Kosmetyczne nowinki maja

Czas płynie nieubłaganie... Maj chyli się ku końcowi. Jak zwykle, będzie to czas małych podsumowań, ulubieńców, bubli i projektów dno. Dziś przyszła pora na podsumowanie nowości. Osobne recenzje sukcesywnie będą się pojawiać w najbliższym czasie. Zapraszam na majowe nowinki!

Na początek kilka produktów, na które 'czaiłam się' od dawna. Zawsze coś mnie powstrzymywało przed ich zakupem, a to brak funduszy, inne wydatki, czy choćby myśl 'czy aby na pewno tego potrzebujesz?'. Pierwszą 'upragnioną' nowością jest suchy szampon do włosów Batiste. Swoją pierwszą wersję wybrałam o zapachu kwiatowym - prześliczny i nieduszący. W moim przypadku myślę, że będzie też wydajny. Póki co jestem zadowolona z jego działania. Szampon to wydatek rzędu 15zł.


Od dawna też przechodziłam z ciekawością obok manualnej szczoteczki do twarzy FOR YOUR Beauty (dostępna do twarzy). Jest to całkiem przyjemny 'gadżet'. Sprawdza się zarówno przy masażu skóry twarzy, jak i oczyszczaniu. To przez nią (a może dzięki niej?) odstawiłam aktualnie wszelkie peelingi. Zobaczymy jak potoczy się ta znajomość. (Cena to ok. 10zł)

Moją ciekawość wzbudzała również maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości od tołpy. Na jej temat naczytałam się głównie samych dobrych recenzji. I co? Nie jestem zadowolona. Maseczka, za którą zapłaciłam ok. 8zł daje gorsze efekty od tej za 0,99zł... Wprawdzie nie wyrządziła na mojej twarzy żadnych szkód, ale nic cudownego też nie wyczarowała. Raczej nie kupię jej ponownie...



W maju zahaczyłam także o kilka promocji, m.in. trwającą w Rossmannie -49% na produkty do oczu i paznokci. Kupiłam 2 lakiery i utwardzacz, ale niestety zostały w moim rodzinnym domu. Z kolei na promocji kosmetyków do oczu skusiłam się tylko na dwa tusze Eveline. Pierwszy to już sprawdzony VOLUMIX FIBERLAST. Nowością do testowania jest X-TREME NOIR, który nie za bardzo przypadł mi do gustu - nie ma silikonowej szczoteczki i trochę skleja rzęsy.


Obok promocji -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, nie mogłam przejść obojętnie. Z zamierzenia miałam kupić tylko dwa upatrzone produkty, a wyszły cztery... Hmmm.... jak to się dzieje? Niedawno przy okazji zakupów otrzymałam próbki kremu Skin Perfection od L'oreal. Krem spodobał mi się na tyle, że postanowiłam go kupić w pełnym wymiarze. Do Rossmanna poszłam też zamiarem kupna Witaminy C z acerolą marki Ava. Dodatkowo skusiłam się na zachwalany krem pod oczy winogrona BIO i biała herbata BIO Alterra oraz oliwkową wodę tonizującą z witaminą C od ziaji. Wszystkie kosmetyki są w fazie testów, chociaż krem wiedzie prym. 





Ostatnimi rzeczami są pędzel do pudru z Super-Pharm, kupiony za grosze (-50%) oraz niezawodny i ulubiony już dezodorant Isana med, który polecałam Wam tutaj. Co do pędzla - raczej słaby, ale przynajmniej ma milusie włosie. Zawsze znajdzie się na niego jakiś patent.



To by było na tyle. A Wy, co 'upolowałyście' na promocjach?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. żałuję że jednak nie skorzystałam z tej promocji -40% ... Eh. uparłam się na ten olejek z evree a mogłam kupić coś innego też ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek evree też bardzo lubię, jeśli mówisz o tym różanym :)

      Usuń
    2. taaak. chodzi mi o ten różany.. Ale widzisz uparłam się jak osioł a mogłam kupić coś innego :P Ale staram się oszczędząć... :)

      Usuń
  2. Ja też upolowałam sporo ciekawych rzeczy , pisałam o nich na swoim blogu ;) Wpadnij, poczytaj może wpadnie ci coś w oko. Dobrze ze wspomnialas o tej szczoteczce do buzi, chętnie się na nią pokuszę ;)

    http://lovememooore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę :) Szczoteczka fajnie mi się sprawdza :)

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, ale ta szczoteczka też mnie kusiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dosyć dużo nowości upolowanych w Rossmanie na promocji na produkty do pielęgnacji twarzy, ale sporo produktów mi się pokończyło więc musiałam (serio? ;) ) uzupełnić zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też MUSIAŁAM uzupełnić zapasy, jak zwykle ;) A tak serio, to naprawdę się opłacało teraz na tej promocji :)

      Usuń
  5. właśnie chciałam kupić tą szczoteczkę zamiast peelingu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny pędzel a ja mam szczotke taka ale jak dla mnie za mocna jest wlasnie wykonczyłam serum z witamina C avy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo nowości u mnie ostatnio tylko 3 produkty do twarzy zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio także kupiłam krem Loreal :) Mam nadzieje że zarówno u mnie jak i u Ciebie sprawdzi się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na nic nie polowałam bo tak naprawdę wszystko mam :) Nie lubię robić zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna kusi mnie szampon Batiste :) a znam tylko z twoich nowości oliwkową wodę :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty