Idealny tonik dla cery z niedoskonałościami?

Już jakiś czas temu zachwalałam Wam tutaj Super Power Mezo Serum z Bielendy - KLIK.Teraz przyszła pora na tonik z tej samej serii. Czy przypadł mi do gustu, tak samo jak serum? Zapraszam na recenzję. 


Bielenda - SUPER POWER MEZO TONIK - aktywny tonik korygujący, przeznaczony dla cery z niedoskonałościami
  • niskocząsteczkowy kwas hialuronowy
  • kwas migdałowy
  • kwas laktobionowy
Co obiecuje producent?
  • skutecznie oczyszcza i odświeża cerę,
  • delikatnie i stopniowo złuszcza martwy naskórek - redukuje błyszczenie skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia,
  • wygładza zmarszczki, wyrównuje koloryt, pobudza skórę do regeneracji, nie podrażniając jej,
  • intensywnie nawilża skórę już w fazie oczyszczania, przygotowuje skórę na przyjęcie kremu lub serum,
  • zmniejsza zaczerwienienia, dodaje cerze blasku,
  • nie wysusza, przywraca skórze właściwy odczyn pH 5,5.
W składzie znajdziemy NISKOCZĄSTECZKOWY KWAS HIALURONOWY, który ma zdolność penetracji do głębokich warstw, dzięki czemu skóra zostaje intensywnie nawilżona od wewnątrz - jest wyraźnie gładsza, jędrniejsza i bardziej elastyczna. KWAS MIGDAŁOWY delikatnie złuszcza naskórek, działa antybakteryjnie, zwęża pory, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, zapobiega zatykaniu porów, rozjaśnia przebarwienia. KWAS LAKTOBIONOWY złuszcza naskórek stymulując mechanizmy naprawcze skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków, wygładza i ujednolica koloryt cery, intensywnie nawilża. 

MOJA OPINIA

Zielonym kolorem zaznaczyłam obietnice producenta, które sprawdziły się u mnie. Tonik jest naprawdę ŚWIETNY! W połączeniu z serum, moje przebarwienia zniknęły - nawet te stare. Nowe niedoskonałości właściwie się nie pojawiają, jeśli już to dużo rzadziej niż kiedyś. Po użyciu toniku cera jest zmatowiona, idealnie oczyszczona, uspokojona, a koloryt ładnie ujednolicony. Istniejące zmiany trądzikowe goją się znacznie szybciej, są mniej zaczerwienione, zauważyłam też znaczną redukcję porów. Tonik nie wysusza skóry, jest wydajny i pachnie porównywalnie do serum, troszkę mniej intensywnie. Mi zapach odpowiada - perfumowany, może przypominać delikatną męską wodę po goleniu. Co do efektu anti-age nie mogę się wypowiedzieć. Stosuję go już prawie miesiąc i nie zużyłam nawet połowy. Zdecydowanie polecam!



200ml / ok. 14zł

Jakie toniki dla cery trądzikowej polecacie?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Kosmetyki z Bielendy ogólnie są świetne... Tonik chyba muszę zakupić bo mam dość już tej mojej cery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, serum również, może dla Ciebie ten duet również okaże się wybawieniem :)

      Usuń
  2. O zachęciłaś mnie i do serum i do toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chętkę na tę serię od jakiegoś czasu i chyba w końcu kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten tonik, kiedy mi się skończy, odczuwam to jak go uwielbiam. Jestem wręcz uzależniona hehe. Serum to prawdziwa magia i odkrycie kosmetyczne tamtego roku. Dla mnie duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się w końcu skuszę i na tonik i na serum :) tylko, że obecnie mam za duże zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już Ci się skończą zapasy, to koniecznie wypróbuj ;)

      Usuń
  6. Mam go chyba w zapasach ;) Muszę zacząć go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam go jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi fajnie :) jeszcze go nie miałam, ale do cery by mi się nadał, tak go zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie mam tonik z Tołpy dla cery młodej- całkiem ok. Jak go wykończę, to może sięgnę po ten- z tego co piszesz robi cuda. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty