Makijaż na co dzień - mój niezbędnik

Dziś przychodzę z aktualizacją mojego makijażu na co dzień. Pokażę niezbędnik, który towarzyszy mi od dłuższego czasu. Ostatni tego typu post, możecie zobaczyć tutaj.  Zapraszam.


Gdybym miała wskazać moje minimum w makijażu, z pewnością byłby to podkład, korektor i tusz do rzęs. Bardzo często tylko te 3 produkty goszczą na mojej twarzy. Jednak, kiedy muszę wyjść na uczelnię, spotkanie, na miasto - staram się ożywić twarz różem i rozświetlaczem. Po bronzery sięgam rzadko.

Czego używam aktualnie?

Podkład CATRICE All Matt plus w kolorze 010 Light Beige (najjaśniejszy w gamie). Ostatnio bardzo popularny podkład. Używałam go już w liceum - pamiętam, że malowałam się nim na Studniówkę. Skoro jest teraz wokół niego tyle szumu, być może producent coś w nim zmienił. Lubiłam go 3 lata temu i teraz też przyjemnie mi się z nim współpracuje. Osobiście nie widzę żadnej różnicy między nim, a tym sprzed 3 lat. Recenzja niebawem.

Do przypudrowania twarzy używam MAYBELLINE AFFINITONE w kolorze 24 Golden Beige. Puder jest bardzo subtelny i delikatny. Nie przypadnie do gustu osobom z bardzo tłustą skórą. Nie zapycha. Na twarzy wygląda naturalnie.

Jeśli na mojej twarzy pojawią się nieproszeni goście, wspomagam się kremowym kamuflażem CATRICE w kolorze 010 Ivory (najjaśniejszy w gamie), który swoją drogą mógłby być jaśniejszy. Kryje na 5+ i jest długotrwały. Bardzo wydajny. 


Do ożywienia twarzy używam aktualnie rozświetlacza WIBO Diamond Iluminator oraz różu CATRICE Defining Blush w kolorze 080 Sunrose Avenue. Rozświetlacz zachwalałam już w Majowych faworytach. Subtelnie prezentuje się na twarzy, delikatny. Utrzymuje się bez zarzutu cały dzień. Do tego tani. Róże CATRICE są moimi ulubionymi. Inny kolor prezentowałam Wam tutaj.  Aktualnie używam jaśniejszego odcienia - jednak nie dajcie się zwieść, róż jest bardzo dobrze napigmentowany. Kolor jest raczej zgaszonym różem, nienachalnym i powiedziałabym, że takim na co dzień właśnie. Na twarzy wygląda naturalnie i utrzymuje się bez zarzutu.


Na brwiach już od grudnia króluje kremowy cień COLOR TATOO 24H w kolorze 40 Permanent Taupe. Z cieniem nic się nie dzieje póki co, nie zasycha. Kolor nie wpada w rudości.

Pod oczy, a czasem też na niedoskonałości - korektor Match Perfection od RIMMEL w kolorze 030 Classic Beige (jaśniejszy kolor). Lekki, rozświetlający korektor z odrobiną krycia. Wydajny. Aktualnie mój ulubieniec.

Rzęsy - wciąż używam odżywki Eveline Advance Volumiere, o której już pisałam. Super sprawdza się jako baza. Tusz zwykle również od Eveline - aktualnie X-TREME NOIR. Powiem tak - szału nie robi, ale na co dzień może być. Lekko wydłuża, pogrubia, raczej nie skleja rzęs, chyba że się o to postaramy. Pod koniec dnia lekko się osypuje. Ma niewygodną szczoteczkę - zarówno kształt, jak i fakt, że nie jest silikonowa sprawia, że ponownie po niego nie sięgnę.

Do pielęgnacji ust stale używam głównie maści ochronnej z witaminą A - dostaniecie ją w każdej aptece za kilka złotych. Sprawdza się również przy przesuszeniach cery czy skóry rąk.

Na wyjścia upodobałam sobie błyszczyk RIMMEL Stay Glossy w kolorze 160 Stay My Rose. Ma przyjemną lekką konsystencję, całkiem ładny zapach i nie skleja ust. Nadaje subtelny błysk. Kolor to jasny róż, również idealny na co dzień. Jest to mój jedyny błyszczyk, który wygrałam w konkursie. Generalnie nie przepadam za nimi, dla tego robię wyjątek. Myślę, że jest godny uwagi.

To by było na tyle. Jakich kosmetyków do makijażu używacie na co dzień?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Też chce przetestować ten podkład z Catrice , czekam tylko aż pokończę obecne podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Wibo, mam róż kulkach i jestem z niego mega zadowolona :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę na ten rozświetlacz, ale u mnie wiecznie go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam rozświetlacz z wibo i korektor catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo spodobał mi się róż Catrice ;-) do brwi też używam color tatoo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten róż z Catrice! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w zapasach korektor z Rimmel- mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podkład mam w planach kupić, mam ten sam puder jstem bardzo zadowolona czego nie mogę powiedziec o tuszu więc się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam kilka produktów i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakbym miala wskazać 3 podstawowe kosmetyki do makijażu to byłby to :róż do policzków, produkt do brwi(cień bądź kredka) oraz cień do powiek -najchętniej formie musu albo kredki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty