Pustki | Lipiec 2015

Czas na denko! Pamiętam, jak wczoraj, kiedy pisałam Wam o czerwcowych pustkach, a dziś mamy już czwarty dzień sierpnia. Ledwo się obejrzę, a trzeba będzie wracać na uczelnię... Ale ja nie o tym! Zapraszam na mini recenzje zużytych produktów.

Żel pod prysznic "szampańska truskawka" Lirene - bardzo wydajny produkt o nieziemskim zapachu. Dobrze się pieni i domywa, nie wysusza skóry. Poza tym, żel jak żel. Polecam.

Lotion ujędrniający babydream - wydajny, nawilża i ujędrnia. Szczerze mówiąc liczyłam na więcej, z rozstępami nie robi zupełnie nic. Nie wrócę do niego.


Odżywka pielęgnacyjna z awokado i masłem karite Garnier - lubię i będę do niej wracać. Ładnie pachnie, nawilża i ujarzmia włosy. Podkreśla skręt fal i loków. Przyczynia się do łatwiejszego rozczesywania włosów.


Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej LRP - bardzo dobry żel. Lubię do niego wracać. Recenzja tutaj.  Polecam.

Krem pod oczy przeznaczony dla skóry suchej RdL - jak narazie mój faworyt, w dodatku kosztuje mniej niż 10zł. Pisałam o nim tutaj.  Polecam.


Płyn micelarny 3w1 z rumiankiem Green Pharmacy - bardzo wydajny! Używałam go ponad pół roku. Całkiem przyjemny, być może jeszcze się na niego skuszę. Recenzja - klik.


Dezodorant do skóry wrażliwej Isana - pojawia się niemal w każdym denku. Bardzo delikatny, za to go lubię. Kupię ponownie.

Odżywka wybielająca miss sporty - jedna z moich ulubionych. Rzeczywiście wybiela paznokcie, pozbywa się żółtego nalotu z paznokci. Na pewno do niej wrócę. Aktualnie testuję coś nowego. Możecie o niej poczytać w poście o odżywkach - klik.


ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Znam odżywkę Garniera - bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezodorant z Isany mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Polecam, jeśli nie masz dużych problemów z potliwością :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię tę odżywkę z awokado Garniera, a zaciekawił mnie ten żel z LRP. Pozdrawiam i do mnie na bloga☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten micel z GP w zapasach i mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko odżywkę z Garniera ale nie polubiłyśmy się...

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubię ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka z Miss Sporty jest świetna! Sama jej używam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, rzadko spotykam kogoś kto ją zna ;)

      Usuń
  8. znam i lubię odżywkę z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baza peel off z miss sporty to CUDO. uwielbiam ją, nie wyobrażam sobie robienia manicure bez niej:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty