"Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy."

Tym optymistycznym cytatem zapraszam na garstkę nowości. Ostatnio nie ma tego wiele, idzie wiosna więc czas zasilić szafę, bo kosmetyczka pęka już w szwach. Zapraszam!

Evree, upiększająca kuracja do twarzy i szyi - olejek różany przeznaczony do skóry mieszanej. Ma za zadanie redukować przebarwienia, regulować produkcję sebum i wspomagać produkcję kolagenu. Podoba mi się jego wielofunkcyjność - można go stosować jako serum, jako dodatek do kremów, do maseczek, jako bazę pod makijaż, do demakijażu i do masażu twarzy. Jakiś czas temu było głośno o olejkach evree, w końcu sama postanowiłam wypróbować jeden z nich. Pachnie ślicznie. Cena promocyjna w Rossmannie - 24zł / 30ml.


Eveline, skoncentrowane serum 3w1 - baza pod tusz do rzęs, odbudowujące serum, aktywator wzrostu rzęs. Jako baza pod tusz sprawdza się naprawdę fajnie - jednak po nałożeniu trzeba jak najszybciej nakładać tusz, jeśli serum zdąży zaschnąć, tworzą się brzydkie grudki. Co do wpływu na wzrost rzęs, nie mogę się jeszcze wypowiedzieć. Cena w Rossmannie - 14zł / 10ml.


Astor Perfect Stay Foundation w kolorze 100 Ivory. Mam już korektor z tej serii, podkład od dawna chciałam przetestować. Mam najjaśniejszy kolor w gamie i niestety jest ciut za ciemny, totalnym bladziochom nie przypadnie do gustu. Poza tym zostawia zdrowe wykończenie, ma całkiem dobre krycie i trzyma się na twarzy przez cały dzień.

Maybelline Affinitone, prasowany puder o naturalnym wykończeniu makijażu. Mój kolor to 24 Golden Beige. Dostałam go w prezencie i w sumie jestem zadowolona. Kolor okazał się być idealny, nie jest widoczny na twarzy. Pozostawia efekt zdrowego zmatowienia, jest naprawdę subtelny.


Na koniec to, co zawsze mam w zanadrzu - maseczki.

Ziaja liście zielonej oliwki, oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco - ściągająca - aktualnie moja ulubiona! Recenzję znajdziecie tutaj. 
Cena to około 2zł.

Eveline, rozgrzewająca maseczka oczyszczająca do twarzy, szyi i dekoltu 5w1 - dla mnie totalna nowość. Cena to około 3zł.

Aktualnie maseczki te znajdziecie w promocji w Rossmannie 0,99zł - 1,99zł.



ZAPRASZAM NA FB: K L I K !



Komentarze

  1. Chciałam sobie kupić odżywkę do rzęs Eveline,ale zrezygnowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszałam, że ta baza pod tusz do rzęs jest rewelacyjna. Mało nowości, ale za to jakich fajnych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład z Astora kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to serum do rzęs i jestem z niego mega zadowolona !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to serum Eveline. Nie wpływa na wzrost rzęs, ale za to bardzo lubię go używać pod tusz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Same potrzebne produkty ;) Ja ostatnio też nie szaleję z zakupami, odkładam na letnie limitki, których zawsze jest mnóstwo, a potem narzekam, że nie mam na nie pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład, a na olejek evree mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupiłam ten olejek ale jak na razie jest średni. Uwielbniam ten podkład i maseczkę z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie serum z Eveline spisuje się świetnie. Rzęsy nie urosły, ale ładniej wygląda nałożony tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie ta odżywkę z evelina. Działa u mnie jako baza pod tusz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już po raz kolejny słysze o tym olejku.. chyba wkońcu się skuszę na niego ;)

    Zapraszam do mnie!
    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy ;) Mam tą odżywkę do rzęs. U mnie jako baza się nie sprawdziła ;(
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie ten puder z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spoko te twoje zakupy ciekawa jestem tego pudru ;0

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na relację jak sprawuje się ten olejek z evree;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też kupiłam ten olejek z evree tylko wersja gold argan :) miałam dpiero przyjemność stosować go raptem 2 razy, ale już czuję że to będzie mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten olejek od evree też zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię tą maseczkę Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to serum eveline jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytat jak najbardziej prawDziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda ze ten fluid w dalszy ciagu jest ciemny :< mam to seurm do rzes i ja je lubie ;D mega mi wyslduza rzesy bez zadnych grudek nawte jelsi uzyje go rano a pomaluje sie popoludniu ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny niestety ;/ Może ja przesadnie dużo nakładam ;)

      Usuń
  22. Właśnie planuje zakupić tą odżywkę pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też ostatnio bardziej inwestuję w szafę niż w kosmetyczkę, ale ten olejek Evree kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię tą maseczkę z Ziaji, niestety żadnej z tych innych rzeczy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam słabe opinie o tym aktywatorze Eveline, ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zakupki, praktycznie wszystko znam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezłe zakupy, ostatnio też się czaję na tą odżywkę do rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. musze w końcu ogarnąc ten podkład ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Tytuł posta w 100% pasuje do mnie :D miałam to serum z Eveline i nie zrobił z moimi rzęsami nic :( za to po zakończeniu jego stosowania rzęsy zaczęły mi wypadać...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe zakupy. Z Affinitone mam podkład do twarzy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  31. Różany olejek Evree uwielbiam! Piękny zapach, działanie i efekty, cudeńko :)
    Fajne zakupy poczyniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )