Coś nowego | Sierpień '15

Czas na podsumowanie sierpniowych nowości. Mam nadzieję, że sukcesywnie uda mi się dodawać recenzje i inne posty. Póki co, zapraszam Was na mały wstęp tego, o czym będę pisać na blogu już niebawem.


Marka 'evree' wypuściła ostatnio sporo nowości. Skusiłam się na płyn micelarny do demakijażu twarzy, z ekstraktem z magnolii i kompleksem normalizującym. Łagodnie oczyszcza i koi skórę, nawilża i tonizuje. Przeznaczony do skóry mieszanej i normalnej. Ma dość mocny, intensywny zapach, więc zastanawiam się, jak sprawdzi się do demakijażu oczu. Producent pisze, że nadaje się do demakijażu twarzy, ust oraz oczu. Bez parabenów, silikonów, parafiny i olejów mineralnych. Za 300ml zapłaciłam 11zł.

Woda termalna na stałe wpisała się w moją codzienną pielęgnację. Ponownie sięgnęłam po Uriage Eau Thermale. Wcześniej miałam wersje z inną szatą graficzną. Mam nadzieję, że jej działanie nie uległo zmianie. Pisałam o niej tutaj.   Dostępna w Super-Pharm w cenie 15zł / 150ml.


Super Power Mezo Serum z Bielendy skradło moje serce około rok temu - recenzja. Niedawno do sprzedaży weszła aktywna maska korygująca i od razu chciałam ją wypróbować. Nakładamy na noc cienką warstwę, 2-3 razy w tygodniu, nie zmywamy. Ma bardzo podobny zapach do serum, nawet nieco ładniejszy, wyczuwam w nim delikatniejsze nuty. Użyłam jej narazie dwa razy i jestem zadowolona z efektów. Znajdziecie ją np. w wybranych Rossmannach, w cenie ok. 24zł za 50ml.


Podobnie, jak wodę termalną, lubię mieć przy sobie suchy szampon. Już jakiś czas temu przerzuciłam się z Isany na batiste. Poprzednio miałam go o zapachu kwiatowym - cudowny! Ten, floral & flirty blush, nie przypadł mi tak do gustu. Jednak działanie wciąż jest to samo, bardzo dobre. Znajdziecie go np. w Hebe za około 15zł / 200ml.


Nowy podkład, który od dawna chciałam wypróbować - Bourjois healthy mix, w kolorze 51 Light vanilla. Aktualnie mam mało niedoskonałości, muszę jedynie wyrównać koloryt cery. I w tym podkład sprawdza się bardzo dobrze. Do tego, w ogóle nie widać go na twarzy. Zakupiony w drogerii internetowej ezebra.pl, cena to około 32zł.


Od czasu do czasu sięgam po prostownicę i suszarkę do włosów, dlatego termoochronę uważam za konieczną. Mgiełkę chroniącą włosy przed działaniem wysokiej temperatury polubiłam na tyle, by kupić ją ponownie. Uważam, że moje włosy dzięki niej wyglądają lepiej. Jest bardzo wydajna, dostaniecie ją za ok. 8zł.


Sierpniowe upały dawały w kość, dlatego potrzebowałam czegoś typowo ochronnego. Sięgnęłam po słynny bloker z ziaji i nie zawiodłam się. Jest delikatny, a zarazem skutecznie chroni. Myślę, że pozostanie ze mną na dłużej. Kupiłam go w sklepie 'ziaja' za około 7zł / 60ml.


Ostatnio mam małego fioła na punkcie pielęgnacji włosów. Kupiłam dwie maski, a na oku mam kolejne, które baaaardzo chcę wypróbować. Obu używam systematycznie i jestem zadowolona. Trochę więcej pisałam o nich w poście na temat pielęgnacji włosów - klik.


I na koniec - mój niezbędnik pod prysznic. Ulubiony ostatnio olejek pod prysznic Isana i peeling myjący od Joanny. Tym razem wróciłam do zapachu czarnej porzeczki. Uwielbiam go!

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że evree wypuściło płyn micelarny... chętnie poznam :) a Ziaja bloker jest faktycznie bardzo dobrym antyperspirantem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że Evree wprowadziło płyn micelarny :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Płynu micelarnego z Evreee nie widziałam jeszcze, ciekawe jak Ci się sprawdzi. Ja kupiłam ostatnio olejek do demakijażu oczu i peeling do twarzy z ich nowej linii.

    Tonik z Bielendy z tej zielonej serii strasznie mnie podrażnił a Ty opisałaś tą maskę na tyle ciekawie że nie wiem czy nie zaryzykować - czy oni mają je w zaszetkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko w powyższej wersji, w tubce. W saszetkach mają tylko takie płaty, które nakłada się na twarz. :)

      Usuń
    2. Szkoda. Muszę się zastanowić - kilka dni miałam czerwoną twarz po tym toniku, wolałabym tego nie powtarzać.

      Usuń
    3. To w takim razie rzeczywiście musisz uważać...

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tej maski z Bielendy, bo serum również mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płynem micelarnym mnie zaciekawiłaś, ale mam zapasy jeszcze w tej kategorii więc się wstrzymam :)
    Ale już po serum albo maskę z bielendy się pokuszę, tylko nie wiem który z nich teraz wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, czy masz duże problemy z trądzikiem - jeśli tak, to polecam najpierw serum :)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ten płyn micelarny z Evree i maska z Bielendy :)z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. healthy mix muszę w końcu sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja się baaardzo długo na niego decydowałam ;))

      Usuń
  8. Ciekawi mnie ten produkt z Marion :) muszę go wypróbować :) Miłego używania nowości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już w superpharm ten płyn micelarny evree, chyba też się na niego skuszę ;) teraz testuję nowe kremy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy ;) ja obecnie zastanawiam się nad produktami z sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko pomadkę z peelingiem i jestem z niej zadowolona, ale kusi mnie jeszcze peeling i tonik ;)

      Usuń
  11. Batiste uwielbiam, płyn micelarny z Evre jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Evree znam tylko genialne kremy do rąk, które skutecznie koją podrażnioną skórę rąk i szybko ją regenerują. Fajnie, że mają też inne produkty, o których istnieniu nie wiedziałam. A peelingi myjące Joanna już od dawna goszczą w mojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak u mnie, to chyba pierwszy peeling jaki miałam :) A kremy z evree też znam, mój narzeczony je uwielbia :)

      Usuń
  13. czekam na recenzje, zastanawialam sie nad tym suchym szamponem warto??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto, bo jest niezastąpiony w sytuacjach awaryjnych, ma w składzie alkohol więc do codziennego użytku na pewno nie polecam. Fajnie odświeża włosy i dodatkowo unosi u nasady :)

      Usuń
  14. Evree ostatnio bardzo zaskakuje! Nawet nie wiedzialam, ze maja w swojej ofercie plyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. micel z evree ciekawi, nie powiem. Nie wiedziałam, że coś wydali takiego :) A olejek z isany miałam. Smierdzi! Okropnie :P Ale fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie śmierdzi, ale tutaj zdania są podzielone właśnie ;))

      Usuń
  16. lubię podkład z bourjois :) jestem ciekawa tej maski z bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem będzie recenzja, narazie jestem zadowolona, podobnie jak z serum :)

      Usuń
  17. Używam Blokera od Ziaji i również jestem zadowolona, a maska z Biovax świetnie się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. awesome post and blog:) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo tu lubianych przeze mnie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. evree ma płyn micelarny? szok! muszę go poznać!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować tą maskę z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )