Promocyjne nowości | MINI HAUL

W listopadzie drogerie uraczyły nas mnóstwem obniżek i promocji. Osobiście nie zamierzałam szaleć i kupiłam tylko to, co zaplanowałam i czego potrzebuję. Jeśli jesteście ciekawe, zostańcie ze mną. : )


Zapragnęłam duetu L'OREAL - podkład true match (nowa wersja) w kolorze 1N, czyli najjaśniejszy neutralny oraz korektor perfect match, kryjący niedoskonałości cery w kolorze 1 Ivory - najjaśniejszym. Oba produkty mają żółte tony i w sam raz nadają się dla bladolicych. 


Lovely Sculpting Powder - paleta trzech pudrów, które zmieszczą się w każdej kosmetyczce. Mamy tu bronzer, który na palcu wydaje się ciepły, trochę pomarańczowy, ale na policzkach wygląda w porządku. Oprócz tego znajdziemy tu typowy matowy puder do wykończenia makijażu oraz wg producenta rozświetlacz, który kolorem przypomina róż. Powiedzmy, że to takie 2w1. : ) Jego wykończenie przypadło mi do gustu. Paleta wędruje do mojej mamy, ale pewnie będę ją podkradać, więc jeszcze o niej wspomnę.


Prasowany rozświetlacz od Wibo ROYAL SHIMMER, polecany przez Paulinę Krupińską. To już mój drugi rozświetlacz tej marki i przyznaję, że podoba mi się jeszcze bardziej od poprzednika. Ma zdecydowanie złote wykończenie i króluje na policzkach! 


Do koszyka wpadły też dwa cienie Astor Colorwaves Mono, które moim skromnym zdaniem są absolutnie przepiękne. Producent obiecuje nam trwałość do 8h. Dla większej intensywności koloru mogą być też aplikowane na mokro. Ich wykończenie sprawie wrażenie mokrego, foliowego, nie ma tu nachalnych drobin brokatu. Na żywo prezentują się obłędnie. One również zostają z moją mamą. :)


 Jaśniejszy kolor to Sunny Gold [800], a ciemniejszy Precious Bronze [120].


Na koniec coś bez czego nie mogę się obyć, a właściwie moje usta. Pomadki ochronne! Tradycyjnie już sięgnęłam po pomadkę z ISANA, intensywnie regenerująca pielęgnacja z pantenolem i witaminą E. Natomiast pierwszy raz będę używać softlips od Perfecta o zapachu świeżej mięty oraz OEPAROL - ochronna pomadka do ust z filtrami UVA/UVB o bardzo przyjemnym zapachu.



                                            
ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Widzę, że lubujesz się w brązach i złocie:)
    To 3 w 1 od Lovely było na mojej wishliście, ale w Ross w moim mieście ich nie mają:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złoto, brązy u mnie na porządku dziennym ;) Szkoda, u mnie bardzo dużo tych zestawów było...

      Usuń
  2. Cienie z Astora z tej serii są bardzo fajne mam, ale w innych odcieniach jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona, będą idealne na karnawał, Sylwestra, a najbliżej na Andrzejki ;)

      Usuń
  3. Też skusiłam się na podkład True Match, ale w odcieniu N2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiele dziewczyn po niego sięgnęło z tego co zaobserwowałam ;) Pewnie ze względu na nową wersję ;)

      Usuń
  4. Piękne kolorki cieni z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie moja gama kolorystyczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam True Match:) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać posty z nowościami:) W sumie wielu produktów nie znam, na promocji skusiłam się na softlips i jestem zachwycona, mimo że zwykle nie lubię pieczenia po aplikacji balsamów do ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlasz z Wibo wygląda naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim zachwycona, dla mnie jest lepszy od diamond illuminator ;P

      Usuń
  9. Ja też starałam sienie szaleć na promocjach :) Ciekawa jestem tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam dokładnie taki sam zestaw- podkład plus korektor. U mnie zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, choć jakieś 'ale' się znajdzie ;)

      Usuń
  11. Mam to trio z Lovely- bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego podkładu :-) cienie z Astor też prezentują się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są piękne (moim skromnym zdaniem), będą idealne na Sylwestra czy karnawał ;) Podkład sprawuje się dobrze, więcej o nim niebawem ;)

      Usuń
  13. Softlips z Perfecty jest genialny! Eosy się kryją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały czas zastanawiam sie nad tym podkładem, polecasz ?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co sprawdza mi się bardzo dobrze. :) Ma pudrowe wykończenie, konsystencja jakby sucha, dlatego buzia musi być dobrze nawilżona, bo może podkreślić suche skórki, poza tym jestem zadowolona ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )