Pielęgnacja - nowości kwietnia

Niedawno pokazywałam Wam kolorowe nowości kwietnia - klik. Dzisiaj przyszła pora na kosmetyki pielęgnacyjne. W tym miesiącu uzupełniłam kilka braków i skupiłam się na nowej pielęgnacji włosów, ponieważ zdecydowałam się na ostre cięcie. Zapraszam.


Head&shoulders, szampon przeciwłupieżowy 'ocean energy'. Nadaje włosom energię i witalność. Szampon przeciwłupieżowy mam zawsze pod ręką. Ten, jak i reszta szamponów head&shoulders, jest świetny. Po umyciu włosów, odczuwam efekt schłodzenia skóry głowy.

Radical, szampon wzmacniający. Przeznaczony do włosów osłabionych i wypadających. Po tego typu szampony sięgam zazwyczaj w okresach przejściowych. Póki co, jestem zadowolona.



Radical, mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających. Kupiłam ją jako uzupełnienie pielęgnacji. Po jej użyciu włosy stają się nieco sztywniejsze, łatwiej jest mi je stylizować.

Jantar, odżywka z wyciągiem z bursztynu, do włosów i skóry głowy. Wcieram ją w skórę głowy codziennie od 2 tygodni i jestem pod wrażeniem efektów. 


Isana Young Active Clear, serum przeciw wypryskom. Przeznaczone dla skóry tłustej i zanieczyszczonej. Zawiera przeciwbakteryjną formułę czynną z kwasem owocowym i kwasem salicylowym. Jestem bardzo ciekawa tego produktu.



Rival de Loop, krem na dzień dla skóry wymagającej nawilżenia. Zawiera ekstrakt z owoców opuncji, witaminę E + kwas hialuronowy, ochronę UV. Ma porządny, ciężki słoiczek.


Rival de Loop, kremy pod oczy. Aktualnie używam tego z czerwoną zakrętką. Jest on przeznaczony dla skóry suchej. Posiada świeże komórki z dyni, kompleks lipidowy z oleju z pestek winogron, oleju sojowego i oleju z wiesiołka, witaminę E, aloes. Fajnie nawilża, ma zbitą konsystencję, coś jak maść. Krem z niebieską nakrętką - lekki i szybko wchłaniający się preparat pielęgnacyjny, posiada 24-godzinny hydro-kompleks z szałwią muszkatołową i kwasem hialuronowym.


Rival de Loop, tonik pielęgnacyjny do twarzy bez alkoholu. Przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej. Miałam go już kiedyś i szczerze polecam. Oczyszcza, tonizuje, nie zrobił mi nigdy żadnej krzywdy. Kosztuje 4zł.


Isana med, dezodorant do skóry wrażliwej, bez alkoholu. Mój ulubieniec: chroni, jest delikatny i ma przyjemny zapach. W dodatku kosztuje 4zł.


Lilibe, nawilżane chusteczki kosmetyczne - z alantoiną i olejkiem migdałowym, bez alkoholu, 25 sztuk. Mają dość intensywny zapach i nie wiem, czy zdecyduję się przecierać nimi twarz i oczy, jak zaleca producent. Zwykle kupuję takie chusteczki, bo są przydatne przy wykonywaniu makijażu i jako niezbędnik do torebki.


Tangle Teezer, czyli kultowa szczotka, znana już chyba wszystkim, w końcu jest moja. Już ją uwielbiam, rozczesywanie włosów stało się przyjemnością. Cieszę się, że się na nią zdecydowałam.

Jak widać, w tym miesiącu postanowiłam wypróbować kilka produktów Rossmannowskich marek. Jeszcze w liceum używałam kosmetyków Rival de Loop i byłam naprawdę zadowolona, zobaczymy jak będzie teraz.

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. jej ile nowości :) u mnie Radical więcej szkód zrobił niż dobrego ;( ciekawe jak się u ciebie sprawdzi. A jantar bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem pod oczy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować dezydorant z Isany :)
    TT uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) zainteresowałaś mnie serum z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości, ja w tym miesiącu popłynęłam z ciuchami, ale tak jest w sumie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna gromadka, niczego nie znam :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon Radical jest świetny i bardzo dobrze oczyszcza głowę :) Tangle Teezer też kupiłam niedawno i już go kocham :) Mam kompaktowy w owieczki jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HS bardzo lubię, ale tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajnie odświeża skórę głowy.

      Usuń
  9. tangle teezer - tylko nim rozczesuję włosy, innymi szczotkami jakoś się oduczyłam :p

    http://talkative-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sobie bez TT nie wyobrażam rozczesywania :)

      Usuń
  10. przez h&s kiedyś miałam koszmarny łupież:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością zaopatrzę się w Jantara! Wszyscy niesamowicie chwalą ten produkt :) Miałam odżywkę z Radical i uważam, że jest naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, Jantar bardzo szybko przynosi efekty :)

      Usuń
  12. Miałam mgiełkę Radical, ale nie było szału.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jak to serum Isana Young? Zastanawiam się czy kupić a nigdzie żadnej opinii na internecie, jesteś jedynym blogiem ;) Pozdrawiam! MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też szukałam, ale nigdzie właśnie nie było. Powiem Ci, że używałam go dopiero kilka razy i na pewno jeszcze za szybko na 'wyroki', ale ma przyjemną konsystencję, zapach też jest okej, szybko się wchłania, skóra nie jest po nim zaczerwieniona, wręcz taka jakby uspokojona? W żaden sposób negatywnie narazie nie wpłynęło, ale też nic spektakularnego nie zauważyłam...

      Usuń
    2. Ale ma jakieś działanie oczyszczające? Czy raczej nawilżające?

      Usuń
    3. Wprawdzie nie przesusza, a skóra rano była miękka, ale myślę, że bardziej oczyszczające.

      Usuń
    4. Jeśli chcesz wypróbować coś w stylu tego serum to z całą pewnością polecam Super Power Mezo Serum z Bielendy, szczególnie, że w Rossmannie jest teraz -40% na pielęgnację twarzy :) Mi to serum dosłownie odmieniło twarz. :)

      Usuń
  14. Mam zielone, kupiłam w trakcie ogromnego wysypu... Bardzo mnie wysuszyło, ale może to dlatego, że nie stosuję dobrego nawilżacza. Chciałabym mieć coś oczyszczającego (oprócz peelingu i maseczek), co uchroni mnie może minimalnie przed wypryskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mój przełom w pielęgnacji zaczął się od maści acne-derm (w aptekach do 25zł), pozbyłam się nią ogromnego wysypu + dobry nawilżacz na dzień.

      Usuń
  15. Znam tylko TT oraz krem pod oczy z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty