3 x TAK | Rival de Loop, Bielenda, Eveline

Dziś przychodzę z trzema produktami, które bardzo dobrze mi się sprawdzają i chcę je Wam polecić. Mam nadzieję, że recenzje okażą się dla kogoś przydatne. Tego typu posty są zdecydowanie przyjemniejsze od bubli kosmetycznych, których (swoją drogą) też mi się kilka zebrało i wkrótce o nich napiszę. 

Rival de Loop, Clean & Care, tonik pielęgnacyjny do twarzy

Świetny tonik w niskiej cenie (ok. 5zł). Jego zaletą jest krótki skład, w którym brak alkoholu. Tonik przyjemnie odświeża skórę. Sprawia, że staje się gładka i pozbawiona zanieczyszczeń, ukojona. W żaden sposób nie podrażnia. Przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej, ale równie dobrze sprawdza się przy mieszanej. Jest bezzapachowy, nie zawiera parabenów, silikonów. Wydajny.


Bielenda, SUPER POWER MEZO MASK, aktywna maska korygująca na noc

To już trzeci produkt z tej serii, który jest mi dane testować i nim także jestem zachwycona. Maska przeznaczona jest do cery z niedoskonałościami, pielęgnuje naszą skórę w nocy. Zawiera 10% kwas migdałowy + kwas laktobionowy + witamina B3. Konsystencja maski jest żelowa, a zapach podobny do reszty produktów z serii, czyli perfumowany; dla mnie przyjemny. 

Aktywna maska korygująca o żelowej konsystencji Bielenda Skin Clinic Professional Super Power Sleeping Mezo Mask skutecznie podnosi jakość cery z niedoskonałościami – mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi. Skutecznie eksfoliuje, zmniejsza widoczność porów, redukuje błyszczenie i zaczerwienienie cery, dodaje blasku. Poprawia jędrność, nawilżenie oraz koloryt skóry, wygładza zmarszczki.

Na noc nakładamy cienką warstwę maski na twarz, omijając okolice oczu i ust. Stosować 1-3 razy w tygodniu, w zależności od stopnia wrażliwości naszej cery.

Przede wszystkim należy uważać, aby nie przesadzić z ilością jaką nakładamy na twarz. Jeśli nałożymy jej za dużo buzia będzie się nieprzyjemnie kleić do poduszki. Cienka warstwa w zupełności wystarczy. Po nałożeniu maksi nie czuję żadnego dokuczliwego dyskomfortu. Twarz jest leciutko napięta i przez chwilę trochę się klei (aż do wchłonięcia maski). Rano buzia nie świeci się, a jest przyjemnie gładka, nawilżona i jędrna. Po prostu przyjemna w dotyku. Niedoskonałości stają się mniejsze. Podobnie jak serum, polecam ten produkt wszystkim osobom z problemową cerą. Cena: ok. 25zł.

SUPER POWER MEZO SERUM - klik.

SUPER POWER MEZO TONIK - klik.




Eveline 6w1 Care & Colour, odżywka do paznokci nadająca kolor

Receptura odżywki ma wnikać w strukturę płytki, zregenerować ją i odbudować. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem paznokci. Ja posiadam wersję w kolorze NUDE. Czytałam na jej temat sporo negatywnych opinii, z którymi się nie zgadzam. Ta odżywka jest pierwszą, spośród wszystkich, które oferuje Eveline, która pozytywnie wpływa na moje paznokcie. Jeszcze niedawno miałam ogromny problem z łamaniem i rozdwajaniem paznokci. W żaden sposób nie mogłam ich zapuścić. Odkąd maluję je tą odżywką stały się twardsze, w ogóle się nie łamią czy rozdwajają, a w ciągu zaledwie tygodnia bardzo szybko urosły. Do tego kolor odpowiada mi w 100%. Koszt odżywki to ok. 15zł.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Lubię tą odżywkę Eveline, ale szybko mi się robią odpryski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie jest tak źle, chyba, że dużo zmywam/sprzątam ;)

      Usuń
  2. Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale tonik chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tonikiem :) Maseczkę mam oczywiście w planach, ale to może na wiosnę, jak skóra będzie odpoczywać od retinoidów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków. Wydają się być naprawdę interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dosyć ciekawe produkty, markę Rival de Loop mam pod nosem. Strasznie dużo tu produktów i wiem że w Polsce są dostępne tylko poniektóre. Może kiedyś się na tonik skuszę bo jeśli nie ma alko to coś dla mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik miałam - krzywdy mi nie zrobił, ale sząłu też nie było ;) Nad maseczką swego czasu się zastanawiałam, ale ostatecznie nie trafiła w moje ręce (w sumie nie wiem czemu). A odżywkę nadającą kolor z Eveline miałam w planach kupić w Rossmannie na wyprzedaży, ale... zapomniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielendę uwielbiam i z pewnością skuszę się na tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję od niedawna całą tą serię z Bielendy i jestem zachwycona.
    Chyba najlepiej spisuje się własnie ta maska na noc :)

    Zapraszam do siebie: http://kosmetyczneczary.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta seria również bardzo przypadła do gustu :)

      Usuń
  9. Na ten tonik nigdy nie zwrociłabym sama uwagi, dzieki za polecenie :) Kosmetyki z Bielendy z tej serii Mezo wręcz "prześladują" mnie na kazdym blogu, muszę się w końcu na coś skusić - najbardziej ciekawi mnie serum z pipetką - dużo dziewczyn je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałabym się, że ten tonik może byc taki fajny. Może się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty