Krem do cery trądzikowej na dzień | BIOLIQ

Walka z trądzikiem jest niezwykle trudna i mozolna. Bardzo często, dobranie właściwych kosmetyków zajmuje długie miesiące, a nawet lata... Wieczorna pielęgnacja bezapelacyjnie jest istotna, w nocy nasza skóra poddaje się regeneracji. Co z porankiem? Z doświadczenia wiem, że najczęściej mamy ograniczony czas na przesiadywanie w łazience i przed lustrem. Nie należy jednak przeznaczać go wyłącznie na makijaż, na maskowanie naszych niedoskonałości. Znam wiele osób borykających się z trądzikiem, które ignorują potrzeby swojej problemowej skóry. Dziś postaram się udowodnić, jak ważna jest poranna pielęgnacja skóry trądzikowej, a zwłaszcza dobranie odpowiedniego kremu, który nie tylko będzie nadawał się pod makijaż, ale też wykaże się działaniem antybakteryjnym i nawilżającym.

Pod lupę trafia KREM DO CERY TRĄDZIKOWEJ NA DZIEŃ od BIOLIQ. Jest to klasyczny krem w miękkiej tubce, wygodny i higieniczny w aplikacji. Kosmetyki BIOLIQ należą raczej do tych tańszych. Za 50ml kremu zapłaciłam niecałe 11zł. W internecie możecie go dostać jeszcze taniej.


Krem dedykowany jest skórze trądzikowej, ale też wrażliwej. Co obiecuje nam producent? Właściwą pielęgnację cery trądzikowej - łagodzenie podrażnień, ograniczanie wydzielania sebum, matowienie skóry. Dodatkowo krem posiada działanie antybakteryjne oraz ogranicza pojawianie się nowych niedoskonałości.


SKŁAD 


MOJA OPINIA

Krem jest koloru białego i ma bardzo subtelny, przyjemny zapach. Konsystencja jest zwarta, nie spływa z dłoni i jednocześnie bardzo lekka. Produkt wchłania się błyskawicznie. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć twarz / szyję / dekolt. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona (długotrwale!), gładka i niezwykle miękka w dotyku, satynowa. Krem nie powoduje uczucia ściągnięcia, po nałożeniu od razu można przystępować do makijażu. Tutaj też sprawdza się świetnie - nie waży się ani nie roluje pod podkładem. Utrzymuje go na skórze niemal cały dzień. Po ok. miesiącu codziennego stosowania nie wyrządził mojej skórze niczego złego - nie podrażnił, nie uczulił, nie zapchał. Bezapelacyjnie ma działanie antybakteryjne, wieczorne niespodzianki na mojej twarzy nagle przestały się pojawiać. Skóra jest delikatnie zmatowiona w strefie T, jakby uspokojona i nawilżona. Koloryt jest wyrównany, w miarę ujednolicony, a cera wygląda promiennie i dużo zdrowiej. 


Podsumowując, krem jest dla mnie wielką niespodzianką. Oczywiście pozytywną. Sprawdza się w 100%, nawet nieco lepiej od kremu przywracającego nawilżenie Iwostin. Dzięki niemu zapomniałam, co to suche skórki, a nieprzyjaciele przestali się pojawiać. Na pewno nie tylko on wpłynął na taką zmianę mojej cery, ale odkąd go używam czuję ogromną różnicę. Zdecydowanie polecam.

+ nawilża
+ delikatnie matowi (jeżeli szukacie czegoś, co porządnie zmatuje Wam buzię, to po niego nie sięgajcie)
+ działa antybakteryjnie
+ przyjemna, lekka konsystencja
+ szybko się wchłania
+ świetnie sprawdza się pod makijaż
+ wygodna i higieniczna aplikacja
+ tani i wydajny
+ duża pojemność, jak na krem
+ nie uczula, nie podrażnia
+ nadaje się zarówno dla skóry wrażliwej jak i trądzikowej
+ ogranicza powstawanie niedoskonałości

Jak dla mnie, brak minusów.

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !


Komentarze

  1. Ja miałam z tej serii serum i totalnie mi nie pasowało, jakoś się zraziłam i nic mnie więcej nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely blog :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem hit nie krem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo dobrze,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, byłam umiarkowanie zadowolona :) Krem nie radził sobie z zahamowaniem błyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten krem w wersji na noc i nie zrobił zupełnie nic z moja cerą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem teraz po jaki krem sięgnąć przy najbliższych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty