Wszechobecne promocje - co polecam?

Jak wiemy, albo i nie, Rossmann, Natura i inne drogerie bombardują nas aktualnie kuszącymi zniżkami. W blogosferze pojawiło się wiele postów polecających niektóre kosmetyki. Czyli, co warto kupić? Swoje 5 gr wciskam i ja. Będzie to też swego rodzaju podsumowanie tego, co spośród drogeryjnych półek, jak dotąd sprawdziło się i u mnie. Zapraszam!




1. Podkład Rimmel Lasting Finish - recenzja. Jak dla mnie - trwały, wydajny, kryjący, nawilżający, jasny kolor i przyjemny zapach, to tak w skrócie.

2. Pomadki KOBO Fashion Colour - recenzja. Śliczne kolory, pigmentacja w porządku, nie wysuszają ust.


3. Essence, podkład w musie - recenzja. Zużyłam ładnych kilka słoiczków. Formuła kryje niedoskonałości, jest lekka, nie zapycha, wyrównuje koloryt, wydajny, jedyny minus - podkreśli suche skórki.


4. Catrice, kamuflaż - więcej tutaj. Niezastąpiony w awaryjnych sytuacjach.
5. Lovely, rozświetlający korektor - recenzja. Wiem, że opakowanie ma wielu przeciwników, jednak ja już nauczyłam się z nim pracować.



6. Maybelline Color Tattoo - cień w kremie, idealny do wypełniania brwi. Przeczytaj więcej.
7. Rimmel Match Perfection - lekki korektor, zarówno pod oczy, jak i na niedoskonałości. Bardzo wydajny. Jest na mojej liście zakupowej. Więcej o korektorze - klik.



8. 9. 10. KOBO - rozświetlacz i bronzer oraz Catrice - fenomenalne róże, recenzje.


11. Wibo - lakiery do paznokci. Jak dotąd moje ulubione i pod względem kolorów i trwałości.


12. Bourjois 123 - podkład, którego stale używałam około 2 lat. Plusy: bardzo dobrze kryje, pudrowe wykończenie, wydajny, nie zapycha, porządne opakowanie, dosyć długo utrzymuje się na twarzy. Minusy: podkreśli suche skórki, trochę ciemnieje. Najjaśniejszy kolor w gamie nie sprawdzi się dla osób z bardzo jasną karnacją.


13. Eveline, Advance Volumiere - odżywka, która świetnie spisuje się w roli bazy pod makijaż. Osobiście mam wrażenie, że przy wzroście rzęs też trochę pomaga.


Myślę, że warto skusić się na coś, czego w normalnej cenie byśmy nie kupiły. Pamiętajmy jednak, że tanie - nie zawsze znaczy ZŁE. Co macie zamiar kupić? :-)


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. bardzo lubię szminki i pudry KoBO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..podkład właśnie planuję kupić ! :) ....osobiście również polecam korektor z lovely i odżywkę z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja także, w dodatku za połowę ceny grzech nie wziąć choćby jednego ^^

      Usuń
  4. super wpis :) ja zapoluję na ten podkład i korektor z rimmela :) w naturze byłam już dwa razy po bronzer z kobo ale nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na korektor koniecznie! ;) Te bronzery szybko się rozchodzą niestety...

      Usuń
  5. Ja już zaopatrzyłam się w kolejną szminkę Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wypróbować ten podkład z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, naprawdę. Używałam go w fazie największego trądziku i nie zawodził. :)

      Usuń
  7. kupiłam korektor z catrice :) no i chciałam puder w kamieniu ten z rimmela, co podkład polecasz, ale koloru nie było ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest świetny :) A z kolorami to chyba taki "ogólny" problem, dużo dziewczyn się skarży na to...

      Usuń
  8. bardzo przydatny post :) muszę się bardziej zastanowić do poniedziałku :) może coś dorzucą u mnie jeszcze :p niestety dzisiaj byłam w Rossku o 11 a tu już braki i same ciemne odcienie :/ nie każdy ma czas czekać tam już od 9 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, ja też nie mogłam dostać jasnego odcienia podkładu, na który się czaiłam ;/

      Usuń
  9. Żałuję, że nie mam Natury blisko, chętnie bym sobie kupiła coś z KOBO i Catrice :( W Rossmannie planuję kupić podkład Bourjois Healhy Mix, ale też myślę nad tym 123, który polecasz, tylko nie wiem jaki odcień wybrać, a HM już mam upatrzony najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę healthy mix, ale ciężko dostać najjasniejszy odcień. Bourjois 123 mam najjasniejszy i jest ciemniejszy od najjasniejszego odcienia healthy mix i jeszcze ciemnieje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty