Ulubione kosmetyki czerwca

Dziś pokażę Wam kosmetycznych ulubieńców minionego miesiąca. Moja skóra ostatnio nieco szalała. Pojawiło się sporo niedoskonałości, zwiększone błyszczenie cery. Przedstawię kosmetyki, które w krótkim czasie unormowały stan mojej skóry. Będą też dwaj makijażowi ulubieńcy. Zapraszam.


W codziennej pielęgnacji ponownie pomógł mi EFFACLAR GEL od LRP. Jego recenzję znajdziecie tutaj.  Żel jest bardzo wydajny, odpowiednio się pieni i znakomicie oczyszcza twarz, pozbywając się bakterii.Wczoraj widziałam w Super-Pharm wersję 250ml za 24zł. To naprawdę dobra cena, warto się skusić. W pozbywaniu się suchych skórek i złuszczaniu pomógł mi, mój ulubiony, PEELING MORELOWY od Sorayi. Generalnie to porządny zdzierak, ale przy delikatnym i krótszym, niż zwykle masażu, sprawdzał się świetnie. Skóra jest po nim gładka, jędrna i wyraźnie oczyszczona, odświeżona. Recenzowałam go tutaj. 


Po oczyszczeniu skóry, używam na zmianę: SUPER POWER MEZO SERUM od Bielendy, o którym pisałam już wiele razy i wciąż stoi na piedestale - klik oraz maści ACNE-DERM. To moja druga tubka, niegdyś bardzo mi pomogła, teraz także świetnie się sprawdziła. Jeśli chcecie, mogę o niej napisać. 


W tanich i dobrych kosmetykach poniżej 10zł, polecałam Wam już krem pod oczy do skóry suchej od RdL. Wciąż utrzymuję, że jest godny polecenia. Zwarta konsystencja, dobrze nawilża, pomaga zlikwidować drobne zasinienia, nie uczula. Poczytacie o nim tutaj. W czerwcu ponownie uratował moją skórę po oczami.


Ostatnio moja skóra, nie wiedzieć czemu, jest bardzo przesuszona, łuszczy się. Zmusza mnie to do regularnego używania balsamów. Hitem w tym miesiącu, okazał się hipoalergiczny balsam do ciała Biały Jeleń, przeznaczony do skóry wrażliwej. Dobrze nawilża, koi skórę. Ma nieco mydlany zapach. Polecałam go tutaj. 


W czerwcu bardzo polubiłam się z kosmetykami CATRICE. Resztę pokażę Wam w nowościach, a póki co polecam dwa kosmetyki - podkład ALL MATT plus, który recenzowałam wczoraj, klik oraz pomadkę/błyszczyk w kredce PURE SHINE Colour LIP Balm w kolorze 030 Don't Think Just Pink. Pomadka daje delikatny kolor, ładnie podkreśla, uwydatnia naturalny kolor ust. Daje delikatny połysk, na ustach wygląda naturalnie i dobrze je nawilża. Ładnie pachnie, choć zapach jest mało wyczuwalny.


A co Wy polubiłyście w minionym miesiącu?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Balsam z Białego Jelenia kupię na pewno - lubię te firmę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka w kredce ma bardzo ładny kolor, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie dopasowuje się do ust i nawilża :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten peeling z Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż jak go skończę chcę wypróbować coś nowego :)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten podkład, przeczytam recenzję:] Ja polubiłam się w czerwcu z bourojus 123 podkłądem ale krem CC tez bardzo lubię :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dłuuugo używałam podkładu Bourjois 123 i pewnie do niego jeszcze kiedyś wrócę :)

      Usuń
  5. O tym serum z bielendy słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno zaczęłam używać krem pod oczy z RdL, mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  7. Serum od Bielendy bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z Twoich ulubienców. Bardzo podoba mi sie odcień pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najpopularniejszy spośród wszystkich odcieni :)

      Usuń
  9. Podoba mi się kolor tej pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym w końcu sprawdzić coś z la roche posay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten żel albo filtr do twarzy. Żel, jak pisałam wyżej, jest teraz w atrakcyjnej cenie w super-pharm :)

      Usuń
  11. Też lubię peeling morelowy, ale innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten podkład z Catrice, chociaż moim ulubieńcem jest Skin Ilusion:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnią rzecz z Catrice muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling morelowy <3 muszę się bliżej przyjrzeć kosmetykom z LRP oraz Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty