Kolorowe nowości kwietnia

Miniony miesiąc obfitował w promocje, obniżki i inne kuszące okazje. Uległam im i ja. Niestety, jestem tylko człowiekiem, a na dodatek kobietą. Zapraszam na pierwszą część, czyli kosmetyki do makijażu. Niedługo powinien pojawić się post pielęgnacyjny.


Rimmel Match Perfection w kolorze 101 Classic Ivory - bardzo lubię korektor z tej serii, podkład mam po raz pierwszy. Używając go od około tygodnia mogę napisać, że ładnie stapia się ze skórą, wygląda naturalnie, a krycie oceniłabym na 3+. Zakupiony w Rossmannie na promocji -49%, kosztował około 18zł.


Rimmel Match Perfection w kolorze 030 Classic Beige - mój faworyt od grudnia. W Rossmannie zakupiłam kolejne opakowanie. Dla mnie okazał się być niesamowicie wydajny, lekki, kryjący i równocześnie rozświetlający. Na promocji kosztował około 13zł.

Manhattan Soft Mat Lipcream w kolorze 95M - kremowa pomadka o matującym wykończeniu, w formie błyszczyku. Póki co, mogę napisać, że nie wysusza ust, jest całkiem trwała i pachnie niczym budyń śmietankowy! Kupiona w drogerii internetowej ezebra.pl za niecałe 4zł.


Gąbka do nakładania podkładu - była na mojej liście 'chciejstw' tego roku. Nie powiem, żebym była nią zachwycona i oczarowana, ale też nie spodziewałam się cudów. Narazie daje radę, a racenzja na pewno się pojawi. Kupiona również na ezebra.pl w cenie 9,20zł.


Essence lipliner w kolorze 06 Satin Mauve - konturówka, która ma bardzo dobre opinie w blogosferze. W końcu mam okazję ją wypróbować. Kolor bardzo mi się podoba, można go stopniować, a formuła jest przyjemnie kremowa. Dostępna w Naturze za 4,99zł.

Skośny pędzelek no name - niezastąpiony przy wypełnianiu brwi, czy robieniu kresek. Bardzo dobry jakościowo. Kupiłam go w drogerii Jasmin za niecałe 5zł.


Catrice, róż do policzków kolorze 080 Sunrose Avenue - to już drugi róż z Catrice w mojej kolekcji. Bezapelacyjnie mój ulubieniec. Tym razem postawiłam na jaśniutki odcień. Poprzedni odcień możecie zobaczyć tutaj.  Cena na promocji -40% w Naturze to około 8zł.

Wibo Diamond Iluminator, prasowany rozświetlacz. Mój drugi rozświetlacz w kolekcji. Mam wrażenie, że jest delikatniejszy od tego z KOBO, jest bardziej złoty. Narazie nie mogę o nim dużo powiedzieć. Zapłaciłam za niego ok. 5zł.


Lovely nude make up kit - paleta cieni w naturalnych odcieniach. Dostałam ją w prezencie. Pigmentacja jest raczej średnia, dużo lepiej sprawują się na bazie. Utrzymywały mi się spokojnie cały dzień. Fajna paletka dla osób początkujących. Cena w Rossmannie to jakieś 14zł.


Eveline Color edition, nr 922 - śliczny fiolet, lawenda. Lakier ma duży pędzelek, który ułatwia nakładanie. Dość szybko wysycha. Przy dwóch warstwach wygląda idealnie. Trzymał mi się na paznokciach około 5 dni bez skazy. Cena to ok. 8zł.

Rimmel, 60 second super shine, nr 430 Coralicious - jest to takie połączenie czerwieni, pomarańczu i różu. Przepięknie połyskuje na paznokciach. Wystarcza jedna warstwa, również szybko schnie. Zapłaciłam za niego jakieś 12zł.

Wibo Hello summer  - dla mnie to taka miętka z perłowym wykończeniem. Nie mam mu nic do zarzucenia. Ogólnie jestem fanką lakierów wibo. Cena to ok. 8zł.


Co nowego w Waszych kosmetyczkach?


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. ja w kwietniu kupiłam tylko cień i pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendowy lakier z Eveline jest cudowny. Aktualnie mam go na paznokciach i nie mogę przestać się nad nim zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten podkład o narazie jestem w trakcie testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten korektor z rimmela ;)) świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podkład Rimmel i zgadzam się - ładnie dopasowuje się do skóry i wygląda naturalnie :) Róż z Catrice mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład kiedyś miałam, podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier z Eveline ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) też się na kilka skusiłam niedługo będzie o nich post :) :) jesteś zadowolona z zakupów na ezebra.pl?:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) wszystko przyszło zgodne z obietnicami, solidnie zapakowane. Przesyłka również szybko do mnie dotarła :)

      Usuń
  9. lakiery do paznokci --> kolory cudowne <3

    _______________________________
    minimalist&fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych podkładów. Mam również ten korektor i rozświetlacz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze mam tez ten podklad ale dla mnie jest ciut zbyt pomaranczowy ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dużo nowego, aż 2 posty się z tego zrobiły. :D Zazdroszczę rozświetlacza z Wibo, dla mnie już nie zostało. :c Pojutrze lecę po konturówki z Essence, do jednego Rossmana we Wrocławiu, który ma ich szafę. :D
    Śliczny kolor lakieru z Eveline! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, który to Rossmann? :) Na rozświetlacz załapałam się w ostatniej chwili ^^

      Usuń
    2. O, jesteś z Wrocławia? :D Ten koło Factory- są tam totalnie wszyyystkie szafy. Jest też Catrice. :)

      Usuń
  13. ja również kupiłam ten podkład z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować ten podkład z rimmela, chociaż trudno jest mi dokonać zdrady mojego healtymixa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten podkład z Rimmel się u mnie nie sprawdził, kolor ok, ale szybko się ścierał i szybko się po niem świeciłam.
    nie udało mi się dostać tego rozświetlacza z Wibo,a szkoda.
    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )