Za 10zł | Tanie i dobre kosmetyki, warte uwagi

W poszukiwaniu obiektu godnego recenzji, zwróciłam uwagę na arsenał drogeryjnych kosmetyków, które goszczą u mnie niemal non stop, a ich ceny nie przekraczają 10zł. W związku z tym wpadłam na pomysł zbiorczej recenzji. Wszystkich, którzy szukają 'perełek' w niskich cenach, zapraszam do czytania. 


Rival de Loop - maseczka Pure Skin

Typowo oczyszczająca maseczka, która daje rewelacyjne efekty. Wadą może być jedynie jej ciężkie zmywanie, ale jeśli dodacie olejku, nie powinno być tego problemu. Pisałam o niej w ulubieńcach kwietnia - klik.

2x8ml / do 2zł


Rival de Loop - Tonik pielęgnacyjny do twarzy

Tonik został opracowany specjalnie na potrzeby skóry suchej i wrażliwej. Przy mojej mieszanej cerze sprawdza się równie dobrze.
  • nie zawiera alkoholu,
  • pH neutralne dla skóry,
  • bez parabenów, silikonów i perfum,
Bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i resztek makijażu. Odświeża ją, pozostawia napiętą w ten dobry sposób. Nie szczypie, nie piecze, nie uczula, nie wysusza, nie powoduje wysypu nieprzyjaciół, bezzapachowy.

200ml / ok. 5zł

Ziaja - liście manuka - tonik zwężający pory

Tonizująco-uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Uwielbiam go! Głównie za formę aplikacji - wg mnie dzięki atomizerowi tonik całkowicie wchłania się w naszą skórę i ma pełne pole do popisu. Aplikacja za pomocą wacika nie jest tak korzystna, ale to tylko moje zdanie. Poza tym, tonik bardzo dobrze oczyszcza skórę - co do porów: nie wypowiem się, nie obserwowałam tego, w tym celu używam innych preparatów, które świetnie się sprawdzają. Skutecznie odświeża skórę, koi zaczerwienia i jest bardzo wydajny.

200ml / do 10zł

Rival de Loop -  krem pod oczy przeznaczony dla skóry suchej


To krem o bardzo treściwej formule. Za pierwszym razem przypominał mi maść. Koloru białego. Bardzo skuteczny nawilżacz, szczególnie na noc - nakładam porządną warstwę i rano budzę się z nawilżoną, ujednoliconą i wypoczętą skórą pod oczami. Na dzień należy nałożyć cieńszą warstwę, bo lubi się czasem rolować pod korektorem. Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem efektów, jakie daje.

15ml / do 7zł

ISANA MED - dezodorant w sprayu dla skóry wrażliwej


  • hamuje rozwój bakterii powodujących nieprzyjemny zapach,
  • nie zawiera barwników,
  • testowany dermatologicznie,
  • przyjazny dla skóry,
Dezodorant jest bardzo delikatny dla skóry. Używając go już od dawna, nie odczuwam żadnego dyskomfortu typu szczypanie czy pieczenie. Zapach jest prześliczny, delikatny i nieduszący. Ochrona - tutaj mnie zadziwił, ponieważ nie oczekiwałam wiele po dezodorancie za 4zł... Chroni długo, bardzo długo, zależnie od aktywności bywa, że nawet cały dzień. Skutecznie usuwa przykry zapach.

150ml / do 5zł

BIOSILK - jedwab do włosów


Kosmetyk, które mam zawsze w łazience. Uwielbiam jego zapach, wydajność - na włosy wystarczy nałożyć kilka kropelek, i oczywiście efekty. Skutecznie nawilża końcówki włosów, a nakładany na całą długość sprawia, że ładnie się błyszczą i wyglądają zdrowo. Bywa pomocny w rozczesywaniu.

15ml / do 5zł


Wibo Diamond Illuminator - rozświetlacz prasowany

Tani rozświetlacz, w przyjemnym dla oka i porządnym opakowaniu. Daje efekt rozświetlonej tafli lecz bardzo naturalny i subtelny, nie ma wielkich drobin brokatu. Co ważne, w miejscu jego nałożenia, nie wyskakują mi żadne niespodzianki, co często się u mnie zdarza.

Cena: do 10zł.

Wibo Lip Sensation - błyszczyk do ust

Błyszczyk 'lip gloss' z kwasem hialuronowym, wypełnia usta, nadając im objętość. Szczerze mówiąc  - żadnego wypełnienia nie zauważyłam. Jednakże jest to błyszczyk w ładnym, jasnym i naturalnym kolorze (nr 4), pasującym wielu osobom. Ładnie rożswietla usta, powiedziałabym, że wyglądają 'młodziej', nawilża i przede wszystkim nie klei się! Pachnie jakby waniliowo, bardzo przyjemnie.

5ml / do 10zł

Znacie któryś z tych produktów?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Manuke i rozświetlacz z Wibo, również polecam, zainteresował mnie ten krem z Rival, muszę sobie go sprawić, bo szukam kremu "do domu", w sensie, zebym nie musiala wozic kosmetyczki gdy jezdze do rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem z tym 'wożeniem' ;) Krem jak najbardziej polecam, szczególnie teraz na -40% w Rossmannie wyjdą za niego grosze ;)

      Usuń
  2. Krem pod oczy i tonik z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kusi mnie ten tonik z Ziai, właśnie przez tą jego formę aplikacji. Ale miałam już dwa inne kosmetyki z tej serii i niestety zupełnie mi się nie sprawdziły, dlatego sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zrażaj się? Mnie z tej serii kompletnie nie sprawdził się krem na noc i krem na przebarwienia, za to tonik i żele bardzo fajnie :)

      Usuń
  4. Mam zamiar wyprobować tonik Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej listy miałam tylko biosilk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten tonik z Ziaja, ale jeszcze nie używałam :)
    Ja znam sporo kosmetyków dobrych za mniej niż 10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i myślę, że co jakiś czas będę aktualizować takie posty, tutaj akurat są te, których aktualnie używam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kupiłam ten krem pod oczy, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, po krem pod oczy pomaszeruję w poniedziałek - szczerze mnie nim zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Ziaję ale mnie zawiodła :/

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko ziaję i się niestety u mnie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik, jak i cała seria ma dość skrajne opinie; u mnie niektóre produkty też się nie sprawdziły... Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Muszę w końcu ten tonik z ziaji spróbować ::))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki Isana med :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie tanie dobre kosmetki zapisuej Twoje propozycje na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesuje mnie ten krem z Rival :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, jeśli się nie sprawdzi, nie będzie przynajmniej dużej straty pieniężnej, szczególnie na aktualnej promocji :)

      Usuń
  15. Tonik Ziaji i rozświetlacz mnie najbardziej kuszą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam skusić się na tonik teraz, póki jeszcze trwa promocja w Rossmannie :)

      Usuń
  16. Znam tylko tonik liście Manuka oraz kultowy rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Błyszczyki Wibo uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super propozycja, z której z miłą chęcią skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam jedynie tonik z Ziaji który sprawdził się dość dobrze i rozświetlacz z Wibo który jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nic. :( Tylko krem pod oczy, a i tak w wersji niebieskiej. Kiedyś na pewno skuszę się na czerwone. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty