Kosmetyczne rozczarowania | 3

Dziś przychodzę do Was z kolejnym rozczarowaniem. Póki co, będzie to już ostatnie spośród moich zapasów. Jeśli macie włosy kręcone, falowane to tym bardziej zapraszam na recenzję. Dowiecie się, czego absolutnie nie kupować.

Joanna SUPER LOKI - odżywka z polimerem podkreślającym loki



OD PRODUCENTA:

  • odżywka przeznaczona do włosów kręconych i falowanych,
  • 0% parabenów,
  • wzbogacona o polimer podkreślający skręt loków, który nadaje im sprężystość i elastyczność, eksponując ich piękny kształt,
  • zawiera proteiny jedwabiu, które wygładzają powierzchnię włosów, zapewniają im optymalny poziom nawilżenia i efektowny połysk,
  • w rezultacie systematycznego stosowania Twoje włosy staną się łatwiejsze w rozczesywaniu, sprężyste i pełne życia,
  • odżywkę nanieść na wilgotne włosy, delikatnie wmasowując; spłukać po kilku minutach.

 SKŁAD:


MOJA OPINIA:

PLUSY:
  • tania i powszechnie dostępna,
  • bardzo ładny zapach,
  • wygodne opakowanie,
  • odpowiednia konsystencja.
MINUSY:
  • naklejki na opakowaniu bardzo szybko ulegają zniszczeniu, podobnie zamknięcie,
  • po jej użyciu włosy stają się szorstkie i "tępe",
  • włosy puszą się, loki wyglądają jakbym tydzień ich nie czesała, ani nie myła,
  • po jej spłukaniu włosy bardzo się plączą, rozczesywanie to istna katorga,
  • włosy są nieprzyjemne w dotyku i brzydko wyglądają,
  • nie są ani trochę nawilżone.
Podsumowując - kompletny bubel. Gdybym używała go dłużej, pewnie wypadły by mi wszystkie włosy od ich szarpania. Odżywka ani trochę nie ułatwia rozczesywania - wręcz przeciwnie. Włosy nie są nawilżone, nie wyglądają ładnie, ani nawet znośnie. Krótko mówiąc - NIE POLECAM.

Z jakim bublem spotkałyście się ostatnio?


Poprzednie wpisy z serii "Kosmetyczne rozczarowania":



ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. U mnie produkty Joanny nigdy się nie sprawdzały...

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie sięgam po ich produkty i chyba słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z joanny nie miałam jeszcze nic

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że go jednak nie kupiłam :/ współczuję co za bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam arganowy i też był tragiczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jakoś produkty Joanny średnio podchodzą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )