Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C - czy zdała egzamin?

Niedawno, w majowych nowościach, pokazywałam Wam oliwkową wodę tonizującą z witaminą C. Latem szczególnie lubię sięgać po tego typu kosmetyki. Producent informuje, że woda jest idealna zarówno na co dzień, w podróży, jak i po ćwiczeniach. Jak spisała się u mnie? Zapraszam na recenzję.


OPIS PRODUCENTA

Oliwkowa woda tonizująca w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.

Liście zielonej oliwki zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.

D-panthenol i witamina C skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.

STOSOWANIE

Rozpylić bezpośrednio na skórę twarzy, szyi i ciała lub przy użyciu płatków kosmetycznych tonizować skórę.

SKŁAD


MOJA OPINIA

Zapach: przyjemny, wyraźnie wyczuwalny, z nutami cytrynowymi, nie utrzymuje się długo na skórze, mi nie przeszkadza.

Aplikacja: według mnie forma jest idealna. Zawsze rozpylam toniki itp. bezpośrednio na twarz, dzięki temu wszystkie substancje mogą się wchłonąć. Atomizer jest higieniczny, nie zacina się, równomiernie rozpyla wodę.


Działanie: wody używam na różne sposoby. Przede wszystkim rano, po wchłonięciu się kremu a przed nałożeniem makijażu. Przypudrowany podkład i korektor również spryskuję delikatnie tą mgiełką. Dzięki temu makijaż wygląda naturalnie i nie traci na trwałości. Wodą spryskiwałam też gąbeczkę do podkładu - tutaj też spisała się bardzo fajnie, bez zarzutu. Oliwkowa woda przydaje się również w gorące dni i po ćwiczeniach. Rozpylam ją na twarz zaraz po nałożeniu maseczki z glinką - maseczka nie zasycha wtedy 'na wiór'. Skutecznie odświeża skórę twarzy i dekoltu. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Nie szczypie ani nie podrażnia skóry. Nie zauważyłam żadnego przesuszenia skóry, ale też nie sądzę, aby jakoś szczególnie nawilżała. Na mojej trądzikowej cerze, skłonnej do alergii - spisuje się bardzo dobrze i naprawdę nie mam powodu, by na nią narzekać.

W SKRÓCIE
  • skutecznie odświeża skórę
  • nie podrażnia, nie szczypie 
  • wydajna
  • higieniczna i szybka forma aplikacji
  • wielozadaniowa
  • tania i łatwo dostępna
Żadnych minusów nie zauważyłam.

CENA

Do ok. 10zł w drogeriach.


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Mam ten tonik, ale u mnie wzbudza mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja, czaiłam się na ten produkt i chyba w końcu pójdę i kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, ale zastanawiam się czy ta witamina c , nie będzie robila jakis szkod typu przebarwien w lecie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego nie zauważyłam, nie stosowałam tej wody na dworze, poza tym zawsze nakładam wysokie filtry.

      Usuń
  5. Ja chętnie spróbuje, spryskiwacz mnie przekonał, poza tym seria ogólnie jest udana więc niczym nie ryzykuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, faktycznie ta seria moim zdaniem jest udana :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt :) Lubię takie płyny tonizujące , są świetne do odświeżania cery w ciągu dnia i do ukojenia jej po mocniejszym oczyszczaniu :) Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą wodę na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wypróbuję, jak narazie mam do zużycia jeszcze tą z ziaji w wersji liście manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam tonik z serii liście manuka i denerwował mnie ten atomizer. wolę tonik z Lirene wybielanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam i osobiście lubię :) Słyszałam sporo dobrego o tej serii wybielającej z Lirene :)

      Usuń
  10. zbiera bardzo różne opinie, ale nie jest to duży majątek, więc go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te wodę niedawno, sam pomysł z opakowaniem super, niestety woda lepiła sie na buzi wiec jak dla mnie odpada!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty