostępność,
+ nieperfumowany, bezzapachowy,
+ wygodna, poręczna tubka,
+ wydajny;

I co więcej z plusów? Faktycznie troszkę zmniejsza obrzęki po nieprzespanej nocy, czy długim wpatrywaniu się w monitor, ale naprawdę minimalnie. Zgodzę się jeszcze z tonizowaniem (chwilowe, całkiem przyjemne schłodzenie okolic oczu) i lekkim napięciem naskórka. Z tym, że napięcie to bardziej przypomina mi ściągnięcie. Nie jest to przyjemne uczucie.

- nie nawilża,
- nie wygładza ani nie uelastycznia skóry pod oczami,
- szczypie (okropnie!), praktycznie za każdym razem,
- nieprzyjemnie ściąga skórę pod oczami;

Od kosmetyków pod oczy oczekuję, przede wszystkim, zniwelowania moich (podarowanych od Matki Natury) cieni pod oczami, wygładzenia i nawilżenia. Niestety ten żel nie spełnia żadnego z w.w. wymagań. Kremów/żeli pod oczy używam od bardzo dawna i potrafię je delikatnie i odpowiednio nakładać. Nieważne, jak daleko od oka aplikuję ten żel - za każdym razem szczypią mnie oczy, lecą łzy. Do tego zero nawilżenia i nieprzyjemne ściągnięcie skóry. Nie polecam.


Poprzedni wpis z tej serii:



ZAPRASZAM NA FB: K L I K !


Komentarze

  1. U mnie produkty ziajki, rzadko kiedy się sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że taki niewypał bo się ostatnio rozglądam za czymś pod oczy w przyjaznej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się to kompletnie nie sprawdziło :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten żel też zawiódł, choć chyba miałam jakąś inną wersję nie szaławiowy, ale nie pamiętam już jaki... szczypał straszliwie i nic pozytywnego nie robił :/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że go nie kupiłam. ja ostatnio sporo złego czytałam o ziaji i nawet nie mam ochoty nic u nich kupowac ;/ ja mam jakiś inny żel pod oczy od nich, ale u mnie nawet dosyc dobrze się sprawdza- przynajmniej nie szczypie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie raz już rozczarowałam się ich kosmetykami do twarzy, więc takich unikam, chociaż ogólnie Ziaję lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi że Ci szkód narobił. Wcale się nie dziwię, że go wyrzuciłaś....

    Miałam go jakiś czas temu, był ok. nie robił mi krzywdy ale nie pomógł na problemy, na szczęście znalazłam swój ideał - a nawet dwa :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię Ziaje, tego nie miałam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie ja też lubię, ale ostatnio co kupię to nie pasuje...

      Usuń
  9. Nie przepadam za żelami pod oczy wolę kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ten żel jeszcze mnie utwierdził w przekonaniu, że kremy są lepsze...

      Usuń
  10. Też go miałam totalny bubel :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty