BIODERMA SEBIUM | Antybakteryjny żel do mycia twarzy

Ostatnio testowałam kolejny żel do cery tłustej / mieszanej / trądzikowej. Po około miesiącu codziennego używania, mogę już sporo o nim napisać. Jeśli jesteś właścicielką / właścicielem w.w. rodzaju cery, zapraszam do poczytania.


OD PRODUCENTA

Wskazania: codzienna higiena skóry tłustej / mieszanej / trądzikowej. Może być stosowana przez mężczyzn jako pianka do golenia przy zapaleniu mieszków włosowych. 

Właściwości: 
- delikatnie oczyszcza skórę,
- łagodna baza myjąca, nie zawiera mydła,
- działa antybakteryjnie, nie wysusza skóry - siarczan miedzi, siarczan cynku,
- normalizuje jakość sebum, dzięki czemu ogranicza powstawanie krost i zaskórników - opatentowany  kompleks FLUIDACTIV.

SKŁAD


OPAKOWANIE / KOLOR / ZAPACH / KONSYSTENCJA

Żel znajduje się w całkiem wygodnej, miękkiej tubie, co zapewnia higieniczną aplikację. Kolor - niebieski, co widać na zdjęciach. Zapach jest niczego sobie - typowo apteczny. Nie przeszkadza w użytkowaniu. Konsystencja - bardzo rzadka, lejąca. Dla mnie jest ona minusem, ponieważ żel sam wypływa z tubki. Trzeba uważać.


MOJA OPINIA

Żel delikatnie się pieni, nie potrzeba dużej ilości, aby umyć twarz. Mimo to, produkt zużywa się dosyć szybko, jest mało wydajny. To zapewne za sprawą lejącej konsystencji. Myje świetnie! Zmywa ewentualne resztki makijażu, ściąga nadmiar sebum, oczyszcza cerę. Po jego użyciu skóra jest idealnie zmatowiona, ale nie przesuszona. Czuć odświeżenie i głębokie oczyszczenie. Mojej skóry nie wysusza, ale czytałam, że ma taką tendencję. Myślę, że przy odpowiedniej pielęgnacji, a przede wszystkim nawilżaniu - nic takiego nie może mieć miejsca. Sprawia, że wszelkie niespodzianki przestają się pojawiać, a te istniejące goją się znacznie szybciej. Podsumowując, jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno kupię kolejne opakowanie.

+ matowi skórę
+ oczyszcza
+ odświeża
+ nie wysuszył mojej cery
+ delikatnie się pieni
+ dostępność
+ często w promocji
+ niedrażniący zapach

- trochę mało wydajny
- lejąca konsystencja

200ml / ok. 25zł

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !


Komentarze

  1. Jak matowi skórę to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, jeszcze żaden z żeli, które miałam nie miał aż tak dobrego działania matującego. :)

      Usuń
  2. Przy takiej konsystencji najlepszym rozwiązaniem byłoby przelanie go do opakowania z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już wiele żeli do mycia twarzy przeznaczonych dla cery miesznej, tłustej i trądzikowej, póki co wygrywa Avene, ale ten też chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avene jeszcze nie miałam, ale mam go na uwadze, aby przetestować. :) Bazuję właśnie na tych aptecznych.

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam nic z Biodermy. Pokładałam ostatnio wielkie nadzieje w żelu do mycia twarzy z Ziajki przeciw wypryskom ale niestety nie spisał się. Chętnie przetestowała bym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi o ten z zielonym paskiem? Miałam go i był tragiczny. Polecam ten, z LRP albo Iwostin :)

      Usuń
  5. chętnie sprawdzę coś z biodermy, a skoro często jest w promocji to może to :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty