Podkład CATRICE 'ALL MATT plus' - recenzja, swatche, zdjęcia przed i po

Po 20 dniach przerwy, wracam do regularnego blogowania. Z nową energią i wieloma pomysłami na posty. Dziś przyszła pora na recenzję podkładu, który mam już od około miesiąca. Wspominałam Wam, że miałam go już 3 lata temu. Po intensywnym używaniu stwierdzam, że od tamtego czasu nic się w nim, według mnie, nie zmieniło. Chociaż teraz bardziej go doceniam. Zapraszam na recenzję podkładu ALL MATT plus od CATRICE.


OD PRODUCENTA

Podkład matujący ALL MATT plus - trwały podkład z odbijającym światło pigmentem dla satynowo gładkiej cery o wyrównanym kolorycie. Nawilżający, beztłuszczowy, testowany dermatologicznie.

OPAKOWANIE 

Standardowo - 30 ml podkładu w opakowaniu z grubego, matowego szkła. Posiada pompkę, która dobrze dozuje produkt, nie zacina się. Plastikowa nakładka również wykonana porządnie (z grubego plastiku), nie zsuwa się. Żadne napisy też się nie starły.


KOLOR / ZAPACH / KONSYSTENCJA

Podkład posiadam tradycyjnie - w kolorze najjaśniejszym, czyli 010 LIGHT BEIGE. Jest to kolor o beżowych tonach. Dla mnie jest okej, ale mógłby mieć odrobinę więcej żółtego pigmentu. Zapach jest przyjemny, delikatny i niedrażniący. Wyczuwam w nim niestety alkohol. Po prostu jestem bardzo wyczulona pod tym względem. Konsystencja - zwarta, nie spływa na dłoni. Na szczęście nie jest tępa, bardzo przyjemnie i dobrze rozprowadza się na twarzy.


APLIKACJA

PALCE - najprostszy i najpopularniejszy sposób aplikacji. Zużywamy najmniejszą ilość produktu. Tym sposobem podkład zapewnia mi najlepsze krycie.
GĄBKA - podkład wygląda bardzo naturalnie na twarzy, ale jednocześnie muszę zużyć 2-3 pompki. Gąbka niestety ma to do siebie, że pochłania sporo produktu. Pod tym względem nie jest ekonomiczna, nawet gdy jest mokra. Mimo wszystko efekt jest bardzo ładny.
PĘDZEL - używam HAKURO H50S. O dziwo, pędzel nie zjada mi dużej ilości podkładu. Ładnie kryje niedoskonałości, podkład wygląda naturalnie, nie daje efektu maski.

MOJA OPINIA

Podkład jest matujący, ale (całe szczęście!) nie daje typowego, płaskiego matu. Na twarzy wygląda naturalnie, zakrywa wszystkie niedoskonałości, nie podkreśla suchych skórek, nie wchodzi w żadne zmarszczki/załamania, nie wysuszył mi skóry, nie podrażnił ani jej nie zapchał. Zapach dość szybko się ulatnia. Nie podkreśla porów i przede wszystkim NIE CIEMNIEJE! Dawno nie miałam podkładu, który przez cały dzień nie zmienia koloru. Już cienka warstwa ładnie ujednolica koloryt skóry i kryje niedoskonałości. Jeśli mi coś jeszcze prześwituje - dokładam odrobinę tylko na te miejsca. Daje efekt zmatowionej skóry, ale z takim zdrowym połyskiem. Faktycznie jest jakby satynowy. Rzadko go pudruję, chyba że mam naprawdę dużo niedoskonałości i nie chcę, aby podkład mi się starł po godzinie. Utrzymuje mi się spokojnie przez 8-9h, to też w zależności od intensywności i pogody w danym dniu. Jego wydajność jest raczej średnia. Mimo to, na pewno będę po niego sięgać.

CENA

Ok. 28zł / 30ml. Dostępny m.in. w drogeriach Natura.

EFEKT NA TWARZY / PRZED I PO


Znacie ten podkład? Co o nim sądzicie?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że stosowałam ten podkład jakieś 5-7 lat temu :P Bo też był z Catrice w takim opakowaniu i miał słowo Matt w nazwie :D Ale pewnie to jakaś nowsza wersja skoro "plus" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go miałam 3 lata temu, nie pamiętam jaką miał wtedy nazwę, ale 'działanie' wcale nie różni się od tego sprzed 3 lat. ;)

      Usuń
  2. Właśnie niedługo lecę po niego do natury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że Ci się sprawdzi ;)

      Usuń
  3. Ojoj, chyba wypróbuje :) Ciekawe jak z kolarami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do Natury, jest chyba z 5-6 (?), dokładnie się niestety nie orientuję.

      Usuń
  4. Muszę wypróbować, kolor w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor b.fajny i przede wszystkim nie ciemnieje.

      Usuń
  5. Uwielbiam posty o podkładach :) Ale na co dzień nie używam matujących więc nie wiem czy po ten sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę w realu nie wygląda jak matujący :)

      Usuń
  6. Nie lubię matujących podkładów, ale może kiedyś mi się taki przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo naprawdę nie wygląda na matujący podkład.

      Usuń
  7. Wydaje się bardzo fajny, na zdjęciach super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobione zaraz po nałożeniu. Jak się chwilę 'uleży' na skórze albo jeszcze go spryskam wodą termalną np. to efekt jest super, bardzo naturalny i naprawdę nie wygląda jak tradycyjny matujący podkład.

      Usuń
  8. Kiedyś chciałam kupić, ale niestety jest dla mnie dużo za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba będę musiała kiedyś go wypróbować, kolor wygląda bardzo obiecująco (może będzie wystarczająco jasny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go jeszcze, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę późno komentarz wstawiam ale czy ten podkład będzie dobry do cery suchej i wrażliwej? :)...a i podkreśla suche skórki?...pytam bo nie przeczytałam wszystkiego,ponieważ teraz zbytnio nie mam czasu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby się sprawdzić, bo nie daje typowego matowego wykończenia i nie wygląda jak 'szpachla'. Zależy też czym go nałożysz, gąbką wygląda bardzo naturalnie. Generalnie każdy podkład w jakiś sposób podkreśli suche skórki, ale jeśli mam ich spore na twarzy, np. po kwasach to sięgam właśnie po ten, bo najmniej je uwidacznia. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )