To już jest koniec | Czerwiec 2015

Czyli denko! W minionym miesiącu przebywałam sporo w rodzinnym domu, więc zebrały się zużycia z dwóch domków, i to sporo! Nie przedłużając, zapraszam. 


Szampon Dove NUTRITIVE SOLUTIONS - miał przyjemny zapach, ale taki 'śmieszny'. Spisywał się dobrze, jednak bez szału. Ładnie podkreślał skręt loków, nie puszył włosów. Ot, taki przeciętny szampon.

Szampon Schwarzkopf GLISS KUR ULTIMATE REPAIR, regeneracja włosów zniszczonych i suchych - przyjemny specyficzny zapach, dość ciężki, ale mi dopowiadał. Z tej serii uwielbiam też maskę. Szampon dociążał włosy, nie obciążał. Sprawiał, że były błyszczące, wyglądały zdrowo, poodkręcał skręt loków i fal, nie przesuszał. Bardzo fajny szampon.

Maseczka do włosów L'biotica BIOVAX, intensywnie regenerująca, złote algi i kawior - zapach piękny, 'na bogatości', Rewelacyjnie wygładzała  i nawilżała włosów, naprawdę regenerowała. Polecam.

Odżywka z jedwabiem BIOSILK - popularna, znana już chyba wszystkim. Lubię jej zapach i to, że sprawdza się na końcówki moich włosów wręcz idealnie. Niedroga, wydajna, dobrze dostępna. Wracam do niej co jakiś czas.


Dove Summer Glow - samoopalający balsam do ciała, do jasnej karnacji. Stopniowo podkreśla naturalny kolor skóry. Nie robi smug, nawilża skórę, ładnie pachnie. Produkt w sam raz dla bladolicych i tych, którzy boją się smug lub efektu 'pomarańczki'. 

EVELINE Extra Soft, balsam ultranawilżający - zmniejsza szorstkość i łuszczenie się skóry, naprawdę rewelacyjnie nawilża, szybko się wchłania, opakowanie z pompką to strzał w 10! Prosta i higieniczna forma aplikacji. Bardzo wydajny, ma lekką konsystencję. Szczerze polecam.

Perfecta SPA, masło do ciała czekolada + olejek kokosowy, ujędrniające - początkowo ślicznie pachniało czekoladą, z czasem zapach zrobił się czekoladowo-chemiczny. Konsystencję bardzo zbita, jak na masło, jakaś taka sztuczna. Wchłaniał się bardzo długo, brudził pościel, a rano np. na nogach były zacieki i taki jakby złuszczony balsam? Wyglądało to, jakbym miała brudne nogi. Nie polecam.


Suchy szampon batiste o zapachu floral essences - przepiękny, odświeżający zapach kwiatów, robi co ma robić, czyli odświeża włosy, dodatkowo fajnie je unosi u nasady. Niestety skończył mi się wyjątkowo szybko, w porównaniu do suchego szamponu z Isany. Mimo to polecam i kupię ponownie.

Żel peelingujący do ciała MARION, mleczko kokosowe - bardzo przyjemny zapach, aczkolwiek słabe działanie peelingujące w porównaniu do peelingów Joanny. Za to nawilżał i to wcale nie tak krótkotrwale. Możliwe, że jeszcze kiedyś go kupię.


Woda termalna URIAGE - wielozadaniowa, moja ulubiona i idealna na lato. Recenzja - klik. Zdaje się, że teraz jest już w nowej szacie graficznej.

Płyn micelarny ziaja sopot spa 30+ - bardzo delikatny, przyjemnie łagodzi i odświeża. Z makijażem radzi sobie niestety słabiutko. Płyn będzie dobry dla osób, które malują się bardzo delikatnie bądź nawet wcale. Ja do niego nie wrócę.


Żel ze świetlikiem i herbatą Pharma Solution - świetny! Bardzo wydajny, koi skórę pod oczami, łagodzi obrzęk, wchłania się do cna, nie zostawia lepiej warstwy, rozświetla skórę wokół oczu, nadaje się pod makijaż, był bardzo wydajny. W dodatku kosztował 4zł w aptece. Polecałam go tutaj.

Serum SUPER POWER MEZO SERUM - po prostu KLIK!

Krem przywracający nawilżenie IWOSTIN PURRITIN REHYDRIN - jeden z moich ulubionych kremów aptecznych, koi, łagodzi podrażnienia, nawilża skórę, uspokaja, przyjemnie pachnie, po prostu ideał. Więcej poczytacie o nim w poście o kosmetykach aptecznych.


Zmywacz do paznokci o zapachu truskawki SENSIQUE - czasem zdradzam z nim Isane. Jest od niej słabszy, ale pozostawia na paznokciach przyjemny, truskawkowy zapach.

Perfumy Decade Donna - dostałam je w prezencie. Mają całkiem przyjemny zapach, choć dla mnie może zbyt mocny. Nie utrzymywał się specjalnie długo.


Pierre Rene, natural REPAIR - świetna odżywka przeciw łamaniu i rozdwajaniu paznokci, kupiłam już kolejną sztukę. Więcej o niej, w poście na temat odżywek - klik.

Magic corrector mix od KOBO - jak widać najwięcej zużyłam koloru zielonego i to w fazie, gdy borykałam się z ciężkim trądzikiem. Korektory są całkiem fajne, chociaż wg mnie za ciężki na co dzień. Kółko straciło już termin przydatności.

Pomadka rumiankowa Alterra - bardzo ją lubię, w przeciwieństwie do wersji z granatem. Smaruję nią również paznokcie, dzięki czemu się nie rozdwajają, polecam spróbować. Na pewno do niej wrócę.


UP Girls make-up kit - moja pierwsza paleta, zakupiona w Pepco. Swego czasu była naprawdę bardzo fajna, potem cienie zaczęła się mocno osypywać, pylić. Wyrzucam, bo straciła już ważność. Nigdzie jej już nie widziałam. Pisałam o niej tutaj.


Krem BB od Eveline, przeznaczony dla skóry mieszanej i tłustej, w odcieniu jaśniejszym - jeden z pierwszych, jakie używałam i bardzo przeze mnie lubiany. Recenzja tutaj.

Tusz do rzęs Eveline EXTENSION VOLUME, ekstremalna objętość i rozdzielenie - zgadzam się. Bardzo dobry tusz w niewygórowanej cenie. Przy upałach nieco osypywał mi się na dolnych rzęsach, chociaż ja rzadko je maluję. Poza tym nie skleje rzęs, wydłuża je, nie mam zastrzeżeń i pewnie znów go kupię.

Ufff...! Dotrwałam do końca i gratuluję, jeśli Wy także. :-)

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Znam kilka kosmetyków z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprawdzić czy pomadka Alterry pomogłaby na moje rozdwajające się paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko, kilka kosmetyków znam dobrze :) Uwielbiam maski do włosów Biovax, w ubiegłym roku stosowałam balsam brązujący Dove, rzeczywiście daje subtelny efekt na bladolicych skórach :) woda termalna Uriage, suchy szampon Batoste - must have :) A podakę z Alterry również skończyłam ale wersję z granatem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie ta wersja z granatem nie sprawdza niestety...

      Usuń
  4. Pomadka Alterry nie sprawdziła się na moich rzęsach, ale od dziś startuję ze stosowaniem na ustach ;) Też lubię zaglądać do Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsy nie próbowałam, brak mi systematyczności w takich czynnościach; na ustach sprawdzała się b.dobrze, ja polecam ją też do smarowania łamliwych paznokci :)

      Usuń
  5. Kilka kosmetyków znam i lubię :) Dzisiaj zaopatrzyłam się w wodę termalną z Uriage i jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. muszę kupić tą wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w super-pharm jest teraz za 14zł, to dobra cena :)

      Usuń
  7. Suchy szampon jest genialny! to mój ulubieniec! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na peeling kokosowy ;>
    http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty