Majowi faworyci

Przyszła pora na wyróżnienie kosmetyków, które polubiłam w tym miesiącu. Wyjątkowo, jest ich sporo. Całe szczęście, w maju napotkałam tylko jednego bubla, o którym postaram się napisać niebawem. Tymczasem zapraszam na majowych faworytów!




Na ustach w maju królowały: Manhattan Soft Mat Lipcream w kolorze 95M oraz essence lipliner w kolorze 06 Satin Mauve. Tutaj znajdziecie recenzje. Moją twarz ratował olejek różany od evree - klik. Wcierka Jantar zaskoczyła mnie niesamowicie! Już po 2 tygodniach zauważyłam spory wzrost włosów, na pewno będę używać dalej. Nowością jest u mnie suchy szampon Batiste - tutaj.  Od razu się z nim polubiłam, ratuje w kryzysowych sytuacjach. I jeszcze raz muszę wspomnieć o niezawodnym dezodorancie Isana med, który ma same plusy, kosztuje tylko 5zł.



Kultowy już chyba rozświetlacz Wibo, który na dodatek kosztuje mniej niż 10zł. Pisałam o nim tutaj. Bardzo ładnie i naturalnie wygląda na twarzy. Prasowany puder Maybelline Affinitone dostałam w prezencie i przyznaję, że się z nim polubiłam. Daje naturalny efekt, nie sposób z nim przesadzić. Lekko matowi cerę. Nie jest to puder, którym uzyskamy płaski mat, nie widać go na twarzy. Jedyną wadą jest gąbeczka, która do niczego się nie nadaje, jest jakby z ceraty.

O szczoteczce do twarzy pisałam Wam w ostatnim poście. Odkąd jej używam nie widzę żadnych problemów ze skórkami i odstawiłam peelingi. Warto wypróbować.

Na paznokciach w maju króluje lakier Eveline - nr 913, prześliczny nudziak. W rzeczywistości kolor jest nieco ciemniejszy niż na zdjęciach.

A co Wy polubiłyście w maju?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Fajni ulubieńcy :) Ja polubiłam emulsję oczyszczającą do twarzy i olejek do twarzy z Alterry oraz pomadkę kokosową z YR :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji Batiste jeszcze nie miałam...muszę go miec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie! Z działania też jestem zadowolona.

      Usuń
  3. U mnie w ulubieńcach również znalazła się szczoteczka do twarzy :) Dzisiaj w Rossmannie chciałam kupić ten rozświetlacz z Wibo, ale nie było po nim śladu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko go dostać z tego, co się orientuję...

      Usuń
  4. Kusisz mocno tą szczoteczką ! ;) a szampon dziś do mnie dotarł, mam nadzieję, że też trafi do moich ulubiencow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rozświetlacz z wibo. W ostatniej notce na blogu również o nim piszę. Olejek z evree mam wrażenie, że u mnie nic nie robi. Ostatnio używam olejku clarins huile lotus, który polecam. Pomadka matowa z manhattanu naprawdę długo się utrzymuje ale podkreśla suche skórki na ustach. Czy jantar rzeczywiście działa? Widziesz efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, już po niecałych 2 tygodniach zauważyłam mnóstwo króciutkich włosków, jak u niemowlaków ;)

      Usuń
  6. strasznie chce dorwać ten rozświetlacz z wibo, ale zawsze jak jestem w rossmannie to go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu też go nigdzie nie mogłam dostać, w końcu dorwałam w małym miasteczku, a też była to ostatnia sztuka :)

      Usuń
  7. Miałam dawno temu ten puder Maybelline, pamiętam, że go lubiłam i podobał mi się efekt jaki dawał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt bardzo subtelny i naturalny, również przypał mi do gustu :)

      Usuń
  8. Rozswietlacz z Wibo także znajdzie się wśród moich ulubieńców maja :) Wcierkę Jantar uwielbiam niezmiennie od dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz żałuję, że tak późno się na nią zdecydowałam :)

      Usuń
  9. Batiste uwilebiam :) a rozświetlacz bardzo mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery Eveline :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam dziś olejek z evree w Naturze :) nie oparłam się pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też Ci się sprawdzi :)

      Usuń
  12. Gdybym robiła post o ulubieńcach maja, to także znalazłaby się w nich dokładnie ta konturówka z Essence- uwielbiam ten kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki to zegarek na pierwszym zdjęciu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go już dawno na edibazzar.pl. Zawsze tam kupuję zegarki - tanie i jeszcze się nie zwiodłam na jakości :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty