Nowości | Zakupy z drogerii ekobieca.pl

Po długiej nieobecności wracam ze zdwojoną siłą do blogowania. Na fb pisałam Wam o wcześniejszym powrocie, niestety nie wyszło. Każdy z nas wie, że są rzeczy ważne i ważniejsze. Tym samym nie ma sensu się nad tym rozwodzić.

Jeszcze w sierpniu złożyłam zamówienie w popularnej drogerii internetowej ekobieca.pl. W końcu mogę się z Wami podzielić, co też zamówiłam. Zapraszam!

Na wstępie - co do samego sklepu - jestem BARDZO ZADOWOLONA. Wszystkie wiadomości z potwierdzeniami (wpłaty czy wysyłki itp.) sprawnie docierały na moją skrzynkę pocztową. Sama dostawa trwała krócej niż się tego spodziewałam, bo niecałe 2 dni. Koszty wysyłki nie są wygórowane, a asortyment sklepu bardzo szeroki. Do tego strona działa bardzo sprawnie, wszystko jest czytelne. W razie wątpliwości - za zakupy zapłaciłam sama, post nie jest wyrazem współpracy.


Puder ryżowy / fixer "ecocera" - myślę, że jestem w stanie wydać już na jego temat solidną opinię. Testowałam go w różnych warunkach pogodowych, przy wielu niedoskonałościach, jak i wtedy, gdy moja cera miała się bardzo dobrze. Jego zadaniem jest wchłanianie nadmiaru sebum i zmatowienie cery. Więcej napiszę w odrębnej recenzji, ale jeśli macie jakieś pytania, chętnie pomogę.



Korund kosmetyczny "Natur Planet" - szlachetny do mikrodermabrazji. Jest to preparat, a dokładnie 'proszek', przeznaczony do mechanicznego usuwania martwych komórek naskórka. Jest zatem swego rodzaju peelingiem. W pełni naturalny, bez barwników czy środków konserwujących. Przyznam, że nieco się nim zawiodłam. Będę jeszcze 'kombinować', ale z tego co dotąd zaobserwowałam, nie daje sobie rady z suchymi skórkami, tak jak np. peeling z Sorayi. Do tego odczuwam dyskomfort po jego użyciu, a skóra jest czerwona i podrażniona. Za każdym razem odrobinę 'proszku' mieszam z ulubionym olejkiem. Napiszę jeszcze o nim, jak już będę pewna na 100%, co sądzę na jego temat.


BIOCOSMETICS, kwas migdałowy pH 1.9 - tutaj nie będę się wiele rozpisywać, ponieważ muszę mu poświęcić odrębny post. Niesamowity kosmetyk, który widocznie poprawia stan mojej cery. Naprawdę jestem pod wrażeniem.

FREEDOM, pojedynczy cień NUDE 207 - koszt takiego cienia to zaledwie 5zł. Zamówiłam go z myślą o makijażu na ślub i przyjęcie weselne. Sprawdził się wyśmienicie. Moim zdaniem kolor jest idealny na wieczór. Pięknie połyskuje, ale nie jest to nachalny brokat. Najlepiej wygląda nakładany palcami.




MAKEUP REVOLUTION, szminka w kolorze Treat - kupiłam ją z ciekawości i też dlatego, że kosztuje zaledwie 5zł. Myślałam, że kolor będzie bardziej zgaszony, a tymczasem wpada w czerwień. Niemniej jednak przypadł mi do gustu i o dziwo pasuje do mojego typu urody. Zapach - raczej chemiczny, ale nienachalny. Bardzo podoba mi się formuła - jest lekka, nawilżająca, kolor dobrze napigmentowany, kryjący. Utrzymuje się kilka godzin, a schodzi równomiernie. Nie wysusza ust. Ze swojej strony - polecam.




Znacie któryś z tych produktów? Jakie macie wspomnienia związane ze sklepem ekobieca.pl? A może polecacie jakąś inną drogerię internetową?

ZAPRASZAM NA FB: K L I K !

Komentarze

  1. Korund zrobił z mojej twarzy masakrę. Pasta z Ziaji to naprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej póki co nic strasznego się nie stało, za to właśnie po jednym użyciu pasty z ziaji strasznie mnie obsypało...

      Usuń
    2. Na prawdę zrobił z twarzy masakrę? :/ Ja tyle razy używałam korundu dodanego do żelu do mycia twarzy czy mleczka i nigdy nic się nie stało.. Oczywiście korund działa baaaardzo mocno złuszczająco, więc nie można przesadzić i wiadomo, że mechanicznych peelingów nie używa się do każdych cer i do częstego złuszczania, tylko raz na np.3 tygodnie :P
      Szminkę "Treat" mam i bardzo lubię, nawet mam gdzieś jej recenzję na blogu :) Fajna szminka jak na koszt 5 zł :))

      Usuń
  2. Bardzo interesujące produkty, każdy z nich przytuliłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki z MUR bardzo lubię. Ciekawe nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza i jestem zadowolona, jak na pomadkę za 5 zł ;)

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tego pudru ryżowego, bo już na którymś blogu z kolei widzę wpis na jego temat :) Daj znać jak Ci się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor szminki bardzo mnie zainteresował :) dorzucę ją do kolejnego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty