Poświąteczne nowości kosmetyczne

Pierwszy post po świętach! Czuję się wypoczęta i najedzona, pewnie Wy też? Czas nadrobić blogowe zaległości. W okresie świątecznym w moje ręce wpadło kilka przyjemnych nowości. Zapraszam na post. ;-)


Wibo, 3 Steps to Perfect Face, Contour Palette. Na mojej tegorocznej 'chciewajce' znajdowało się trio ze sleek'a. Niestety nie udało mi się go kupić, dlatego bardzo ucieszyłam się na widok tej palety Wibo. Jest naprawdę porządnie wykonana. Jak na zestaw za kilkanaście złotych jestem pod wrażeniem.

Kolejny balsam do ust eos, znów o zapachu słodkiej mięty. Uwielbiam go! Dla moich bardzo problemowych ust jest naprawdę wybawieniem i cudnym ukojeniem. Bardzo się cieszę, że można go już kupić w Douglasie (25zł).


W prezencie świątecznym dostałam też coś, co bardzo chciałam mieć - gąbeczkę beautybledner. Jestem nią zachwycona od pierwszego użycia. Przyjemnej aplikacji i tego, jak wygląda nałożony nią podkład, nie można przyrównać do żadnej innej podróbki.

Perfumy bruno banani Dangerous Woman trafiły do koszyka ze względu na zapach. Uwielbiam tego typu nuty.

W końcu odnalazłam krem, który podbił moje serce już rok temu. Bielenda Złoto&Diamenty to krem pod oczy 50+. Dla mojej suchej skóry pod oczami to prawdziwy opatrunek: rewelacyjnie nawilża, niweluje pierwsze drobne, płytkie zmarszczki, łagodzi zasinienia.



A jak Wasze świąteczne nowości? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Paletki Wibo zazdroszczę, co wejdę do Rossmanna to jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również marzy się ta gąbeczka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją nowością będzie ten kremik pod oczy z Bielendy.Skoro mówisz,że jest taki zbawienny to go kupię,może zadziała zbawiennie też na moją suchą skórę wokół oczu.W sumie to nigdy nie kupowałam kremu 40+ lub 50+ do mojego wieku.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze nic nowego się nie pojawiło, na pewno jutro co nieco wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na to trio do konturowania z Wibo, jak tylko w końcu ją gdzieś znajdę (bo zawsze wykupiona) to wrzucę do koszyka :)
    Gąbeczkę BB mam i bardzo lubię nią nakładać podkład, przy dobrym podkładzie nałożonym za jej pomocą makijaż wygląda niemalże perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, beautyblender i ta paletka z Wibo są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te bruno banani ładnie pachnie :) nic więcej nie znam z Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka z wibo robi furorę w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jetem ciekawa jak będzie Ci się używać beauty blender :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka Wibo to już prawdziwy hit :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę tą paletę Wibo! U mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tej palety z Wibo, ale waham się pomiędzy nią a duetem bronzera z rozświetlaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości, paletę Wibo też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem mega ciekawa eoska i beauty blendera ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam używać Beautyblender :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woda toaletowa mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautyblender to mój główny cel w nowym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta paletka Wibo jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )