Kosmetyczne Pudełko POLECA | Odżywcza pomadka z peelingiem SYLVECO

Dziś znów będę polecać, bo to znacznie przyjemniejsze od narzekania. W wakacyjnych nowościach pokazywałam Wam odżywczą pomadkę z peelingiem od Sylveco. W blogosferze dużo się o niej mówi, więc i ja postanowiłam wcisnąć swoje pięć groszy. Jeśli zmagasz się ze spękanymi, przesuszonymi i wrażliwymi ustami - zapraszam do czytania.



OD PRODUCENTA

Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci cukru trzcinowego. Taki peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciw-utleniacz i kwasy NNKT olej z wiesiołka o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masło roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Duży plus za naturalny skład!


Czym jest "wiesiołek dwuletni"

Pospolita roślina o charakterystycznych żółtych kwiatach, wydzielających piękny zapach. Najcenniejszym surowcem są drobne nasiona, z których tłoczy się olej. Olej z wiesiołka zawiera bardzo wartościowe nienasycone kwasy tłuszczowe (omega-6) o właściwościach antyoksydacyjnych. W medycynie ludowej stosowany na różnego rodzaju problemy ze skórą i włosami. Przyspiesza regenerację skóry i jest najbogatszym źródłem witaminy F.

WAŻNOŚĆ: 3 miesiące od otwarcia.

POJEMNOŚĆ: 4,6g.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ: do 15zł; apteki, sklepy zielarskie, online.


MOJA OPINIA

Pomadka ma klasyczne opakowanie. Jego jakość jest w porządku, choć przyznam, że mogłoby być lepsze. Szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu. Zapach jest wyraźnie wyczuwalny i (dla mnie) przyjemny - cukier trzcinowy. W czasie upałów pomadka lekko się topiła, aktualnie nic się z nią nie dzieje. Kryształki cukru są wyczuwalne i dobrze peelingują usta, nie podrażniając ich. Złuszczanie rzeczywiście jest delikatne, ale skuteczne. Usta stają się przyjemnie gładkie i dobrze nawilżone. Dzięki systematycznemu używaniu, kondycja moich ust znacznie się poprawiła. Pomadka nie podrażniła mi ust, nie wywołała żadnych innych niepożądanych skutków. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to wydajność. Zostało mi jej niewiele, ale używałam jej naprawdę często, co wszystko tłumaczy.

PODSUMOWUJĄC, polecam tę pomadkę wszystkim, którzy zmagają się ze spękanymi ustami, suchymi, odstającymi skórkami, itp. itd. Mnie naprawdę pomogła, dała ukojenie, wygładziła i nawilżyła usta. Pomadkę uważam za jedną z moich najlepszych kosmetycznych inwestycji.



ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Muszę ją w końcu kupić bo od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją i na ten sezon jesienno-zimowy też chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mam tyle pomadek ochronnych, bo z chęcią skusiłabym się na osławioną Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam jej od kilku dni i też już mogę powiedzieć że jest šwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochote poznać ten produkt! Muszę rozejrzeć się czy jest do dostania gdzieś w mojej okolicy stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą pomadkę! Mam już chyba trzecią.
    Zawsze jej używam gdy Juniorkowi spierzchną usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt - od dawna mam na niego ochotę :) Chociaż jak na pomadkę to ma cenę dość wysoką:) Z Sylveco bardzo polecam tonik hibiskusowy i kurację odżywczą do stóp :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj byłam po nią w sklepie zielarskim, ale niestety wszystkie się wyprzedały. Czekam za dostawą, bo od dawna na nią poluję ; d

    OdpowiedzUsuń
  9. mam peeling do ust z marizy i jestem zadowolona, na razie mi wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie takiego czegoś szukam ! Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jak skończę moje pomadki to wypróbuję i tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi bardzo ciekawie, ale jak myślę o tym, w jaki sposób mój peeling ust by wyglądał... Chyba się nie skuszę. Zdecydowanie wolę mój wulkaniczny, który od lat jest ze mną, od lat sprawdzony :). Nie mniej jednak fajnie, że Tobie służy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, muszę ją w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam problematycznych ust, ale mimo to chciałabym sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo o niej słyszałam,bardzo chcę ją wypróbować i w końcu muszę to zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam same pozytywy na temat tej pomadki i w końcu musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno znajdzie się u mnie przy następnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm to coś dla mnie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam już o niej na kilku blogach i chciałabym w końcu wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam o niej wiele dobrego, ale wydaje mi się ona zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie to rzadko używam takich kosmetyków moje usta sa w miare mało wymagajace

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylveco coraz bardziej kusi. Póki co mam tylko jeden kosmetyk tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym nie miała tylku pomadek, to bym ją brała bez zastanowienia. Już dłuższy czas znajduje się ona na mojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zużyję moje zapasy na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ją, działanie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę w koncu zrobić zamówienie z kosmetykami tej firmy ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze ja w końcu kupić tyle blogerek ja poleca ze na pewno jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnimi czasy mam okropny problem ze spierzchniętymi ustami i nic nie jest w stanie ich odratować. Chyba przy okazji kolejnych zakupów w Naturze się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze jej nie miałam, ale na pewno kliknę nią przy kolejnych zakupach online:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty