3 STEPS TO PERFECT FACE | Paleta do konturowania twarzy WIBO

Końcem minionego roku w blogosferze zrobiło się głośno za przyczyną nowego trio do konturowania od marki WIBO. Ciężko było je zdobyć, ale w końcu trafiło w moje ręce. Jeśli jesteście ciekawe, czy warto ją kupować, zapraszam. ;-)




Trio zawiera:

  • Prasowany puder matujący w kamieniu - kto to wymyślił? Naprawdę chciałabym zobaczyć, jak pomysłodawca pudruje twarz bronzerem, bo to ewidentnie jest bronzer. O ładnym jasnym odcieniu, który nie jest pomarańczowy, dobrze napigmentowany.
  • Rozświetlacz na kości policzkowe - o ładnym, neutralnym odcieniu. Myślę, że pasowałby niemal każdej kobiecie. 
  • Róż do policzków - opalizuje na złoto. Drobinki ani trochę nie są nachalne. Oczywiście nie każdej spodoba się taki efekt, mnie akurat bardzo przypadł do gustu.

Paletka jest imponująco dobrze wykonana, biorąc pod uwagę półkę cenową. W środku znajdziemy sporej wielkości lusterko, co na pewno jest kolejnym atutem zestawu. Produkty posiadają specyficzny zapach, który nawet mi się podoba. Na twarzy jest on niewyczuwalny. Cała trójka nie osypuje się. 

Mówiąc krótko - paletka bardzo mi się spodobała! Bronzer, róż i rozświetlacz mają dobrą pigmentację, mimo to nie sądzę, by można było nimi zrobić sobie krzywdę. Bronzer świetnie sprawdza się do ocieplania twarzy. Przypomina mi bronzer KOBO, jednak ten nie pyli i ma lepszą pigmentację. Róż ładnie ożywia buzię. Przy jego obecności można już zrezygnować z rozświetlacza. Spodoba się fankom świetlistego wykończenia i połyskujących róży. Rozświetlacz, jak rozświetlacz - neutralny, bardzo ładny, bez żadnych drobin brokatu. Trwałość także na plus. Bronzer i rozświetlacz utrzymują mi się zwykle do zmycia makijażu. Róż troszkę krócej.




Gramatura palety to 10g, a koszt ok. 16zł, np. w Rossmannie.

+ dobra pigmentacja
+ trwałość
+ niska cena
+ porządne opakowanie

POLECAM! Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem, ta paletka będzie w sam raz. Ja polubiłam ją za dobrą jakość, niską cenę i to, że w jednym opakowaniu mam aż 3 produkty. Idealna na wyjazdy. ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Pełno tych recenzji teraz o tym produkcie. ;P Ja mam identyczną ze Sleeka i jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się już drugi miesiąc na tę paletę i co wybiorę się do Rossmanna to jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje ta paletka, zamierzam ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyglądałam się jej jakiś czas temu, ale się nie skusiłam. Chyba teraz muszę po nią sięgnąć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi za mną ta paletka od jakiegoś czasu, ech...ale w Rossmannie nigdy jej nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta paletka, ale nigdy nie mogę jej dorwać, więc chyba już sobie daruję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na tą paletkę, ale zwiedziłam już większość Rossmannów w moim mieście i ciągle nie mogę na nią trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również posiadam tą paletkę. Najbardziej jestem zadowolona z różu ;). I oczywiście ceny. Złapałam go na promocji -50% w rossmanie za grosze (8zł). Pozdrawiam BlackLine <3

    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ja dostałam na promocji -50% dlatego narzekać nie będę ;) bronzer bardzo przypadł mi do gustu, odcień pasuje do mojej karnacji, faktycznie trudno zrobić sobie nim krzywdę. Róż także ma fajny odcień,dobra pigmentacja,wystarczy musnąc po nim pędzlem i efekt jest! Rozświetlacza nie używam. Jedyny minus to to,że produktów jest niewiele. Wspólnie wychodzi 10g,ale taka cena i jakość... Wybaczam :)

      Usuń
  9. ta paletka wygląda ciekawie, podoba mi się jej zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupiłam ostatnio tą paletę :) i zakochałam się !! Moim zdaniem za taką cenę jest rewelacyjna :) uwielbiam brązer i róż :)zdecydowanie polecam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Albo ta paletka jest jakimś niesamowitym hitem, albo mam pecha, bo nie mogę jej kupić w żadnej drogerii, a jak już znajdę to jest otwarta i "wypalcowana" :/ Mam nadzieję, że w końcu gdzieś ją dostanę, bo bardzo chciałabym ją wypróbować - byłaby idealna na wyjazdy, jeden kosmetyk zamiast trzech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na wyjazdy idealna, ale ciężko ją znaleźć w Rossmannie...

      Usuń
  12. Mam ją w planach, kolory ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby była inna wersja kolorystyczna różu :( Jestem rudowłosa i chłodny, różowy róż ze złotymi drobinkami nie jest dla mnie najlepszą opcją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby wypuścić właśnie kilka wersji kolorystycznych ;)

      Usuń
  14. kolor różu w tej paletce na zdjęciach wygląda przepięknie, jest fenomenalny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, opalizuje na złoto właśnie, ale nie ma nachalnych drobin ;)

      Usuń
  15. To moja pierwsza i jak na razie jedyna paletka do konturowania. Bardzo ją lubię. Po brązer i rozświetlacz sięgam niemal codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )