Akcesoria kosmetyczne i nie tylko - DRESSLINK WISHLIST

Ostatnio otrzymałam propozycję współpracy ze sklepem dresslink.com. Sklep posiada ogromną ilość produktów, m.in. ubrań, butów i torebek. Przeglądając ich asortyment znalazłam sporo ciekawych akcesoriów kosmetycznych, a w szczególności pędzli do makijażu. Przystąpiłam do współpracy, jako że może to być nie tylko fajnym doświadczeniem dla mnie, ale i szansą na rozwój bloga, na którym bardzo mi zależy. Zapraszam na dalszą część posta, gdzie pokażę rzeczy, które najbardziej mnie zainteresowały.

Zestaw pędzli do makijażu, które (moim zdaniem) wyglądają bardzo kusząco. Widywałam już opinie na ich temat i były raczej przychylne  (m.in. na kanale yt Szusz). Set zawiera 8 pędzli - 4 do makijażu oczu i 4 do makijażu twarzy. Sklep oferuje nam kilka wersji kolorystycznych, zobaczcie same.

PĘDZLE: KLIK.



Jako, że zawsze brakuje mi pędzli do makijażu oczu, zainteresował mnie też taki zestaw. Mamy tu 5 pędzelków do makijażu oczu, również w różnych wersjach kolorystycznych.

PĘDZLE: KLIK.



Oprócz pędzli, bardzo ciekawi mnie (popularna ostatnio!) szczoteczka do nakładania podkładu i innych płynnych produktów. Z tego co się orientuję, ostatnimi czasy jest to hit.

SZCZOTECZKA: KLIK.


Nie byłabym sobą, gdybym nie zerknęła też na ubrania i dodatki! ;-) Frędzle już jakiś czas temu pojawiły się jako ciekawy i miły dla oka element ubrań, ale też torebek. Jedna z nich przykuła moją uwagę. Dostępna jest w trzech kolorach. Wszystkie wyglądają pięknie, aż ciężko zdecydować się na konkretny.

TOREBKA: KLIK.


W mój gust wpisało się też kilka bluzek i sukienek. ;-)

CASUALOWA BLUZKA: KLIK.


BLUZKA Z KORONKĄ: KLIK.


SZARA SUKIENKA: KLIK.


ROZKLOSZOWANA SUKIENKA W KRATĘ: KLIK.


I to już wszystko. Na koniec - będę bardzo, bardzo wdzięczna za poklikanie w linki przekierowujące. Jeśli potrzebujecie podobnego wsparcia, śmiało piszcie. ;-)

♥Dresslink: - KLIK!

♥$0.01 Items - KLIK!

♥Free Shipping Items - KLIK!


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Ta dziwna szczotka do podkładu też mnie interesuje :D Widziałam u Katosu, ale wygląda bardzo..... intrygująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba najbardziej mnie ciekawi właśnie ;D

      Usuń
  2. Te pędzle mam i są niezawodne! :D

    Będę wdzięczna, jeśli w wolnej chwili odwiedzisz mojego bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl
    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!

    Monia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, wzmocniłaś moją ciekawość ;D Pozdrawiam i na pewno zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  3. Ja ciekawa zawsze byłam co daje klikanie w te linki? :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generuje ruch, dzięki czemu wiadomo, ile osób wchodzi na stronę z moich odnośników. :)

      Usuń
  4. Poklikałam,poklikałabyś u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle do makijażu są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie zamówiłam te różowe pędzelki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. liczę, że w rzeczywistości też takie będą ;)

      Usuń
  8. Część z nich już zamówiłam ;) Pędzle kosztowały ostatnio jedyne 1,43$, teraz widzę troszkę "drożej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten owalny duży pędzel - sczota mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne gadżety, zwłaszcza pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle sa bardzo ciekawe. Podobną łyżeczke do nakładania podkładu widziałam u Katosu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, przepraszam, że pod tym postem ale coś nie mogę nigdzie znaleźć opcji normalnej wiadomości. Mam pytanie odnośnie rozjaśniacza do brwii. Zobaczyłam Twoj komentarz na pewnym blogu, napisałaś że też spróbujesz rozjaśnić swoje czarne brwii. I tu moje pytanie, zrobiłaś to? Jestem bardzo ciekawa, ponieważ też jestem posiadaczką czarnych brwii i chciałabym je rozjaśnić, tylko boję się co z tego wyjdzie. Mogłabyś podzielić się swoją opinią? Z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale jeszcze się nie zdecydowałam... ;/

      Usuń
  13. Ciekawa jestem tych pędzli, sama kiedyś myślałam nad ich zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikałam :) u siebie dodałam podobny post i też wybrałam pędzle, było by mi miło gdybyś u mnie też kliknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle są fajne. Tą szczoteczkę widziałam już nie raz na filmikach, gdzie laski zza granicy pokazują makijaże. Szczerze to nie umiałabym się chyba tym umalować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, fajna ta szczoteczka do podkłądu :)
    Szkoda, że masz zabronione kopiowanie, bo nie można w innych kartach otworzyć linków :P

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie ta szczoteczka też intryguje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem mega ciekawa jakości tych pędzelków.

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza bluzka casualowa i te pędzle niebieskie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. zamówiłam sobie ostatnio chińskie pędzelki do oczu, czekam na paczuszkę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )