Różany eliksir piękna - co o nim sądzę?

Jakiś czas temu zagościł u mnie olejek evree, przeznaczony do skóry mieszanej. Po dość długim używaniu go na różne sposoby, nadeszła pora na recenzję. 



Olejek różany skierowany dla cer mieszanych - redukuje przebarwienia, reguluje produkcję sebum, wspomaga produkcję kolagenu.



Upiększającą kurację do twarzy i szyi do skóry mieszanej możemy używać aż na 6 sposobów:


Moja cera ostatnio jest bardzo kapryśna - tłusta w strefie T, sucha na policzkach, do tego zmiany trądzikowe, a 2 tygodnie temu doszła alergia skórna. Olejek okazał się bardzo przyjemnym kosmetykiem. A jak go stosowałam?

MOJA OPINIA

-bezpośrednio na oczyszczoną skórę: w formie masażu, głównie przed snem; wystarcza naprawdę maleńka ilość na skórę twarzy i szyi; masaż jest przyjemny: koi, łagodzi podrażnienia, uspokaja cerę, pozostawia jednak oleistą warstwę (cienką), rano skóra jest gładka, nawilżona i wypoczęta, a co najważniejsze nie pojawiają się na niej żadne nowe niespodzianki;

-jako dodatek do maseczek: świetna! szczególnie do tych z glinką, dzięki temu nie dostajemy na twarzy tzw. skorupy, po zaschnięciu maseczki, a skóra nie jest wysuszona;

-olejek w demakijażu: bardzo dobrze sprawdza się do demakijażu oczu; nie podrażnia;

-alergia: zaznaczam, że nie jestem żadną specjalistką; co jakiś czas pojawia mi się alergia spożywcza w okolicach brody, nosa i policzek, dzięki temu olejkowi bardzo szybko się jej pozbyłam, skóra była uspokojona, krostki i zaczerwienienia coraz bledsze, bez efektu wysuszenia;

-trądzik: uważam, że tutaj też się popisał; olejek przede wszystkim uspokaja i nawilża, zmiany powoli się goją i nie wyskakuje nic nowego.



Dostępność: np. Rossmann, Natura.

Cena: ok. 30zł.

Jeśli zastanawiacie się nad jego kupnem - polecam, szczególnie teraz, kiedy w Rossmannie mamy -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy ( z wyjątkiem maseczek i kosmetyków dla mężczyzn). Jest to olejek wielozadaniowy, moim zdaniem "zawsze się przyda". Polecam!


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Lubię ten olejek, ale nie stosuję regularnie, ponieważ mam skórę tłustą, a on jednak pozostawia tłustą warstwę, która nie do końca mi odpowiada :) najczęściej dodaję do maseczek, lub nakładam na twarz pod maseczki :) i faktycznie, fajnie radzi sobie z demakijażem oczu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w planach go kupić od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten olejek i nawet kupiłam go ponownie na promocji w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągle nad nim myślę... Ale jakoś ciągle mam wątpliwości mimo dobrych opini.. Ale chyba teraz się skusze z okazji tej promocji w Rossmannie, o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno kupiłam, ale jeszcze nie używałam tego olejku. Mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie, bo po tylu pozytywnych opiniach na jego temat mam spore wobec niego oczekiwania :P :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skusze się na ten olejek w ramach tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę koniecznie go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te olejki bo są polecane przez wiele youtubere;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję go zakupić, na razie udało mi się dorwać tylko olejek z bielendy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go na promocji i mam zamiar testować oby się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i polubiłam za działanie bo zapach bardzo nie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty