Pielęgnacja ust na 5+!

Suche skórki, spierzchnięte, bolące usta.... brzmi znajomo? Dla mnie tak. Odkąd pamiętam moje usta zawsze były problemowe. Dosyć ciężko było mi znaleźć coś, co je odpowiednio wypielęgnuje, a przede wszystkim będzie to efekt długotrwały. Nie oszukujmy się - cena i skład także mają znaczenie. I znalazłam! Pomadkę idealną, która łączy w sobie wszystkie upragnione przez mnie cechy. Zapraszam na recenzję.


ISANA - POMADKA INTENSYWNA OCHRONA: z pantenolem i witaminą E, intensywnie regenerująca pielęgnacja

DZIAŁANIE I PIELĘGNACJA WG PRODUCENTA

Bogata formuła łączy w sobie wit. E, masło shea i olej z pestek winogron, dzięki czemu regeneruje szorstkie i spierzchnięte usta. Działanie to intensywnie wspiera wysokiej jakości pantenol i bisabolol. Zintegrowana funkcja ochrony UV i ochrony przed zimnem sprawia, że pomadka jest idealna w każdych warunkach pogodowych. Nie zawiera olejów mineralnych i silikonowych, konserwantów, barwników. Przyjazna dla skóry, przebadana dermatologicznie. 


Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Octyldodecanol, Hydrogenated Palm Oil, C12-15, Alkyl Benzoate, Cera Alba, Candelilia Cera, Ethylhexyl Salicylate, Diethylamno Hydro-Xybenzoyl, Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinfera Seed Oil, Zinc Oxide, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Panthenol, Aqua, Aroma.

MOJA OPINIA
Pomadka okazała się wybawieniem dla moich kapryśnych, problemowych ust. Całkiem przyjemnie pachnie - wyczuwalny jest olej rycynowy, który w składzie jest już na pierwszym miejscu. Konsystencja jest odpowiednia (nie topi się). Pomadka z łatwością przyjemnie sunie po ustach, pozostawiając usta miękkie i nawilżone. Dobrze sprawdzała mi się zarówno zimą, jak i latem. Dzięki niej, wszelkie skórki i spierzchnięcia odchodzą w niepamięć. Opakowanie jest dobrej jakości - nic mi się nigdy nie zacinało, napisy też się nie starły. Od jakiegoś czasu pomadka ma nową szatę graficzną, całe szczęście nie straciła na działaniu. Dodatkowym plusem jest niska cena.


CENA: 4,19zł / 4,8g - aktualnie w promocji za 2,99zł, Rossmann.

Podsumowując:
  • dobrze nawilża
  • sprawia, że usta stają się miękkie
  • wygładza
  • skutecznie usuwa suche skórki i spierzchnięcie ust
  • niska cena
  • dobry skład
Polecam!


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Też lubię pomadki z Isany, ale dla mnie najlepsze są z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją wypróbować! :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa :) Z pewnością wypróbuję, bo uwielbiam wszelkie mazidła do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zdenkuje swoje masełka i będę myśleć o czymś nowym, to wezmę ją pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że się spisała ;) Nawilżenie i wygładzenie to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą pomadkę, jest cudna i do tego tania! :)
    Ps. Spodobał mi się Twój blog, zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za 3 złote warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. za ta cene i działanie zdwcydowanie zasluguje na uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z isany, haha :) Ten sztyft wydaje się być dobry dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię tą pomadkę, jak na taką cenę jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie niestety się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty