Nawilżający krem na dzień | Rival de Loop Hydro

Ten wpis szykowałam Wam chyba z miesiąc, ale w końcu się zmobilizowałam, aby zrecenzować tego gagatka. Mowa o kremie na dzień dla skóry wymagającej nawilżenia. Kosmetyk zawiera ekstrakt z opuncji, witaminę E i kwas hialuronowy. Producent gwarantuje 24-godzinne nawilżenie i świeżo wyglądającą skórę. Czy rzeczywiście tak jest? Zapraszam na recenzję.


OD PRODUCENTA

Krem na dzień Rival de Loop Hydro to delikatna i nawilżająca pielęgnacja na dzień, opracowana specjalnie z myślą o potrzebach wrażliwej, wysuszonej skóry. 
Ekstrakt z owocu opuncji to prawdziwy magazyn wody. Jest bogaty w aminokwasy, minerały, pierwiastki śladowe i witaminy. Działa na skórę kojąco i chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska. 
Zachowujący skuteczność przez 24 godziny hydrokompleks dzięki zawartym w nim naturalnym czynnikom nawilżającym pomaga skórze w uzyskaniu doskonałej równowagi. 
System filtrów UVA/UVB i witamina E chronią skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem.
Produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.

OBIETNICE PRODUCENTA

Koi i intensywnie nawilża skórę. Przy regularnym stosowaniu długotrwale łagodzi uczucie wysuszenia skóry, która sprawia wrażenie gładszej i świeższej. 
  • tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
  • pH neutralne dla skóry
  • bez parabenów
  • bez silikonów

OPAKOWANIE / KOLOR / ZAPACH / KONSYSTENCJA

Sam krem znajduje się w solidnym, ciężkim słoiczku, zabezpieczonym sreberkiem. Kolor kremu jest zielonkawy. Zapach - okropny! Bardzo intensywny, duszący, czuć go po nałożeniu kremu na twarz.
Krem jest lekki, szybko się wchłania. Nie potrzeba go dużo, aby pokryć całą twarz.


MOJA OPINIA

Przede wszystkim - jego zapach jest okropny. Nie mogę go znieść. Krem ma lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Po jego użyciu buzia jest gładka, jędrna i sprawia wrażenie nawilżonej. Nadaje się pod makijaż; dobrze współgrał ze wszystkimi moim podkładami. Niestety po około 4 użyciach, na brodzie i policzkach zaczęli pojawiać się nieprzyjaciele - drobne, głównie podskórne krostki. Po odstawieniu kremu cera się uspokoiła, poradziłam sobie z niespodziewanym wysypem. Ostatnio, kiedy nie miałam innego kremu pod ręką, znów po niego sięgnęłam. W miejscach, gdzie wcześniej pojawił się wysyp krostek, bardzo piekła mnie skóra, była zaogniona. Krem po prostu ją podrażnia, uczula. Wszystko to dyskwalifikuje ten krem w mojej codziennej pielęgnacji. Nie polecam.

SKŁAD

CENA

Ok. 8zł / 50ml. Dostępny w Rossmannie.

PODSUMOWUJĄC:

+ cena i dostępność
+ porządne opakowanie
+ sprawdza się jako krem pod makijaż
- okropny zapach
- nie przepadam za kremami w słoiczkach, mimo to chciałam dać mu szansę
- zapycha
- uczulił i podrażnił moją skórę

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. nie lubię tej marki, ich maseczka mnie kiedyś poparzyła.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną maseczkę od nich bardzo lubię, ratuje mi twarz w kiepskich momentach, ale wiadomo - każda skóra jest inna. :)

      Usuń
  2. Też nie mogłam znieść zapachu, drażnił mnie, poza tym jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że żadnej krzywdy Ci nie zrobił.

      Usuń
  3. Szkoda, że zapycha :( Przez to się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam, ale każda skóra jest inna...

      Usuń
  4. oooo....nie dość że śmierdziuch to jeszcze działanie do kitu,będę go omijać,dzieki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze u niej sie nie sprawdzil to nie znaczy ze i u ciebie bedzie do kitu. Czemu kazda laska tak mysli . Kup i sie przekonaj na wlasnej skorze.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ja lubię od nich maseczkę oczyszczającą.

      Usuń
  6. ja miałam kapsułki i byłam z nich zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że mają też coś fajnego w asortymencie ;)

      Usuń
  7. Ja też nie przepadam za tą marką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda marka, mają i lepsze i gorsze produkty. :)

      Usuń
  8. Ja mam krem o tej samej nazwie (i używam go od dawna) ale nakrętka jest jaśniejsza - czyżby twój to nowa wersja?? Mam nadzieję, że nie, bo akurat u mnie ten krem super się sprawdził i był jednym z najlepszych, lekkich kremów na dzień jakich używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem pod oczy u mnie się sprawdził ale niestety na ten krem się nie skuszę skoro podrażnia i zapycha :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera to nie dobrze wlasnie go kupilam . Ciekawe jak sie sprawi na mojej twarzy. Mam cere sucha ,wrazliwa i dlatego go kupilam. I cena kuszaca ,bo za 4.99 zl. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty