Winogrona i biała herbata BIO | Krem pod oczy | Alterra

Uwielbiam kremy pod oczy i z chęcią je testuję. Na ostatnich obniżkach drogeryjnych kupiłam kilka sztuk w korzystnych cenach. W ostatnich postach wspominałam Wam o kremie RdL do skóry suchej. Spisywał mi się wspaniale i już wiem, że na pewno do niego wrócę. Dziś napiszę kilka słów o kremie z Alterry, również do skóry suchej. Zapraszam.



OD PRODUCENTA

Krem zawiera Pentavitin, kwas hialuronowy, olej oliwkowy BIO. Jest certyfikowanym kosmetykiem naturalnym z kompleksem składników nawilżających. Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego. Zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych. Nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących. Nie zawiera też silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Krem został opracowany specjalnie na potrzeby suchej skóry wokół oczu, na której powstają pierwsze zmarszczki. Hydrokompleks szybko się wchłania i w połączeniu z ekstraktem z białej herbaty BIO przeciwdziała powstawaniu oznak starzenia się skóry. Cenny olej oliwkowy BIO i ekstrakt z pestek winogron BIO mają zdolność wygładzania skóry i pielęgnują tak, aby była piękna i gładka.

Pentavitin to opatentowany kompleks naturalnych węglowodanów, który dzięki swoim właściwościom przyciągania wilgoci przyczynia się do tego, że skóra uzyskuje cudownie świeży i lśniący wygląd. Kompozycja składników wspomaga proces regeneracji skóry suchej i zapobiega tworzeniu się zmarszczek powstających w wyniku przesuszania.

SKŁAD


MOJA OPINIA 

Krem znajduje się w poręcznej tubce o pojemności 15ml, zapewniającej wygodną i higieniczną aplikację. Jest koloru białego, a jego konsystencja jest bardzo lekka. Zapach - delikatnie ogórkowy. Niby nie przeszkadza, ale nie lubię, gdy produkty aplikowane w okolice oczu, mają jakikolwiek zapach. 

Krem bardzo szybko się wchłania, nawet gdy nakładam grubą warstwę (zwłaszcza na noc). Nadaje się też na dzień, pod korektor - nie roluje się. Po nałożeniu na pewno czuć odświeżenie i nawilżenie. Niestety nie jest ono aż tak dobre, jak bym chciała. Od jakiegoś czasu moja skóra pod oczami nie jest już tak jędrna i od kremów wymagam ekstremalnego nawilżenia. Ten takiego nie daje. Nie rozświetla spojrzenia, nie zmniejsza obrzęków pod oczami, nie przynosi ulgi. Drażni mnie jego (delikatny) zapach. Nie zauważyłam, żeby cokolwiek zrobił z pierwszymi płytkimi zmarszczkami. Nie podrażnił moich oczu, nie uczulił.


PODSUMOWUJĄC

+ dobry skład
+ higieniczna aplikacja
+ wydajny
+ tani
+ nie podrażnia, nie uczula
+ szybko się wchłania
+ nadaje się pod makijaż
+ nie waży się, nie roluje

- średnio nawilża
- przeszkadza mi zapach (delikatny, ale jednak)
- nie zmniejsza obrzęków / sińców pod oczami

Polecam krem osobom, które nie mają większych problemów, np. z pierwszymi zmarszczkami, większymi przesuszeniami czy obrzękami. Krem nawilża, aczkolwiek nie sądzę, aby poradził sobie z typowo suchą skórą wokół oczu. Wybór należy do Was.

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Mam go na pewno jest lepszy od tych,które miałam z Ziaji ale na pewno będę szukała innego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego działanie nie byłoby wystarczające dla mojej skóry pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
  3. z alterry miałam tylko jakiś szampon do włosów i olejek do ciała, który chyba też stosowałam do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli kremik nie dla mnie bo tez ostatnio potrzebuje wiekszego nawilzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę iść krok dalej niż nawilżenie, więc nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi zależy na nawilżaniu najbardziej. =/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że słabo nawilża ja mam bardzo suchą okolicę oczu i potrzebuję dużego nawilżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy 8 miesięcznej córce pod oczy potrzebuję czegoś silniejszego :) ale mimo wszystko produkt bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o zakupie tego kremu, jednak obawiałam się, że nawilżenie moze nie być wystarczające. Okazuje się, że moje przypuszczenie są słuszne....

    OdpowiedzUsuń
  10. No to bubel. Dobrze, że trafiłam na ten post, bo zastanawiałam się nad jakimś kremem pod oczy z Alterry. Kupię chyba jednak coś mocniejszego, przeciwzmarszczkowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z tej wersji krem na noc :) Nie wyobrażam sobie abym nie użyła go przed spaniem, Sprawdza się u mnie idealnie :) Zastanawiam się nad tym na dzień, jednak mam swojego ulubieńca jak na razie( Avon nutraeffects, active seed complex), i chyba nie będę ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty